Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille; pyllyn nuoleminen

Vierailija
15.12.2009 |

Gallup; pidätkö pyllysi ( anuksen ) nuolemisesta ?

Kysyjä ( mies ) on siitä kovasti viehättynyt...

Tuntuu irtoavan orkut hyvin, kun hoitelee sormella taikanappia ja lipoo pyllystä samalla.

Entäpä sormen ottaminen "apuun" ?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla torkahdin kovassa panetuksessa. Heräsin ja huomasin että vaimolla takapuoli paljaana, selkä minuunpäin ja nukkui/torkkui. Menin sängyllä alemmas, aloin suudella vaimon pakaroita/alaselkää. Varovasti aloin lipoa kielellä pitkin vakoa ja suukottelin pakaroita. Kädellä levitin pakaroita ja lipasin peppureikää. Pyörittelin kielellä ympyrää reiällä kunnes alkoi kuulua huokailua.. aikani tehtyäni ajattelin ettei taida enempää lämmetä mutta painoin kielelläni peppureikää ja vaimo alkoi työntää takapuoltaan naamaani. Ajattelin että jatketaan sitten ja kohta vaimo jo alkoi levittää pakaroitaan ja nuoletti peppureikäänsö kunnolla.

Pieni apu toisella kädellä klitorikselle ja kohta vaimo laukesikin. Sitten totesi että miten minun saaminen ja vinkkasi että nyt on peppu niin liukas että sinne menisi mitä vaan; ja niin mun kalu kohta menikin eikä kauaa kestänyt. Hammas/kasvopesu, suuvettä ja saaneena sylikkäin nukkumaan. On ihana vaimo

Suunnilleen noin meilläkin ja aika usein. Nuolen vastavuoroisesti mieheni pyllyä ja otan lopuksi suihin niin, että sormi on miehen pepussa eturauhasta hieroen.

N53

Vierailija
82/86 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla torkahdin kovassa panetuksessa. Heräsin ja huomasin että vaimolla takapuoli paljaana, selkä minuunpäin ja nukkui/torkkui. Menin sängyllä alemmas, aloin suudella vaimon pakaroita/alaselkää. Varovasti aloin lipoa kielellä pitkin vakoa ja suukottelin pakaroita. Kädellä levitin pakaroita ja lipasin peppureikää. Pyörittelin kielellä ympyrää reiällä kunnes alkoi kuulua huokailua.. aikani tehtyäni ajattelin ettei taida enempää lämmetä mutta painoin kielelläni peppureikää ja vaimo alkoi työntää takapuoltaan naamaani. Ajattelin että jatketaan sitten ja kohta vaimo jo alkoi levittää pakaroitaan ja nuoletti peppureikäänsö kunnolla.

Pieni apu toisella kädellä klitorikselle ja kohta vaimo laukesikin. Sitten totesi että miten minun saaminen ja vinkkasi että nyt on peppu niin liukas että sinne menisi mitä vaan; ja niin mun kalu kohta menikin eikä kauaa kestänyt. Hammas/kasvopesu, suuvettä ja saaneena sylikkäin nukkumaan. On ihana vaimo

Suunnilleen noin meilläkin ja aika usein. Nuolen vastavuoroisesti mieheni pyllyä ja otan lopuksi suihin niin, että sormi on miehen pepussa eturauhasta hieroen.

N53

Harmi, ettei naimisissa olevaa voi kosia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies rakastaa mun pyllyä (on sanonut niin) ja haluaa varsinkin katsella ja hellitellä sitä. Aloitetaan usein niin että ollaan 69-asennossa ja mies hiplailee peppua ja alkaa vähitellen pussailla sitä ja lopulta nuolee peppureikää pitkään ja hartaasti. Eihän se peppureiän nuoleminen niin ihmeelliseltä tunnu sinänsä, mutta koko tilanne tihkuu seksiä ja hellyyttä ja kun mies tuntuu siitä nauttivan niin ilomielin annan hänen niin tehdä.

Meillä vähän sama. Ei se mitenkään ihmeelliseltä sinänsä tunnu verrattuna esimerkiksi pillun nuolemiseen. En esim. lauketa ilman klitoriksen hyväilyä. Mutta mies tuntuu olevan ihan hulluna mun peppuun ja se itse tilanne kiihottaa muakin, niin tottakai annan miehen nuolla.

Vierailija
84/86 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei suutele sen jälkeen.

Vierailija
85/86 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin menkkojen aikana usein tyydytetään toisemme niin, että mies nuolee peppua samalla kun käytän itse vibraa. Käytännössä aina mies laukeaa samalla sekunnilla kuin minäkin, joskus harvoin sitten peppuseksiä yhdynnän muodossa tuon esileikin jälkeen. Ilman vibraa en tuosta tule, mutta kivalta se tuntuu! Joskus myös "hoitanut mieheni" vain sillä, että antanut nuolla mun peppua. Siinä samalla hoitanut itsensä käsipelillä, ja eipä muulloin kyllä helposti tule yhtä kovaa. 

Hygienia tietysti kunnossa, joskin mies usein kiimaisimpana jos nuoletan heti juoksulenkin jälkeen tmv.. :)

Vierailija
86/86 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin menkkojen aikana usein tyydytetään toisemme niin, että mies nuolee peppua samalla kun käytän itse vibraa. Käytännössä aina mies laukeaa samalla sekunnilla kuin minäkin, joskus harvoin sitten peppuseksiä yhdynnän muodossa tuon esileikin jälkeen. Ilman vibraa en tuosta tule, mutta kivalta se tuntuu! Joskus myös "hoitanut mieheni" vain sillä, että antanut nuolla mun peppua. Siinä samalla hoitanut itsensä käsipelillä, ja eipä muulloin kyllä helposti tule yhtä kovaa. 

Hygienia tietysti kunnossa, joskin mies usein kiimaisimpana jos nuoletan heti juoksulenkin jälkeen tmv.. :)

Parempi pari tuntia lenkin jälkeen. Toki lenkistä kuumentuneessa reiässäkin tuoreeltaan on puolensa 😜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä