Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä, joilla on Muumi-mukeja

Vierailija
30.03.2010 |

Minulle tulee heti mieleen, että ko. henkilöt on lapsellisia ja muutenkin hieman jälkeenjääneitä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jälkeenjääneitä.

Vierailija
2/76 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä parhaimpia, mutta tuota suomalaisten muumimukien keräilyä ihmettelen, koska suurinosa on aika tylsän näköisiä. Meillä kerätään japanilaisia muumi-mukeja, taitaa olla hiukan harvinaisempi harrastus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ulkosumalaisia ja aikanaan kun ekat Muumimukit tuli ostelin niitä aina lentokentältä kotiin kun palasimme kesälomilta suomesta.

Meillä on usieta kappaleita niitä vahoja ja ravokkaita, yhden kutakin olen säilönyt jokaiselle lapselle, muut on käytössä.

Eli meillä on hirmu kaapillinen muumimukeja ja jokapäiväisessä käytössä ovat. Niitä ollaan myös ostettu ja annettu lasten ulkomaalaisille kavereille lahjoiksi. Ja ovat olleet mieluisia lahjoja varsinkin Japanilaisille ja Korealaisille, mutta myös muille.

Aina kun meillä on suomiväki kooolla on aina Muumimukit käytössä myös kahvikuppeina.

Nykyään me saadaan niitä koko perhe synttäri- ja joululahjoiksi suomesta ja tuliaisiksi suomivierailta.

Musta ne vaan on hauskoja ja käytännöllisiä.

Kyllä meitltä sitten löytyy vastapainoksi ne kalliit kahvikupit ja viinilasitkin kaapista:)

Vierailija
4/76 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ulkosumalaisia ja aikanaan kun ekat Muumimukit tuli ostelin niitä aina lentokentältä kotiin kun palasimme kesälomilta suomesta. Meillä on usieta kappaleita niitä vahoja ja ravokkaita, yhden kutakin olen säilönyt jokaiselle lapselle, muut on käytössä. Eli meillä on hirmu kaapillinen muumimukeja ja jokapäiväisessä käytössä ovat. Niitä ollaan myös ostettu ja annettu lasten ulkomaalaisille kavereille lahjoiksi. Ja ovat olleet mieluisia lahjoja varsinkin Japanilaisille ja Korealaisille, mutta myös muille. Aina kun meillä on suomiväki kooolla on aina Muumimukit käytössä myös kahvikuppeina. Nykyään me saadaan niitä koko perhe synttäri- ja joululahjoiksi suomesta ja tuliaisiksi suomivierailta. Musta ne vaan on hauskoja ja käytännöllisiä. Kyllä meitltä sitten löytyy vastapainoksi ne kalliit kahvikupit ja viinilasitkin kaapista:)

Vierailija
5/76 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelee kotiansa.

Vierailija
6/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaupoissa saatavilla uusi muumimuki. Muumimukeja keräävät kiimaiset av-mammat tappelee viimeisistä mukeista sittarin käytävillä. Pitäähän nyt saada muumimuki takanreunaa koristamaan. Isäntäkin tietää saavansa pesää, kun kotia tullessa näkee uuden mukin.

Vierailija
7/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenjäänyt hyvinkin.

Muutenkin keräilen erilaisia laseja ja mukeja, on kiva kun ne ovat erilaisia. (Siis kaikkia muitakin kuin muumimukeja). Voi valita tunnelmaan sopivan. Kaikki kahvimukit meillä on eriparia. Kahvikuppeja ei ole ollenkaan.

Vierailija
8/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä hienkin saa pintaan :D

Vierailija
9/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niillä on mukavampaa ja ehkä jopa puhuttelevampaa "edustaa" Suomea kuin Alvar Aallon tai Marimekon tekeleillä.

Makuasia tietysti. Hyvin pieni ja mitätön murheenaiheeksi ;)

Vierailija
10/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku oikeasti analysoi toisia kippojen perusteella..???

Meillä on varmaan 20 kyseistä mukia, yhtään emme tosin ole itse ostaneet. Että siitä sitten tekemään viiltävää analyysiä meidän perheestämme! ;)

Vierailija
11/76 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsella pari muumimukia ja vielä muumi-puurokulhotkin, aika lapsellinen tosiaan vielä että oikeaan osuit.

Minulle taas tulee tuollaisista ap:n kommenteista mieleen, että on mielikuvitukseton tosikko, voi olla jopa joku neurootikko kyseessä (napattava parit pillerit, kun kattauksessa on eri näköisiä mukeja)...

Vierailija
12/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vieraatkin juo. Juhlat on tietty erikseen, niihin laitan kahvikupit aluslautasineen. Muumi-muki on muodoltaan ja kooltaan mun mielestä sopivin ja tietysti myös hauska.

Vierailija
13/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yhtään en ole itse ostanut, vaan lapset ovat saaneet lahjaksi. En ole koskaan ajatellut että astoiden perusteella voi arvostella ihmisiä.

Vierailija
14/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei haittaa kun mulla itselläni ei niitä ole

Vierailija
15/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta Muumi-mukia nimittäin on keittiössä :D

Heh! Typerää edes tehdä ihmisistä analyyseja mukien kaltaisen pikkuasian takia... Olen itse vielä lapseton, mutta ostan silloin tällöin muumimukin pienelle kummitytölleni, joka rakstaa niitä. Olenkohan hirveä ihminen? :)

Vierailija
16/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-sääntöjen mukaan?

Meillä on yli 20 muumimukia. Lisäksi löytyy paljon muitakin koti- ja ulkomaisia astioita aina Teemasta Villeroy&Bochin New Waveen, Arabian Paratiisiin sekä Pentikin Vaniljaan. Viinilaseja on niin ikään erilaisia Essensestä Mondoon, aina tarpeen/kattauksen mukaan. Muumimukit ovat hyviä käyttöesineitä.

Vierailija
17/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meiltäkin niitä löytyy, kun lahjana on saatu. Omasta mielestäni pari kippoa ei kovinkaan paljon kerro ihmisestä.

Vierailija
18/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin kertoo ihmisestä aika paljon, jos parin kipon perusteella määrittelee muita ihmisiä...

Vierailija
19/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa näin uuden sesonki muumimukin jossa muumimamma on ruusutarhassa. Aivan ihana! Muutenkin meillä on lapset valinneet oman mieleisen hahmon jonka muki heillä on. Mukeja löytyy varmaan lähemmäs 30kpl. Aamukahvit maistuu muumimukista. Tulee heti niin lapsellinen olo.

Vierailija
20/76 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen ihmisiä, jotka niistä tykkäävät.

Mutta ihan vapaasti saa silti tykätä, en tule repimään muumikamaa niiltä pois. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä