Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle nimeksi Lumihelmi, mielipiteitä?

Vierailija
30.03.2010 |

Ollaan miehen kanssa ihastuttu tuohon Lumihelmi nimeen. Alkuun sen piti olla toinen nimi, mutta nyt on harkittu sitä etunimeksi. Mutta, mutta, mahtaako siitä muut lapset kiusata ym. Kaikki mielipiteet tervetulleita.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan kiva tavallaan, mutta en keksi mitään syytäå, miksi tuollaista antaisin lapselle nimeksi, sori

Vierailija
42/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Helmi Lumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko, että on kovin alaluokkainen nimi, että pitää etunimellä erottua, kun muuta ei ole. Lumihelmi Virtanen. Ehkä Lumi Helmi. Tai Helmi. ja tosiaan, eihän se tarkoita mitään, kovasti keinotekoinen.

Vierailija
44/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ala-arvoista pössypilvijuttua, niin suosittelen ihan hissuksiin olemista. Nolaat vain itsesi turhaan.

Vierailija
45/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihelmestä vääntyy Lumppu viimeistään yläasteella, Helmestä hemppu. Mieluummin Hemppu.

Vierailija
46/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu vääntyy vinoon jo ajatuksesta, säästä lastasi.



Helmi Lumia kai oli myös vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, liian teennäisen kuuloinen. Just sellanen, että nyt ollaan haluttu keksiä rinsessalle ihan ja uniikki nimi. Ehkä toimis paremmin, jos olis tosiaan erikseen kirjoitettu, eli kutsumanimenä pelkkä Lumi.



Mun on vaan vaikee kuvitella, et kukaan mies olis ihastunu tuollaseen nimeen..

Vierailija
48/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi on Lumihelmi niin eiköhän tyttöä kutsuta Lumihelmi nimellä. Vai kutsutko Maria nimistä Pirkoksi??

mä en tykkää, mites kutsuisit sitten tyttöä? lumpsuksi vai?

Jos itse tykkäätte, niin antakaa vaan. Ei siinä silloin kannata muilta mielipiteitä kysyä tai ainakaan antaa niiden kovasti vaikuttaa päätökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi on Lumihelmi niin eiköhän tyttöä kutsuta Lumihelmi nimellä. Vai kutsutko Maria nimistä Pirkoksi??

mä en tykkää, mites kutsuisit sitten tyttöä? lumpsuksi vai?

Jos itse tykkäätte, niin antakaa vaan. Ei siinä silloin kannata muilta mielipiteitä kysyä tai ainakaan antaa niiden kovasti vaikuttaa päätökseen.

Vierailija
50/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, liian teennäisen kuuloinen. Just sellanen, että nyt ollaan haluttu keksiä rinsessalle ihan ja uniikki nimi. Ehkä toimis paremmin, jos olis tosiaan erikseen kirjoitettu, eli kutsumanimenä pelkkä Lumi.

Mun on vaan vaikee kuvitella, et kukaan mies olis ihastunu tuollaseen nimeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kuulostaa ihan kivalta. Mutta kun tarkemmin miettii niin ei tosiaan "tarkoita" mitään (niin kuin nimet nyt tarkoittaisivat) mutta yhdistelmänä hieman "järjetön".

Vierailija
52/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimen Helmililja,onko syntynyt talvella nimeksi kävisi Lumihelmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, en todellakaan ole idiootti. kommentistasi päätellen sulla ei ainakaan sosiaaliset taidot ole huippuluokkaa, mutta minkäs sille voi.



vaikka vanhmmat vielä jaksaisivat kutsua ihan koko nimellä, niin kaverit ei ainakaan. enkä mä ainakaan äitinä jaksaisi aina kutsua noin pitkällä nimellä, vääntyisi lempinimeksi aika nopeasti.



Vierailija
54/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä nimiehdotukset sen kuin "paranee" päivä toisensa jälkeen.

Ristus mitä idioottivanhempia täällä pyörii.. lumihelmi, hihhih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hihihii

Vierailija
56/56 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kiusattaisi, onhan lumikukkiakin