Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN HUHTIKUU

01.04.2010 |

Heipä hei pitkästä aikaa.

Aloitan uuden ketjun huhtikuulle...

Siirryin taustailemaan pari kuukautta sitten, mutta silti olen kyllä roikkunut ihan liikaa vauva-sivuilla. Meidän piti pitää vauvatouhuissa taukoa, mutta yritys on kyllä jatkunut koko ajan, ja pettymyksiä on tullut. Nyt taas piinaviikko käsillä, ja testit ostettu kaappiin. En käsitä, miten sitä jaksaisi odottaa kiltisti kuukautisten oletettuun alkamispäivään, eikä testailla liian aikaisin...

Miten olette tehneet alkoholin kanssa? Vieläkö piinaviikolla uskaltaa viiniä juoda pääsiäisenä? Testi tuskin näyttää mitään ennen maanantaita, mutta toisaalta en haluaisi alkoholia juoda yhtään, jos vaikka olisinkin raskaana. Toisaalta miksi olisin nyt raskaana, kun en ole tähänkään asti ollut. Aika pessimistiset tunnelmat päällä.

Oireita olen kuvitellut itselleni joka kierrossa juuri piinaviikon aikoihin, tällä kertaa yritän (huom yritän!) pitää jalat maassa.

Onnittelut kovasti plussanneille!

Rusettiina, kp 23/27-29, yk 6

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sellaisia löytyy ku lady-comp ja baby-comp. Näyttävät huomattavasti uudemmilta ku persona, joka taitaa vähän olla jo "vanhanaikainen". Noita voi ilmeisesti ainakin käyttää molempiin suuntiin, ehkäisyyn ja ovulaationmetsästykseen.

Vierailija
102/115 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Täällä ehdin testata aamulla negan ja kävin vielä labrassa varmistamassa, kun oli olevinaan raskausoireita. Negahan se sieltäkin tuli. Ja vielä tänään ehti sitten alkaa ne menkatkin :(. No, eipähän tarvii enää miettiä onko vaiko eikö raskaana.

Tuskaset menkat taas menossa - olo on kuin synnyttäis. Tätä on nyt jatkunut niin pitkään, että vakavasti harkitsen toimenpidettä, jolla näistä menkoista vois päästä eroon, mutta kolmas lapsi olisi kovin tervetullut ennen sitä ja ennen 35v ikää.

Kannatan myös esittelypinoa, kun uutena täällä enkä omaa niin järin hyvää nimimuistia ;)

OonaKas kp 1/28-31 yk 2 *toivoo että tää menkkakipu lähtis jo*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ensimmäisen vuoden yrityksen aikana oli luultavasti yksi varhainen keskenmeno, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään, siis tullut plussaa. Kävin viime vuonna yksityisellä gynellä ja kysyin noista Clomeista ja lugeista, mutta ei kirjoittanut minulle reseptiä niihin. En saanut oikein mitään kunnon vastaustakaan. Ennen tämän vuoden tammikuun tähystystä kävin taas yksityisellä gynellä joka oli erikoistunut lapsettomuuteen (siis tuon endon takia) ja sielläkin sanottiin ei, tai jotakin epämääräistä. Katsoi ultralla, että olisin ovuloinut, mutta eihän sitä välttämättä joka kierrossa tapahdu. Ja tähystyksen jälkeen osaston lääkäri sanoi, että jos ei tärppää, niin voidaan kokeilla IVF:ää, mutta sanoin hänelle, että yritetään ihan luomusti vaan. En halua mihinkään hoitoihin mennä. No, clomeja tai lugeja voisin kokeille jos eivät vaan sitten pahenna endoa. Mutta sairaalasta sain kehoituksen yrittää kesään asti, joten yritetään nyt sitten.

