Tytölle nimeksi Lumihelmi, mielipiteitä?
Ollaan miehen kanssa ihastuttu tuohon Lumihelmi nimeen. Alkuun sen piti olla toinen nimi, mutta nyt on harkittu sitä etunimeksi. Mutta, mutta, mahtaako siitä muut lapset kiusata ym. Kaikki mielipiteet tervetulleita.
Kommentit (56)
Sanoisinko, että on kovin alaluokkainen nimi, että pitää etunimellä erottua, kun muuta ei ole. Lumihelmi Virtanen. Ehkä Lumi Helmi. Tai Helmi. ja tosiaan, eihän se tarkoita mitään, kovasti keinotekoinen.
jotain ala-arvoista pössypilvijuttua, niin suosittelen ihan hissuksiin olemista. Nolaat vain itsesi turhaan.
Lumihelmestä vääntyy Lumppu viimeistään yläasteella, Helmestä hemppu. Mieluummin Hemppu.
Suu vääntyy vinoon jo ajatuksesta, säästä lastasi.
Helmi Lumia kai oli myös vitsi?
Mä en tykkää, liian teennäisen kuuloinen. Just sellanen, että nyt ollaan haluttu keksiä rinsessalle ihan ja uniikki nimi. Ehkä toimis paremmin, jos olis tosiaan erikseen kirjoitettu, eli kutsumanimenä pelkkä Lumi.
Mun on vaan vaikee kuvitella, et kukaan mies olis ihastunu tuollaseen nimeen..
Jos nimi on Lumihelmi niin eiköhän tyttöä kutsuta Lumihelmi nimellä. Vai kutsutko Maria nimistä Pirkoksi??
mä en tykkää, mites kutsuisit sitten tyttöä? lumpsuksi vai?
Jos itse tykkäätte, niin antakaa vaan. Ei siinä silloin kannata muilta mielipiteitä kysyä tai ainakaan antaa niiden kovasti vaikuttaa päätökseen.
Jos nimi on Lumihelmi niin eiköhän tyttöä kutsuta Lumihelmi nimellä. Vai kutsutko Maria nimistä Pirkoksi??
mä en tykkää, mites kutsuisit sitten tyttöä? lumpsuksi vai?
Jos itse tykkäätte, niin antakaa vaan. Ei siinä silloin kannata muilta mielipiteitä kysyä tai ainakaan antaa niiden kovasti vaikuttaa päätökseen.
Mä en tykkää, liian teennäisen kuuloinen. Just sellanen, että nyt ollaan haluttu keksiä rinsessalle ihan ja uniikki nimi. Ehkä toimis paremmin, jos olis tosiaan erikseen kirjoitettu, eli kutsumanimenä pelkkä Lumi.
Mun on vaan vaikee kuvitella, et kukaan mies olis ihastunu tuollaseen nimeen..
Aluksi kuulostaa ihan kivalta. Mutta kun tarkemmin miettii niin ei tosiaan "tarkoita" mitään (niin kuin nimet nyt tarkoittaisivat) mutta yhdistelmänä hieman "järjetön".
nimen Helmililja,onko syntynyt talvella nimeksi kävisi Lumihelmi.
en, en todellakaan ole idiootti. kommentistasi päätellen sulla ei ainakaan sosiaaliset taidot ole huippuluokkaa, mutta minkäs sille voi.
vaikka vanhmmat vielä jaksaisivat kutsua ihan koko nimellä, niin kaverit ei ainakaan. enkä mä ainakaan äitinä jaksaisi aina kutsua noin pitkällä nimellä, vääntyisi lempinimeksi aika nopeasti.
nämä nimiehdotukset sen kuin "paranee" päivä toisensa jälkeen.
Ristus mitä idioottivanhempia täällä pyörii.. lumihelmi, hihhih.
Ei kai kiusattaisi, onhan lumikukkiakin
No, ihan kiva tavallaan, mutta en keksi mitään syytäå, miksi tuollaista antaisin lapselle nimeksi, sori