Kaupan täti mulkoili aika pahasti, kun ostin olutta lapsen mukana ollessa.
Kävin tänään kaupassa lapsen kanssa ostamassa viikonlopun ruokia. Ostin myös kaksi 0,5l olutta.
Ja kyllä oli kaupan täti (n. 60v. mamma) nyrpeä alkaen siitä, kun huomasi oluet hihnalla! Mulkoili todella pahalla silmällä ja tiuskivalla olemuksella vastaanotti maksun. Hei-heit jäi sanomatta, mutta pahan katseen sain vielä läksijäisiksi.
Mielenkiintoista.
Kommentit (11)
mulla oli mukana meidän lapsista kolme, ja ostin 10 puolen litran olutta ja 8 puolen litran siideriä. Lisäksi Alkon pussissa kärryssä oli kaksi viinipulloa. Eikä käynyt tollanen edes mielessäkään. Ettet olisi vain kuvitellut?
Olen itse käynyt lukemattomat kerrat lapsen kanssa alkossa ostamassa viiniä, eikä kassa ole mulkoillut koskaan.
Siis tarkoitan, että ei ole käynyt mielessä yhtään, mitä kassa mahdollisesti ajattelee. Sen sijaan raskausaikana joskus kävi mielessä, että luuleekohan toi kassa mun juovan itse miehelleni ostamat saunakaljat tai polttavan tupakit.
Useasti haen punkkupullon 2v pojan kanssa ja aina on ollut ystävällinen palvelu.
usko, että kuvittelin. Monesti olen ennenkin ostanut, eikä ole aikaisemmin tullut edes mieleen, että jotakin voisi haitata. No ei tämä sen vakavempaa, aion jatkossakin käydä.
Myyjän asenne tosiaan muuttui hetkessä todella radikaalisti ja mietin, että apua mitä minä oikein tein?! Ja muuta selitystä en keksinyt. ap
pahasti Siwan kassalla, kun kävin lasten kanssa saunajuomia ostamassa (limsaa ja neljä olutta).. niistä katseista ei voinut erehtyä. En tiedä oisko pitänyt sanoa, että älä huoli en mä näitä tossa kaupan ulkopuolella ihan heti kietaise ;-)
3 pulloa rainbow päärynäsidua ,5 askia vihreää l&m ja 2 sultan pakettia toki myös ruokaa ja lapset olivat mukana eikä siinä ole mitään outoa en tietenkään kaikkea itse juo mies juo yli puolet vähän oon hiprakassa joo o
Peräti kolme annosta alkoholia! Johan siitä sammuu! Eri asia jos olisit ostanut lavan.
...erään asiakkaan ilmeen ja kuulleet puheet, kun kävin aikoinaan ostamassa meidän reissulle 5 koria olutta ja 5 koria siideriä..... :-)
erämaassa ap on asioinut? Itse olen töissä perähikiän kassalla, eikä tulisi mieleenkään mulkoilla olutta ostavaa äitiä, heitä kun tuppaa olemaan aika paljon.
juon toista näistä oluista ja ajattelen lämmöllä tuota raudan lujaa palvelualan ammattilaista. ap