Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä, joilla on Muumi-mukeja

Vierailija
30.03.2010 |

Minulle tulee heti mieleen, että ko. henkilöt on lapsellisia ja muutenkin hieman jälkeenjääneitä.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsettomat tai vain isojen lasten vanhemmat käyttäisivät muumimukeja, olettaisin heidän olevan jonkinlaisia keräilijöitä.

Vierailija
42/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole yhtään ostanut itse, mut ollaan saatu kihlajais-ja tuparilahjoiksi ym. ja tykkään kyllä kovasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, mä tykkään niistä ;) olen vissiin lapsellinen ja jälkeenjäänyt

Minulle tulee heti mieleen, että ko. henkilöt on lapsellisia ja muutenkin hieman jälkeenjääneitä.

Vierailija
44/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällaisessa tapauksessa en ihmettelisi, vaikka joku niitä vitriinissäkin pitäisi

En mitään, jos ne on normaalissa käytössä.Mutta jos ne on jossain vitriinissä näytteillä, niin sitten pidän junttina.

Eli ei ole käytössä... Lisäksi siihen sisältyy tunnearvoa - mies antoi sen äidilleen ja äiti kuoli.

Vierailija
45/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan yksi muumimuki ja se on lapsen samalla tavalla kuin esim. nalle puh-muki.

Viini- ym. laseja kyllä löytyy monenlaisia ;)

Ne vaan kuuluvat suomalaiseen keittiöön samalla lailla kuin viinilasit ranskalaisille.

Vierailija
46/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä kahvi vaan maistuu hillittömän paljon paremmalle :) Tulen niistä hyvälle tuulelle, muistuttavat myös Suomesta.

Vierailija
47/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin vain yksi jonka lapsi sai lahjaksi kummisedältään.

Ne vaan kuuluvat suomalaiseen keittiöön samalla lailla kuin viinilasit ranskalaisille.

Vierailija
48/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kolmekymppisten (ja 30+) "se" sarja, samaan tapaan kuin esim Pirtti 50-luvulla syntyneille vanhemmillemme. Vanhempamme ovat alkaneet ostaa sitä meille omaan kotiin lahjoina, ja niin sitä on alkanut kerääntyä.

Muumi-sarjaa pidetään yleisesti kivana lahjana lapselle, kun ei haluta ostaa esim tarpeetonta lelua.

Vierailija
49/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmaksi osaksi saatuja, ja itse olemme ostaneet sellaisia joissa on kiva kuva. oletteko muuten huomanneet että muumi-mukit ovat saman mallisia kuin teema-mukit?? käyvät siis loistavasti valkoiseen teema-astiastoon!

Vierailija
50/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voittanut ne agilitykisoista. Ihan kiva koira. Ei kuitenkaan juo paljoakaan mukeista.

Vierailija
51/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on pikkuinen muki ja lautanen. nämä normaalit muumi-mukit ovat mielestäni ihan koko perheelle sopivia arkimukeja!

Vierailija
52/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen ja jälkeenjäänyt. Kerään muumimukeja. Mulla on myös muumikäsipyyhkeitä ja -lakanat.

Vierailija
53/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on hyvä juoda.

Meillä on niitä monta ja kahvia tarjotaan niistä vieraillekin. No, mummoille ehkä perinteisestä kahvikupista.

t. jälkeenjäänyt ja lapsellinen erikoislääkäri :)

Vierailija
54/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kahtatoista ei enää valmisteta, joten niillä on vähän arvoakin.

Olen vissiin juntti ja lapsellinen, mutta ei se mitään, minä tykkään noista mukeista :D

Minulla on myös muumi-keittiöpyyhkeitä, sateenvarjo ja peltipurkkeja.

Vierailija
55/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsipyyhkeitä ja pari mustavalkoista taulua, sekä kannu ;)

Niistä kahtatoista ei enää valmisteta, joten niillä on vähän arvoakin.

Olen vissiin juntti ja lapsellinen, mutta ei se mitään, minä tykkään noista mukeista :D

Minulla on myös muumi-keittiöpyyhkeitä, sateenvarjo ja peltipurkkeja.

Vierailija
56/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni niistä ei vielä juo (1v 4kk) mutta sitten, kun osaa mukia pitää kädessä sitä varmasti rikkomatta, eiköhän hänkin niistä juoda saa.

Ja jos rahapula iskisi, tekisin aikamoisen tilin niillä vanhimmilla mukeilla... =) Tosin en varmaan niitä koskaan raaskisi myydä.

Ehkä sitten olen lapsellinen ja jälkeenjäänyt. Lapsenmielinen nyt ainakin!! =D

Vierailija
57/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olen ihan jälkeenjäänyt ja lapsellinen kun omistan muumi-mukeja=)

Vierailija
58/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi-seksi, jos näen parsikunnalla/perheellä muumi-mukeja.

Vierailija
59/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko yleisemminkin, että mukit tai astiat ylipäänsä kertovat jotakin seksimieltymyksistä?

Vierailija
60/76 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi-seksi, jos näen parsikunnalla/perheellä muumi-mukeja.

Ettei vain olisi jokin salattu fantasia piilossa?

Meilläkin on muumi-mukeja jonkin verran, ne sopivat hyvin kahvimukeiksi ja ovat hieman pirteämpiä kuin tylsät Teema-astiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän