Vaimoni ikävä temppu
Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.
Pari viikkoa sitten keskustelumme jostain syystä etsiytyi exiin ja aarghh vaimoni kertoi ainoasta pitkästä ja 3 vuotta kestäneestä suhteestaan ennen minua jotain mitä en olisi halunnut kuulla. Olen kyllä ko miehestä kuullut toki kaikenlaista ennenkin, mutta nyt vaimoni kertoi ihan pokkana, että tuolla miehellä oli aivan valtava penis. Ensin luulin, että kuulin väärin, mutta kysyin sitten kuitenkin tietysti miten iso ja kuulemma jotain 23 cm ja todella paksu.
Eniten minua ihmetyttää se, että vaimoni kertoi tuosta aivan pokkana ja vilpittömän oloisesti ihankuin asialla ei olisi mitään merkitystä minulle. Kuulosti ihan samalta kuin hän olisi kertonut että miehellä oli valkoinen kuplavolkkari.
Eihän tuo miehelle voi hyvältä tuntua ja en ymmärrä eikö vaimoni sitä ymmärrä. Nyt olen sitten asiaa itsekseni pähkäillyt ja kai sitä pitäisi olla itsetuntoa mutta silti mielikuvitus tuo ikäviä kuvia mieleen siitä miten vaimoni on... Sitä ja tätä.
Itse olen ihan normaalikokoinen siis keskimittainen ja kaikki keskimittaiset sitä varmaan vähän kokee ole ansa turhan pieniä. Itse muistan vieläkin alkuajoilta kun vaimoni kerran sanoi , että kyllä minä olen varmaan aika iso. Nyt tiedän ettei taatusti sitä tarkoittanut.
Perkele kun ottaa päähän tämä. Yritän olla vaimolle tästä sanomatta koska tekisin itseni ihan naurunalaiseksi mutta kyllä ottaa päähän.
Ei tietenkään eksät pyöri mielessä. Eikä munan koolla ole mitään väliä. Ihan vaan sattumalta muistaa lähes parikymmentä vuotta sitten olleen panon munan mitat.