ON: Tänään on jomotellut kovasti alavatsaan oikealle puolelle ja on menossa vasta kp 7 tai 8.. ?! :0 Joku megaovis ilmeisesti tulossa... Vai tulisiko taas kysta joka sitten puhkeaa? Tiedä häntä.

kp 7 tai 8/27-32

Vierailija
104/115 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: onpas outoa, ettei sulla ole clomeja kokeiltu vaan suoraan jotain kovempia hoitoja. Endosta en tosin tiedä mitään, että vaikuttaako clomit siihen. Mitäs nyt sit kesällä,ku sanoit, että sairaalasta kehotettiin yrittämään kesään asti? Tarjoaako ne sit clomeja? Kun kerran olet sanonut, ettei kovempiin hoitoihin ryhdytä. Mullehan tarjottiin inssiä seuraavaksi, eikä vielä IVF, siis viimeksi kun junioria yritettiin. Nyt ei kans olla aikeissa siirtyä kovempiin hoitoihin, mut tosiaan clomeja voisin iteki vielä kokeilla, jos siihen mahdollisuus tulee.

Pahoittelut menkoista Oonakas. Parempaa onnea tässä kierrossa.

Omaa napaa (.) Eipä mitään ihmeempiä. Eilen illalla tuli vasemman munasarjan kohdalla kova kipu, kuin olisi sukkapuikoilla sinne pistetty. Onneksi ei kauaa kestänyt. Kaipa se sit tarkottaa, että sieltä puolelta on munasolu irronnut ja keltarauhanen siellä vähän vihoitteli. Mutta ei kai tuosta mitään voi sen enempiä päätellä. Huomenna ajattelin kyllä mielenkiinnosta testata ekan kerran. Tosin oviksesta silloin vasta 8pv, joten tuskin näkyis yhtään mitään vaikka olis tärpännytkin, kun kerran näillä päivillä vasta mahdollinen kiinnittyminenkin tapahtuu. Huvikseni testaan, ku on noita herkkiä liuskoja jemmassa.

Piiiitkältä tuntuu taas nämä piinailupäivät.

Plussatuulia kaikille!

Koralli kp 21/27-28 dpo 7 yk3

105/115 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei sitten bongattu ovista 7päivän ajalta ollenkaan.. eilen tein viimesen tikun ja samalla aloitin terolutit. Jotta ootellaan nyt menkkoja ja ostetaan uudet tikut ens kiertoon sitten.

esikko on kipeenä ja meno talossa sen mukainen, että ulos ei pääse, kauhee ilmakin siellä on.

masentavat kp 16/26-28?

Vierailija
106/115 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei ovista löytynyt. Kokeilepa eri tikkuja tällä kertaa. Esim. ihan niitä s-kaupan fertest-tikkuja. Ne toimii ihan ok. Ovat mun mielestä ihan suht selkeitä tulkittavia.

Parenemista sinne päin. Meillä kans juniori tosi kipee nyt, pari päivää kestänyt kuumetta, tosi itkuinen ollut. Toivottavasti kohta alkais helpottaan.

107/115 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kävin guuglaa nuo fertestin tikut, sais netistä ja ei vielä olleet pahan hintaisiakaan. Täytyy kokeilla niitä ens kierrossa. Tai sitten on vain tyydyttävä siihen etten ovuloi ollenkaan.

Saa nähä oisko teroista mitään apua missään.

Nyt sitten piinaillaan millon seuraavat menkat alkaa, pientä nippailua on. Saisvat tulla vasta vapun jälkeen.

Vierailija
108/115 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas vähän aikases liikentees, ku oon eilen ja tänään jo testaillut. Eipä oo mitään näkyny, semmosilla oikein herkillä testailin, joten olis voinu jotain jo näkyäkin. Ei kyl ole mitään raskaustuntemuksiakaan. Mut en nyt vielä luovuta, mut jos ei parissa päivässä ala haamua testissä näkymään, niin sit pitää kääntää katseet kohti uutta kiertoa.

