Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Susanna Sievisen katkeruutta.

Vierailija
07.04.2010 |

Nyt oli soittanut poliisit Janin talolle, kun olikin isoäiti paikalla Janin sijasta. Kunpa jo päästäisi irti katkeruudestaan ja vihastaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tangoon tarvitaan aina kaksi...Jos suhde olisi ollut mallillaan ja kaikki hyvin,ei varmasti olisi Jani lähtenyt!

Vierailija
2/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kaunis vaimo eikä tuollainen katkera bitch kuin nykyisin. Ja itse tosiaan lähti tohon Janin uintiuran tukemiseen. Onhan se hankala tilanne, mutta ei voi silloin itseään syyttää kun on kuitenkin vapaaehtoisesti tollaseen lähtenyt mukaan. Vaikuttaa hyvin epävakaalta, oli poikia viemässä Kreikkaan, vaikka vanhempi poika ei edes sinne halunnut. No Susannakin tuli sieltä parin viikon jälkeen maitojunalla kotiin kun oli ensin poseerannut Seiskassa nuoren kreikkalaisrakkaansa kanssa. Ja en pidä siitä, että Susanna haukkuu julkisesti lastensa isää julkisuudessa, ihan lastensa vuoksi kannattaisi jättää tuollaiset pois julkisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeee miestään ja jää jätetyksi.

Halveksin Jania ja hänen isäänsä. Oikein perheen rikkojia. Vanha akka pihalle ja uusi ja nuori tilalle.

Lapsista viis.

Vielä se Jani ehtii Marinsakin vaihtaa. Viimeistään 20v. päästä. Saattaa se Marikin vanheta ja rupsahtaa.

Vierailija
4/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin Jani oli edes tavannut Marin. Ei kai eronneen tartte olla ikuisesti sinkku?

Vierailija
5/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani tapasi Marin syyskuun lopulla 2006. Ei siis ole mitenkään Marin vika, että Jani ja Susanna erosivat.

Ihmettelen Susannan käytöstä, ei ole mitenkään hänen lastensa edun mukaista, että soittaa poliisit näiden isoäidin luo lasten läsnäollessa eikä sekään, että jatkuvasti haukkuu lasten isää lehtien lööpeissä. Lapset näkevät ne.

Vierailija
6/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaapi olla, että vanhenevat yhdessä. Mari vaikuttaa perusjärkevältä ja tosi hyväntuuliselta nuorelta naiselta. Ehkäpä Jani on löytänyt hänen kanssaan pysyvän onnen.

Vierailija
7/29 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välittynyt Susannasta aika epävakaa kuva. Ihan jo siitä alkaen kun meni Janin kanssa yhteen.

Silloin kun esitteli silikonirintojaan lehdissä, tuli jo suorastaan myötähäpeä. Monesti kaupan kassajnossa seistessä nuo lehdet suorastaan hyppi silmille, lehtitelineethän on siinä kassojen luona. Mietin miltä läheisistään mahtoi tuntua kaupoilla käydessään.

Mahtaneeko Susannalla olla oikeita, todellisia ystäviä jotka tukisi ja auttaisi, eikä vain niitä jotka haluaa hyötyä ja rahastaa keinolla millä hyvänsä. Kun tulee olo, että hän on ihan tuuliajolla ja menee minne käsketään tai sitten yksi haahuilee sinne tänne.

Samaa mieltä olen siitä, että koskaan ei pidä täysin heittäytyä toisen "armoille" olipa miten edustusvaimo tahansa. Oma selustansa pitää turvata, sillä elämässä ei ikinä voi tietää mitä tapahtuu. Puolensa täytyy pitää ja huolehtia siitä, että omaakin elämää on.

Vierailija
8/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessä oli että lastenhoitaja.

Vierailija
9/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lasten mummo.

Iltiksessä oli että lastenhoitaja.

Vierailija
10/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on ex-anoppi saanut kuulla kunniansa varmaan kans.

Vierailija
11/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Susannaa, lasten isoäitihän (= Janin äiti) kiersi Janin, Susannan ja lasten mukana uintileireillä. Eikö hän nyt kelpaa lasten seuraksi muutamaksi minuutiksi siksi kunnes Jani tuli kotiin?

