Miten miehesi ehdottaa seksiä ?
Kommentit (184)
Yleensä se tulee koskettelemaan ja sanoo, että "illalla sitten saat".
entä uudet miehet teille ehdottaa seksiä ? tuleeko heti iholle vai kysyykö suoraan vai vonkaako esim suikkaria ?? minä tykkään ottaa suihin kysymättäkin :))
Mies ehdottaa usein suoraan. Mennään vähän tuonne sängylle. Tau sitten odottaa alasti muna pystyssä sängyllä kun tuun esim suihkusta tms. Välillä se vaan etenee suutelemisesta. Kädet menee paidan alle.
Joskus se on semlosta päivän aikana pepun taputtelua ja vihjailua.
Kaikenlaista siis. Ei ole vain yhtä tapaa.
N39
Kyllä yleisin on, että "käydäänkö sängyssä". Jos on jotain kinkympää luvassa, niin sitten kysyy usein esim. mesen kautta. Suullisesti siis aika säädyllistä kysymystä, mutta viestillä voi tulla suht suoraa tyyliin "nyt tarvis saada siemensyöksyä" tai "otettaisko erä sitomista" tai "tuutko dildokäsittelyyn". Eli ei ole yhtä tapaa ja viestillä vastaamiseen on aikaa myös itsellä miettiä. :)
Haukottelee ja menee sänkyyn tai sanoo että pitäisköhän mennä päiväunille. Sitten menee sänkyyn odottamaan että minä tajuaisin vihjeen. Minulta kesti kauan tajuta että päiväunet ja sängyssä makoilu tarkoittaa seksiä, itse kun sanon suoraan että haluan seksiä.
No, ei ole kyllä seksiäkään kun haluaisin että mieskin tekisi ihan konkreettisia aloitteita eikä makoilisi sängyssä odottamassa.
Pyytää mukaan suihkuun, ”päikkäreille” tai ehdottaa päivä/iltatreffejä.
Vastaan rouvan puolesta. En juurikaan mitenkään, koska yleensä saan tyrmäyksen ehdotukselle. Se valta on siirtynyt täysin rouvan hallintaan. Lasten lukumäärän täytyttyä ei minulla ole ollut sananvaltaa petipuuhiin. Rouva sanoo mitä tehdään ja missä asennossa. Yleensä mennään suoraan asiaan ja nopeasti hoidetaan inhottava velvollisuus alta pois. Voi taas olla monta päivää rauhassa kun ei tarvitse miettiä inhottavaa seksiä.
suhteessa aika paljon selkeämpi juttu kun voi ehdottaa ihan ääneen. Hankalin tilanne aina uuden satunnaisen partnerin kanssa kun ei tiedä onko toinen ihan samalla linjalla
Pyytääkö teillä mies usein suihinottoa vai annatteko pyytämättä ja kysyykö ääneen vai vihjaa vai miten ??
Miten miehenne pyytää suihinottoa ?? Pyytääkö usein suikkaria vai annatteko pyytämättä ja kysyykö ääneen vai vihjaa vai miten ?? Meillä jotenkin ei tuo ääneen vihjaaminen toimi kun latistaa tunnelmaa :D
Tässä esimerkkejä viestillä ja kasvotusten
Nainen: tässä olen ota minut.
Mies: taidat olla jotakin vailla?
Nainen: Mietin tässä mitä tehtäisiin kun päästään töistä..
Mies: Ota vaatteet pois
Nainen: unelmoin täällä kovasta.
Mies: Kelpaisko hieronta
Nainen: pane mua kovaa
Mies: Sulta tippu kynä
Nainen: Autatko täyttämään astianpesukoneen, tai täytetään ennemmin pyykinpesukone
Mies: Haluan hemmotella sua
Nainen: ehtisköhän tässä vähän?
Ei meillä ole mitään tiettyä kaavaa, molemmat hoksaavat kyllä milloin on siitä kyse, tai sitten vaan käydään käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehenne pyytää suihinottoa ?? Pyytääkö usein suikkaria vai annatteko pyytämättä ja kysyykö ääneen vai vihjaa vai miten ?? Meillä jotenkin ei tuo ääneen vihjaaminen toimi kun latistaa tunnelmaa :D
no sanoo että olis sellasta vailla :D tai että sellanen tuntuis hyvältä, tai ei muista miltä se tuntuu. Milloin mitenkin. Sama toisinpäin.
Minä ehdotan flirtillä ja kosketteluilla.
Mies taas ”Mennäänkö nnussimaan?”
”Huomenna kkyrpää ppilluun koko päivä?”
”Rakas mennäänkö sänkyyn pussailemaan?”
”Levittäisitkö mulle lettuas?”
Vierailija kirjoitti:
Haukottelee ja menee sänkyyn tai sanoo että pitäisköhän mennä päiväunille. Sitten menee sänkyyn odottamaan että minä tajuaisin vihjeen. Minulta kesti kauan tajuta että päiväunet ja sängyssä makoilu tarkoittaa seksiä, itse kun sanon suoraan että haluan seksiä.
