Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi ehdottaa seksiä ?

Vierailija
15.10.2014 |

Entä miten sinä ehdotat miehellesi?

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on meistä romanttisempi. Itse yleensä sanon suoraan että haluaisin miestä, haluaisin että mies panee mua tms.

Mies aloittaa silittelemällä, suutelemalla vatsaa ja kantamalla sänkyyn. Joskus kysyy suoraan vaikka pussailun jälkeen että saisiko nuolla mua ja siitä se sitten lähtee. :D

Monelle naiselle on tunnelmantappaja tilanteessa kun kysyy " saanko nuolla" "voitko ottaa suihin"

Vierailija
162/184 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hienovarainen, joten kertoon mielihalustaan kiertoilmaisulla, minä taas sanon suoraan haluatko panna minua tai Naidaanko nyt!

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, yhdessä vain ryhdymme toimeen. Eli, käymme toistemme kimppuun ihan vaan yhteisesti.

164/184 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on meistä romanttisempi. Itse yleensä sanon suoraan että haluaisin miestä, haluaisin että mies panee mua tms.

Mies aloittaa silittelemällä, suutelemalla vatsaa ja kantamalla sänkyyn. Joskus kysyy suoraan vaikka pussailun jälkeen että saisiko nuolla mua ja siitä se sitten lähtee. :D

Monelle naiselle on tunnelmantappaja tilanteessa kun kysyy " saanko nuolla" "voitko ottaa suihin"

Missähän kuplassa sä elät?

Monelle?

Ei tod. ole

N47

Vierailija
165/184 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan ja mies kyllä suostuu.

Vierailija
166/184 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää lähelle alkaa pussailemaan ja minä heitän vaatteita pois ja kysyn että kiinnostaako? Se yleensä toimii. Jos olisi lapsia, niin pitäisi kyllä muuttaa tapoja.

Vierailija
167/184 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teillä miehet pyytää suihinottoa ? kysyykö suoraan vai vihjaillen ?

Vierailija
168/184 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monin tavoin. Usein aika suoraan

Eilen esim mies lähti saattamaan minua pyöräilen kotiini. Kysyin oliko ajatus polkea muutakin kuin pyörää. Olihan se :)

Vierailija
169/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa34 kirjoitti:

Erilaisin tavoin, ei koskaan kysymällä pannaanko tm vaan koskettelemalla. Muutenkin kosketusta on paljon arjessa ja tilanteen ollessa sopiva koskettelu johtaa seksiin.

Eilen illalla kun makoilimme sängyssä ennen kuin aloimme katsoa elokuvaa miesystäväni mitään sanomatta avasi reiteni, asettui jalkoväliini ja nuoli pimppiäni kunnes laukesin. Tämän jälkeen rakastelimme.

Olen myös hyvin spontaani mies ja saatan kesken elokuvan ja tv katselun alkaa nuolemaan naisystävääni. Rakastan pimpan nuolemista samalla kuunnellen kun toinen voihkii ja nauttii. Exä ei tehnyt koskaan alotteita naisena mutta nykyinen tekee. Rohkeasti naiset tekemään alotteita. Itse sytyn todella kun toinen alkaa esim kaupan parkkipaikalla kesken kahvihetken hieromaan etumusta ja joskus ottaakin yllättäen suihin. Ihana nainen ! :3

Vierailija
170/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monin tavoin. Usein aika suoraan

Eilen esim mies lähti saattamaan minua pyöräilen kotiini. Kysyin oliko ajatus polkea muutakin kuin pyörää. Olihan se :)

Kiihottavaa tuollainen suora puhe naiselta. Harmillisen harvoin vaan kuulee ja todella moni nainen odottaa miehen aloitetta aina. Se ei todella ole hyvää seksielämää että joutuu tekemään aina aloitteet ja toinen vaan odottaa. Kuihtuu seksielämä kokonaan niin 

Vierailija
171/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajille kysymys meinaatteko että näin ei olis?? Moni nainen suorastaan menettänyt filiksen jos puhunut suoraan koska " meni liian pervoksi"

Vierailija
172/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:39"]

Voi kun minunkin mies kehtaisi jotenkin tuoda seksi asiaa esille. Mutta ei! Päinvastoin jos yritän vähänkin puhua jotain siihen viittaavaa, menee mies ihan lukkoon.

Suhteemme alkuvaiheessa yritin hienovaraisesti vihjailla ennen sänkyyn menoa vähän mitä voisimme tehdä. Ei toiminut kuin korkeintaan päinvastoin. 

Olemme olleet 5 vuotta yhdessä, eikä ensimmäistäkään seksiin viittaavaa termiä ole käytetty. Homma menee niin, että mies hivuttaa kätensä peittoni alle ja haparoi hetken ja sittenl siirtyy viereeni kokeilemaan joko on "paikat valmiina". Siinä vaiheessa jos olen nopea, saan yöpaidan riisuttua mutta yleensä paita jää päälle. Mies sitten yöpaidan päältä puristelee rintoja ja suutelee ja alkaa rakastelun. Se kestää niin kauan, että minä saan. Sitten mies purkautuu ja käy nukkumaan. Asentoja on 2. Ja makuuhuone on pimeänä, ellei ole kesäyö.

Miten tee saatte

Pettämätön naislogiikka ettei monet naiset tee alotteita tai mitään asian eteen ja käy miehen kimppuun tms vaan on passiivinen ja sitten ihmettelee miksei seksiä kunnolla oo. Pahimmillaan valittaa muille miksei asia korjaannu itsestään?...Ihan oma syy silloin jos ei itse näe vaivaa. Syy voi olla puhtaasti siinä että menee ne innokkaat miehen halut lahnan kanssa nopeasti

Vierailija
173/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran aina näille naisille jotka sanoo vielä näin vuonna 2024 että miehen kuuluu tehdä aloitteet ja ottaa aina ja hoitaa koko seksielämä. Passaa sitten ihmetellä miksei enää jossain vaiheessa tee kun passiivinen lahna ja odottaja ei tosiaan fiiliksiä nosta. Tähän jotkut naiset sitten tekee ratkaisun niin ettei tee yhtään mitään.  Odotellaan lisää josko asia korjaantuis itsestään säälittävää. Niin kauan kun itse ei uskalla alotteita tehdä ja koittaa parantaa tilannetta ei tarvitse yhtään valittaa toisesta

Vierailija
174/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhos! meillä vakiintunut tapa aamulla: jalat lelitettyinä ja jos ei ole, mies ne levittää. Saattaa sanoa, menehän nyt asentoosi.!

Sitten aisaan kiinni, ja kaikenlaista hiplailua ja kenties liukkaria  terskaan ja hiljalleen erilaista kiiihoitusta kaluuna ja aina myös palleihin. Mies myös antaa liukastetta pildeen ja alkaa hitaan ja hellän hieronnan koko vulvaan.

Mitäs sitä muuta tarvii.

Vierailija
175/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina joskus kausia jolloin ei hirveästi haluta. Silloin EN halua että mies kysyy että haluttaisko. tulee syyllinen olo että paskat, ei mua haluta, pitäis haluttaa, oon huono vaimo. Jos mies sen sijaan sanoo että mua haluttaa, voi että olet haluttava. Silloin mulle ei tule paineita että pitäis haluta, ja yleensä sitten alkaakin haluttaa. -Tajuaako joku mitä tarkoitan? Naisen pää on monimutkainen. 

Tuossa ei ole mitään järkeä ei mitenkään päin ole hyvä??...ei kelpaa että mies tekee aloitteen ja silti seksiä pitäisi olla. Muutenkin se että tarvii kristallipallon mistä katsoa ajatukset koska naista haluttaa vie kyllä halut nopeasti

M38

Vierailija
176/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen ehdotukset: "Nyt nussitaan!!" Ja minä hihittelen että ei älää kun hän alkaa riisua minua. Tai sitten hän vain alkaa näpertämään tissejäni ja kourii persettä tyyliin "ime mun munaa nyt". Ja jos minä haluan seksiä niin repäisen itseni alasti ja menen keikkumaan hänen huoneensa ovelle niin johan lohkeaa. Tai sitten vain kysyn että tuuks panemaan.. Kuulostan ihan kamalalta apua :'D

Jos olette 20 vuotiaita niin tuollainen on ok ja kuuluu siihen ikään. Muussa tapauksessa melkoisen teiniä menoa huh....

Vierailija
177/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää semmonen koskettelemalla kysely että miten ois. Mieluummin niin että mies sanoo suoraan että haluttaa. Monesti sanon että okei, sopiiko esim vartin päästä. Niin mulla on aikaa virittää aivot seksin aaltopituudelle. Tarvin vähän aikaa, jos oon esim tekemässä jotain opiskelujuttuja keskittyneesti. Varmaan tosi omituisen kuuloista. Mutta miehelle on sopinut että se odottaa vartin tai puolituntia. Näin meillä.

Uskomattoman tehokas tapa tuhota toisen seksihalut :D. Exä teki noin juuri ja sitten jos itse olin stressaantunut enkä aina valmis seksiin hän teki siitä valtavan numeron. Kummasti ne seksihalut loppui kun aina jotain draamaa asiasta ja seksiautomaatti pitäisi olla silloin kun rouva sattuu haluamaan. Onneksi nykyinen nainen tykkää miehen nautinnosta

Vierailija
178/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi ostoskassien purkamisesta ja meilläkin on vähän sellainen " salainen vihje : Lähdetäänkö pesemään ikkunoita :D. 

Päädyimme  useamman kerran seksiin kun nousin lyhyenä jakkaralle ikkunoita pesemään ja mies tietty vilkuili hameen alle.Tavarat tippuivat lattialle ja vaatteet vähän jälkeen perässä 

Vierailija
179/184 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harvemmin ehtii ehdottomaan, koska itse ehdin ehdottaa ensin 😉 

Vierailija
180/184 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa käden etumukselle ja toteaa " kylläpäs on stressiä voisi sellainen pieni hieronta auttaa". Hieron ja kiusottelen kalua kunnes se kovenee kättä vasten ja minä innostun todella ja pikkarit kostuu. Siitä sitten haluan yleensä nopeasti kalun suuhun ja se rentouttaa minua ja miestä