Koralli kp 23/27-28 dpo 9 yk3

Vierailija
109/115 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Tarkoitin siis, että kun kävin yksityisellä, niin en saanut Clomeja ym. Sairaalasta niitä ei ehdotettu. Siis nämä yksityisen lääkärit ja sairaalan lääkäri eivät tiedä toistensa sanomisista mitään. Saikohan tuosta mitään selvää..? :0 Ja sairaalassa hoitaja sanoi, että kannattaa yrittää ainakin kesään asti. Mutta hoitoihin en tosiaan aio lähteä, siis inssi tai IVF tms. Ja sairaalasta ei olla mitään hoitosuunnitelmaa tehty. Vähän flunssaa puukkaa niin on vaikea selittää.

ON: flunssan oireita taas tulossa... :/ Tai siis kurkku on ollut jo pari päivää kipeä ja eilen oli ihan törkeän kipeä selkä (lihakset). Lapset siis ovat kipeinä, joten sieltä flunssa taas lienee tullut. Mutta sitä ihmettelen, että miksi osui TAAS oviksen aikaan..?? :-O

Ja kierto on ihan sekaisin, luulen. Vähän oletan, että ovis oli jo sunnuntaina kp 11, koska nyt kohdunnapukka on mennyt jo kiinni. Sunnuntaina oltiin onneksi puuhissa. Yritän nyt kuitenkin vielä bongailla ovista jos tulee jo myöhemmin, mutta vähän epäilen että ei. Tosi outoa... Yleensä ei ovis näin aikaisin ole.

Tsemppiä Koralli, että vielä muuttuisi plussaksi! :)

kp 12/27-32

110/115 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee varmaan osaltaan nyt jäihin yrittäminen.. Tai ei ehkäisyä oteta takaisin, mutta tuli sen verran ikävä ja iso uutinen, ettei jaksa miettiä ovuloinko tai millon pitäisi pupuilla.

kp 19/26-28

Vierailija
111/115 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mymoosa. :(

Löytyihän se ovis kuitenkin. Eilen tuli ovistikkuun saman vahvuinen viiva ja tänään vahvempi. Eilen ei päästy puuhiin ja mies ilmoitti ettei halua flunssaa minulta, joten taitaa jäädä tämä nyt vaan sunnuntai puuhailun varaan. Tästä päivästä en tiedä ja ehtiikö enää huomenna...? Flunssa ei ole enää niin paha, mutta voihan se toki vielä tarttua. Kyllä ärsyttää nämä jatkuvat flunssat. :/ Jos tämä kierto nyt sitten jää yrittämisestä väliin (?).

Kohta on jo vappu! :) Aurinkoista viikkoa! :)

Kp 14/27-32

Vierailija
112/115 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mymoosa!

Ja harmi, jos ovis menee ohi suun 2poj@näiti.

Täällä alkoi tuttu menkkoja edeltävä tiputteluvuoto ja menkkajuilinnat. Joten muutaman päivän päästä alkaa kunnon vuoto. Lasken sen vasta kp1:seksi sitten. Punainen vappu siis tulossa ;)

Tää on muuten rasittava vaihe, ku tietää, ettei ole tärpännyt, mutta edes uusi kierto ei ole vielä alkanut. :I

No, jos jotain positiivista, niin ainaki voi vappua hieman ees juhlistaa. Pari viime vappua ku on menny imetellessä tai raskaana. Tuskin nyt mitään sen kummempaa vappuna tehdään, mutta kotona hyvää ruokaa ja punaviiniä ja ehkä voisi ostaa vähän kuohariakin.

Iloista vappua kaikille jo näin vähän ennakkoon! =) Ajatelkaas, kohta on jo toukokuu, kesä on ovella!

Koralli kp 25/27-28 dpo11 yk3

113/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat paivat tuli ja meni, parina paivana oli ns, actionia joka sitten ns hiipui kun sain muuta ajateltavaa (tarjottiin hyvaa tyopaikkaa).

Eilen oltiin pesemassa hampaita, kun mies kattoi pitkaan ja kysyi "onko sun tissit kasvanu?" hmm..ja taytyy sanoa, etta nain on, ei mahdu mun kateen niinkuin ennen. Ja muutenkin on ollut erityisesti arat nannit, mutta olen heittanyt sen huonon nukkumisasennon piikkiin.

no en elattele viela mitaan toiveita koska kuukautisteni pitaisi alkaa abouttiarallaa 11.5 niin tallaiset oireet tuntuvat jo liian isoilta noin lyhyeksi ajaksi.

Ja toisaalta olen myos herkka, kun muksunu oli viela pienempi ja en imettanyt enaan niin menin katsomaan ystavani vauvaa, vauvan tuoksu ja olemus saivat rintani vuotamaan kuin seula, huh huh :) niin jospa tama laitetaan sitten "wannabe raskauden piikkiin".

ja olisihan se ihme jos ois pullat uunissa kun vasta viimekuussa lopetin pillerit :( TOIVO ELAA!!!

Vierailija
114/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ny taas tikutellu tota ovista, ja vaikuttaa siltä, etten ovuloi tässä(kään) kierrossa ainakaan puolivälissä... Tulee sit taas lähempänä kp20-25 päiviä... Jos sillonkaan... Mitään oireitakaan ei oo viel ollu oviksesta. Joten se sitten tästä(kin) kierrosta. Mä lopetan kohta kaiken tän "hössötyksen" tän kolmosen haluumisen kanssa, ku musta taas tuntuu ettei muuta elämään mahdu, ja sit kaikki muut raskautuu tost noin vaan... :/

Vappu vietetään ihan oman perheen kanssa kotona, mun veljen perheen piti tulla tänne, mut lähtevätkin reissuun... Joten se siitä :/ Toisaalta tekee ihan hyvää rauhottua kotiin ku ollaan ny oltu koko viikko menossa.

Onnittelut Ulkolaiselle työpaikkatarjouksesta.

Koralli kattelin noita antamiasi sivuja ja oikeesti kellä on varaa laittaa tuon verran kojeeseen! Ei mulla ainakaan, mutta kiitokset kovasti kuitenkin kun etsit noita!

Ehkä sitten kun/jos tammikuussa palaan töihin, niin sit vois hommata, mut ei kyl tän hetken tuloilla... :( Niin siis mähän oon nyt ollu kotona yli 1½vuotta ja ens tammikuussa pitäs mennä takas (ei kyl kiinnosta niinku yhtään!!!) joten oonkin ny alkanu miehelle puhuun, et jos saisinki olla kotona viel elo-syyskuuhun 2011. Mut ei ainakaan viel oo lämmenny ajatukselle...

Mites Korallin testaukset?

Pahoittelut Mymoosalle!

Mut nyt pitää alkaa poikien kanssa munkkitaikinan tekoon, huoh...

rumpali kp12/33

Vierailija
115/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne babycompit sun muut oli tosi kalliita, ne näyttiki sisältävän yhtä sun toista. Mä en kattonu hintoja silloin ku nuo linkit laitoin, muuten olisinki kommentoinu tuota hintaa. Mun persona oli huomattavasti halvempi aikanaan, alle sata euroa (80e?), en muista tarkkaa hintaa enää. Ja mä olin silloin kans töis, ku sen hommasin. Kodinhoitotuella ei paljoo tuhlailla..sama vika rahikaisella. Mä meinaan tosin nyt syksyllä mennä töihin. Tarkotus olis olla kumminkin mahdollisimman vähän aikaa töis, eli tärppi sais tulla kyl aika pian ;) Mut haluun kävästä välillä töissä.

Täällä ei auta paljon testailla enää, menkkatiputteluja jo kolmatta päivää, testit ihan puhtaita negoja olleet. Terolutit vähensi tuota tiputtelua kumminkin, tai siirsi ainakin. Yleensä mulla alkaa tiputella jo 8pv oviksesta, nyt 11pv oviksesta vasta alkoi tiputtelu. Hyvä niin. Menkat alkaa kait huomenna tai sunnuntaina.

Hyvää vappua kaikille! (itsellä ja juniorilla menee niistäessä tämä vappu..great..)

Koralli73 kp 27/27-28 dpo13 yk3