Vierailija
12/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis laittamaan jälkipolvi lentokoneessa yksin joka toinen viikonloppu Suomeen. Just. Ja nyt ei passaa tämmönen. Mihin lie Jani lähtenyt nuorikon ja uuden lapsen kans, kun on ottanut äiteen hoitaan lapsia. On se vaikeaa.

Toivottavasti sitä itse säästyy tällaiselta.

Vierailija
13/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti niinkin, että jos lapset tapaavat isäänsä vaikkapa joka toinen viikonloppu, niin itse ainakin toivoisin, että isä vaivautuisi olemaan paikalla. Enhän tosin tiedä, millainen tilanne tuossa on ollut, Janihan on voinut olla käväisemässä lähikaupassa.

Vierailija
14/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Susannan riitely kuin isoäidin kanssa oleminen

Vierailija
15/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti niinkin, että jos lapset tapaavat isäänsä vaikkapa joka toinen viikonloppu, niin itse ainakin toivoisin, että isä vaivautuisi olemaan paikalla. Enhän tosin tiedä, millainen tilanne tuossa on ollut, Janihan on voinut olla käväisemässä lähikaupassa.

Kummallinen lastentuonti aika kun klo 22 on poliisit soitettu..

Vierailija
16/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani vielä lähivanhempi.

En minäkään kouluikäisten lasteni kanssa 24/7 aikaa vietä, eikä heidän isänsäkään, vaikka emme ole edes eronneet. Lapsetkin ovat koulussa ja välillä kavereiden kanssa ja harrastuksissa ja me vanhemmat töissä. Saatetaan myös lähteä me vanhemmat esimerkiksi kauppaan tai lenkille ja jättää toisella kymmenellä olevat mukulamme keskenään kotiin. Silti en koe, että he olisivat erityisen hylättyjä ja heitteillä.

Vierailija
17/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Susannalla rahat lopussa, kun pitää taas päästä roskalehdistölle antamaan haastatteluja :)

Vierailija
18/29 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valittaa lastevalvojalle ettei mummi saa hoitaa lapsia kun lapset ovat minulla vaan mun pitää olla 100% vapaa-ajastani lasten kanssa. Ja olen siis lähivanhempi.

Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
19/29 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiusa se on näemmä pienikin kiusa.

S on - valitan sanavalintojani - hevosnaamainen ja -hampainen, elämäänsä kyllästynyt, miehetön ikisinkku, joka Janista erottuaan ei tule enää koskaan saamaan koukkuunsa ketään muutamaa viikkoa pidemmäksi aikaa. Varmasti v**uttaa, kun ex-miehellä meneekin nykyisin ihan loistavasti kauniin, nuoren vaimonsa kanssa, ja nyt on vielä kaksi uutta tytärtäkin kuvioissa. Ja taitavatpa vielä rakentaa uutta valmistaloakin Nummelaan.

Susanna itse on...no niin. Taisi laittaa sen ikivanhan talomörskänsäkin jo myyntiin, jonka silloin aikoinaan erorahoilla sai hankittua?

Tunnen sympatiaa Susannaa kohtaan siinä, että eihän hän tainnut ihan oikeudenmukaista korvausta eron omaisuudenjaossa saada. Ja varmasti hän kokee uhranneensa vuosia nuoruudestaan Janin uintiuraa tukien ja kotia 24/7 hoitaen. Mutta pitäisi tuolla sekoilullakin nyt jonkinlainen raja olla. Minkähänlaiset välit on Susannalla anoppiinsa olleet silloin aikoinaan, kun noin mummon läsnäolosta tulistui...? Ainakin tuntuu Marita tykkäävän kovasti tästä tuoreimmasta miniästään...

Vierailija
20/29 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain mieleen, mitä hän mahtaa tykätä suvun miesten taipumuksesta jättää vanheneva vaimo ja vaihtaa kymmeniä vuosia nuorempaan. Janin isähän teki hänelle juuri saman kuin Jani Susannalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi