Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä, joilla on Muumi-mukeja

Vierailija
30.03.2010 |

Minulle tulee heti mieleen, että ko. henkilöt on lapsellisia ja muutenkin hieman jälkeenjääneitä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa jotain ihan muuta kuin tylsää seksiä ;)

suomi-seksi, jos näen parsikunnalla/perheellä muumi-mukeja.

Vierailija
62/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koko setti kaapissa ja olen kaikkea tuota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten myötä meillä mies on alkanut hamstraamaan kaappiin muumimukeja. Itseäni nolottaa tarjota vieraille mitään niistä, mutta ei voi mitään... Koen siis että voi vaan ajautua muumimukitilanteeseen.

Vierailija
64/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen perhe, jolla on volvo, koira ja muutenkin tylsä elämä, jos muumimukit koristaa takan reunaa.

Minä pytin välttämään ihmisiä, joilla on muumimukeja. He ovat niin hemmetin tavallisia, että uni tulee silmään jo tätä kirjoittaessa.

Vierailija
65/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjotinta...kahvipurkki jo on.

Ja muumimukeja useampia ja keittiöpyyhkeitä ja tuhannen palan palapelejä. Palapeleihin vasta himo tuli, niitä piti metsästää ympäriinsä...

Vierailija
66/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen niitä itse lisää. Pidän aika outona ihmisiä, jotka luokittelevat toisia mukien tms. perusteella. Lapsellinen on toki positiivisella tavalla, mutta kovin jälkeenjääneenä minua ei voi millään mittarilla mitattuna pitää.

Vierailija
67/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yleensä ottaen on kyseessä tavallinen suomalainen perhe, jolla on volvo, koira ja muutenkin tylsä elämä, jos muumimukit koristaa takan reunaa.

Minä pytin välttämään ihmisiä, joilla on muumimukeja. He ovat niin hemmetin tavallisia, että uni tulee silmään jo tätä kirjoittaessa.

Vierailija
68/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat niin hemmetin tavallisia, että uni tulee silmään jo tätä kirjoittaessa.

jos jo oman tekstisi aikana meinaat nukahtaa? Miten se muiden tavallisuuteen liittyy? :)

Vierailija
69/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän ovat aika yleisiä lahjojakin. Eli tuo "tavallisuus" on aika suhteellista, Muumi-mukien omistajissa kun on kaikenlaista porukkaa (värikkäämpää ja vähemmän värikästä)

Vierailija
70/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria. Lapsellisiä olemme on 4 omaa ja 8 lasten lasta.JJa olemme saaneet Muumipappa ja Muumi mamma mukeja lahjaksi ja niitä joka päivä käytämme.Helppo erottaa,kun tunnistaa omansa.Vieraille laitan ,vähäv persoonan mukaan. Kivoja ovat.

Vierailija
71/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: minkälaisten ihmisten kanssa sitten seurustelet?

Tuttavapiirissä on yks Happo-Heikki, yksi boheemi taitelija, Jykä, joka on lähinnä taivaanrannanmaalari. Sitten on muutama psykiatri tuttu, tunnen lähinnä Happo-Heikin kautta. Muutama raksamies/nainen. Sitten tanssipiireistä on viisilehti-Eero ja sen puutarhuri kaverit. Siinä muutama esimerkki ystävistäni, joilla ei ole muumimukeja.

Vierailija
72/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vieraatkin juo.

Juhlat on tietty erikseen, niihin laitan kahvikupit aluslautasineen.

Muumi-muki on muodoltaan ja kooltaan mun mielestä sopivin ja tietysti myös hauska.

Vierailija
73/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: minkälaisten ihmisten kanssa sitten seurustelet?

Tuttavapiirissä on yks Happo-Heikki, yksi boheemi taitelija, Jykä, joka on lähinnä taivaanrannanmaalari. Sitten on muutama psykiatri tuttu, tunnen lähinnä Happo-Heikin kautta. Muutama raksamies/nainen. Sitten tanssipiireistä on viisilehti-Eero ja sen puutarhuri kaverit. Siinä muutama esimerkki ystävistäni, joilla ei ole muumimukeja.

Vierailija
74/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukeja pinokaupalla, mutta isovanhemmille juotetaan kaffit kultareunaisista kahvikupeista :) Erikoislääkärin palkalla on varaa ostaa nämä uudet, mutta ei niitä vanhoja enää :P

Vierailija
75/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttävän näköinen ja jotenkin hauska eli en siis läheskään kaikkia myyntiin tulevia mukeja. Jotkut kesämukeista ja joulu-/talvimukeista tulee hankittua, mutta näistäkin vain sellaiset, jotka ovat erityisen hyvännäköisiä. Joitakin 'limited edition' mukeja tulee hankittua kaksi-kolme esim. tuota uutta 'Muumit merellä' tms. ostin kaksi.

Vierailija
76/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen perhe, jolla on volvo, koira ja muutenkin tylsä elämä, jos muumimukit koristaa takan reunaa.

Happo-Heikin ystävä pelasti tylsän iltani! Sain ihanan vision perheestä, jolla on Muumi-mukeja koristamassa takan reunaa. Kiitos! Nostan Sinulle maljan Muumi-mukillani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme