Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa ja todella noloa!!!

Vierailija
01.04.2010 |

Täytän tänä vuonna 26 ja minulla on vuoden ikäinen poika, sain eilen kuulla että äitini joka täyttää pian 44 vuotta on raskaana!! Laskettuaika on kuulma joskus lokakuussa. Koen tämän asian todella noloksi itselleni. Lisäksi minulla on kaksi pienempää siskoa, nuorin on nyt 13.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä. musta aika ihana tilanne :-)

Vierailija
42/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka isoäiti noin virallisesti olisikin, niin mummo senikäinen ei ole! En itse enää sen ikäisenä lapsia tekisi, mutta hyvä jos joku vielä jaksaa! Eli ap, en kyllä tajua mikä ihme ahdistaa ja nolottaa :-O?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tuli mummoksi 36 vuotiaana.. Ja mun puolesta vois tehä lapsen vielä jos haluis.

Vierailija
44/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvan synnyttyä olemme vaikka porukalla kaupungilla niin totta kai kaikki luulee että myös äitini vauva on minun lapseni ja onhna se aika häiritsevää selitellä sitten ihmisille tilannetta. ja muutenkin lapselleni syntyy uusi täti tai eno. ap

Vierailija
45/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ole pakko kenellekkään selitellä kaupungilla sukulaisuussuhteita..

Vierailija
46/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on suvussa tilanne, että miehen serkut ovat saman ikäisiä kuin meidän lapsemme. Johtuu siitä että ennen ei ollut mitenkään epänormaalia että perheessä oli eri ikäisiä lapsia. Tämä on näitä nykypäivän "pakkoja" että kaikki lapset olisi saatava mielellään muutaman vuoden sisään. Jos kerran on nuorena "lastenteon" aloittanut, niin totta kai lapsilla voi olla ikäeroa jopa 20-25 v. Eikä siinä ainakaan noilla lapsilla (kuten sinulla ap) mitään häpeilemistä ole.

Ettet vain olisikin harmissaa siitä, että oma lapsesi ei tulekaan saamaan mummun jakamatonta huomiota ;-)

tilanteessa minua nolottaa se että jos vauvan synnyttyä olemme vaikka porukalla kaupungilla niin totta kai kaikki luulee että myös äitini vauva on minun lapseni ja onhna se aika häiritsevää selitellä sitten ihmisille tilannetta. ja muutenkin lapselleni syntyy uusi täti tai eno. ap

Vierailija
47/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen tilanne olisi aika omituinen, ja minuakin häiritsisi, suorastaan ällöttäisi. Vastaava inhotus tuli jo siitä kun minulle tuli pikkusisko kun olin jo 15. Nolotti kun ihmiset luuli sitä mun lapseksi.

Vierailija
48/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ootin esikoista, olin 25v, mutsi oli 45v.

Mut ei se innostunu =(

Vierailija
49/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neljäkymppisillä on lastentekoikä jo mennyt ohi. *oksentaa*

Vierailija
50/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun esikoinen on vasta 16 v ja poikapuolinenkin vielä