No, ei ole kyllä seksiäkään kun haluaisin että mieskin tekisi ihan konkreettisia aloitteita eikä makoilisi sängyssä odottamassa.
Anteeks mutta kuolen nauruun ja itkuun samaan aikaan xD Meillä ihan sama tilanne! Aivan kun oisin kirjoittanu itse.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan rouvan puolesta. En juurikaan mitenkään, koska yleensä saan tyrmäyksen ehdotukselle. Se valta on siirtynyt täysin rouvan hallintaan. Lasten lukumäärän täytyttyä ei minulla ole ollut sananvaltaa petipuuhiin. Rouva sanoo mitä tehdään ja missä asennossa. Yleensä mennään suoraan asiaan ja nopeasti hoidetaan inhottava velvollisuus alta pois. Voi taas olla monta päivää rauhassa kun ei tarvitse miettiä inhottavaa seksiä.
Tämä myös meillä. Ja minä olen se nainen. Vaikka oli meillä seksiä enemmän silloin kun lapset oli vielä pieniä. Itse en ole tainnut tehdä aloitetta vuosiin.
Mies varmaan suurimmaksi osaksi ehdottaa, mutta yleensä ehtii vaan ensin. Mies myös useimmin "halaillaan" "pidetään tauko" "mennään pussaillaan" " mennään panee"...
Suihin otan joka kerta kun harrastetaan seksiä, tykkään siitä=D... Yleensä mies haluaa kuitenkin tulla pannessa, joten siihen siirrytään suihinoton jälkeen. Tykkään xD
Entisessä suhteessa (lapsiluku täynnä myös) sanoi että tänään harrastetaan seksiä. Sanoi näin kerran puolessa vuodessa. Sinä päivänä yllätti aina päänsärky. Ehdottelin aikani, mutta kun aina tulee tyrmäys otin eron. Nykyisessä suhteessa on täysin eri meininki ollut jo kuusi vuotta ja lähettelemme päivittäin pikkutuhmia viestejä puolin ja toisin. Seksiä on aina molemmille tarjolla, eikä kummankaan orgasmien määrä ole ennalta rajattu. Vaihtamalla parani niin paljon etten osannut uneksiakkaan.
Mies aloittaa yleensä silmäpelillä, jos emme ole valmiiksi lähekkäin. hymyilee ja virnistelee tietyllä tavalla, katselee päästä jalkoihin ihaillen. Jos vastaan tähän flirttiin, niin tulee halailemaan ja aloitellaan koskettelemalla ja suutelemalla. Itse ehdottelen ehkä enemmän sanallisesti, saatan halatessa ilmoittaa, että ”i’m horny”, koska mies aina vähän söpösti häkeltyy suorasta puheesta. Joskus saattaa päivän aikana lähettää viestin, että ei pysty keskittymään töihin, koska ajattelee minua. Itse käyn välillä härnäämässä häntä, kun tekee töitä kotona, hieron reisiä ja kiehnään, ja jos pystyy pitämään tauon, niin yleensä päästään hommiin.
Meillä seksiä on lähes päivittäin ja jompi kumpi kieltäytyy vain silloin, jos on kipeänä. Väsyneenä saatetaan yhdessä sopia, että ollaan tänään nopeita ja aletaan pian nukkumaan. Yhdessä reilut 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tee aloitetta seksiin, koskaan. Tai tuo omaa haluaan ilmi millään tavalla. Kai sille seksi kuitenkin kelpaa, kun ei siitä kieltäydykään. Eipä ole itsellä mitenkään kauhean haluttava olo, ennemminkin säälittävää olla aina se vonkaaja. Itse siis teen aloitteen joko suoraan sanomalla että panettaa haluan sua, suutelemalla ja koskettelemalla, käymällä ottamaan mieheltä tai itseltäni vaatteita pois, ottamalla suihin, kehumalla miestä, milloin mitenkin... Jos olen maininnut että häiritsee olla aina aloitteentekijä, niin vastaus on se, että ei saisi laskea kuka ne aloitteet tekee.
Miten miehet pyytää noita suihinottoja yleensä?? Kysyykö suoraan ääneen vai kysyykö jotain vihjaten " jaksatko imeä"
Miä usein haluan ja sanon saisko? ja mies sanoo heti joo. ja tules tänne. Nostaa peittoa ja heti menen. Sitten alkaa sormettamaan ja minä kaluun kiinni.. siitä sitten kaikkea muuta kivaa hiljalleen. koitetaan pitää hiljasta tahtie ettei heti aleta laukemaan kumpikaan. No mies ei saa kyllä kuin sitten panemalla. mutta minä saan kyllä ensin, mies osaa virittää niin kaikki kielet... ja sitten onkin ihanaa antaa panna oikein muikeesti!