Vaimoni ikävä temppu
Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.
Pari viikkoa sitten keskustelumme jostain syystä etsiytyi exiin ja aarghh vaimoni kertoi ainoasta pitkästä ja 3 vuotta kestäneestä suhteestaan ennen minua jotain mitä en olisi halunnut kuulla. Olen kyllä ko miehestä kuullut toki kaikenlaista ennenkin, mutta nyt vaimoni kertoi ihan pokkana, että tuolla miehellä oli aivan valtava penis. Ensin luulin, että kuulin väärin, mutta kysyin sitten kuitenkin tietysti miten iso ja kuulemma jotain 23 cm ja todella paksu.
Eniten minua ihmetyttää se, että vaimoni kertoi tuosta aivan pokkana ja vilpittömän oloisesti ihankuin asialla ei olisi mitään merkitystä minulle. Kuulosti ihan samalta kuin hän olisi kertonut että miehellä oli valkoinen kuplavolkkari.
Eihän tuo miehelle voi hyvältä tuntua ja en ymmärrä eikö vaimoni sitä ymmärrä. Nyt olen sitten asiaa itsekseni pähkäillyt ja kai sitä pitäisi olla itsetuntoa mutta silti mielikuvitus tuo ikäviä kuvia mieleen siitä miten vaimoni on... Sitä ja tätä.
Itse olen ihan normaalikokoinen siis keskimittainen ja kaikki keskimittaiset sitä varmaan vähän kokee ole ansa turhan pieniä. Itse muistan vieläkin alkuajoilta kun vaimoni kerran sanoi , että kyllä minä olen varmaan aika iso. Nyt tiedän ettei taatusti sitä tarkoittanut.
Perkele kun ottaa päähän tämä. Yritän olla vaimolle tästä sanomatta koska tekisin itseni ihan naurunalaiseksi mutta kyllä ottaa päähän.
Kommentit (173)
Ap, eroa ja etsi puolisoksesi neitsyt. Vain siten tiedät olevasi hänen paras seksikokemuksensa. Ei tässä nyt taida olla mitään muita vaihtoehtoja.
Tätä ketjua lukiessani tuli mieleen onko mieheni valehdellut sanoessaan olevani hänelle sopiva ja tiukka... Mistä ne messuhallit tietävät olevansa messuhalleja?
Tätä lukiessa tuli mieleen, että mitä sitten. Jos vaimoni entinen on ollut parempi panemaan, tai sillä on ollut isompi letku, niin vaimon tappiohan se on, ei minun ! Minä olen kuitenkin voittanut kisan. Aivan kuten te muutkin. Aina ei parempi voita urheilussakaan, mutta mitä sillä on väliä. Voittaja on voittaja. Ja vain voittajat muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tuli mieleen, että mitä sitten. Jos vaimoni entinen on ollut parempi panemaan, tai sillä on ollut isompi letku, niin vaimon tappiohan se on, ei minun ! Minä olen kuitenkin voittanut kisan. Aivan kuten te muutkin. Aina ei parempi voita urheilussakaan, mutta mitä sillä on väliä. Voittaja on voittaja. Ja vain voittajat muistetaan.
Juuri näin ! Jos siellä on joku hevosenkulli käynyt, niin ei sille voi pärjätä. Ei kannata edes yrittää, turha hakata päätään seinään. Sen sijaan voi keskittyä nauttimaan siitä mitä on ja mitä olet saavuttanut ! Mitä olet voittanut ! Voiko makeampaa voittoa ollakaan, kuin rökittää viiatilla verraari !! Olet ohittanut kierroksella, joten ota kaikki irti ja nauti. Vain voittajat muistetaan !
Jos olette kerta olleet jo 12 v yhdessä, vaimo varmaankin kuvitteli asian olevan jo niim vanha että voi mainita. Itse näkisin asian näin. Jos on yli 10 vuottanin oltu yhdessä niin siinä ei enää eksät pyöri mielessä. Omalla kohdalla siis en pystyisi kuvittelemaan, että mies loukkaantuisi niin vanhasta jutusta.
Provohan tämä toki on. Itse kiitän luojaa ettei minulla ole kuin vajaa 20cm kalu. Nytkin on suurin osa asennoista bannassa, kun ei vaimolle mahdu sattumatta. Nuorempaan kun ei osannut varoa oli aina välillä hiivatulehduksia ja kohdunkalan haavaumia. Ollaan kuitenkin pärjätty. Tuollaisella isolla hevosenkullilla mitään tee. Ei pystyisi ikinä painamaan pohjaan asti ja silti tökkisi naista kivuliaasti aina välillä. Ne kuuluu naisilla sarjaan kiva kokeilla, muttei muuta. Normikalun ne haluaa nauttiakseen jatkuvasti seksistä. Kannattaa uskoa naisten sanomisia kalujen koosta. Jos on harvassa hevosen kullit, niin on yhtä harvassa naiset joihin ne mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ne teidän kanssanne harrastaa seksiä, nautinnon he hakevat sitten minun kaltaisten isomunaisten alfa-urosten luota (ja joskus jopa geenit jälkeläisille). Tuo arkipäiväinen tapa mainita jonkun entisen isosta munasta viittaa aika vahvasti siihen, että velvollisuus on alkanut maistumaan entistä pahemminkin puulta ja toiveena olisi, joko tietoisesti tai alitajuisesti, miehen seksihalujen lannistaminen. Mutta nauttikaa siitä arjesta vaimojenne kanssa, minä pyrin parhaani mukaan lievittämään heidän stressiään ;)
noniin jonne, välitunti on ohi
Vanha ketju, mutta itselläkin kokemusta kuinka tollaiset sanat jää kaikumaan pään sisään. Yli 15v suhteessa sain kanssa ekoina viikkoina kuulla kellä (tuntemallani paikallisella) oli tosi iso ja siihen perään äkkiä se naisten pakollinen "muttaeiseosannutsitäkäyttää" -mantra perään. Oli kuulkaa vittumaista törmätä siihen tyyppiin yöelämässä ekat vuodet.
Sinänsä hauskaa on, että olen vasta nykyään toisessa suhteessani tajunnut olevani itse oikeasti aivan riittävän kokoinen ja vieläpä taitava sängyssä. Nykyään ei paljoa hetkauta, jos jollain olisi varressa muutama sentti enemmän.
Sanoisin, että jos alkuvaiheessa mies tai nainen tekee kumppanilleen tuollaisen tempun, on sen tarkoitus alistava tai paremminkin itsensä jalustalle korottaminen. En povaisi kovinkaan suurella todennäköisyydellä molempia/kumpaakaan tyydyttävää seksielämää.
Totuushan on se, että koolla ei ole väliä, vaan miten mies osaa sitä käyttää. Poikkeuksena tietysti prinssi nakin kokoiset.
Ei sillä ole väliä miten #osaa käyttää# se on yksi ja hailee.
Nice guys finish last, älkää nyt koiriksi ruvetko jotain itsekunnioitusta. Liian tarketuva / riippuvainen ei saa olla, elämä ei ole yhdestä naisesta kiinni.