Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille; pyllyn nuoleminen

Vierailija
15.12.2009 |

Gallup; pidätkö pyllysi ( anuksen ) nuolemisesta ?

Kysyjä ( mies ) on siitä kovasti viehättynyt...

Tuntuu irtoavan orkut hyvin, kun hoitelee sormella taikanappia ja lipoo pyllystä samalla.

Entäpä sormen ottaminen "apuun" ?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex mies teki sitä aika usein ja tuntu ihan taivaalliselta, ei todellakaan mennyt kuin hetki ja aivan mahtava orgasmi

Vierailija
62/86 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet pesemättömänä muhinoimaan....

Mutta ei kai kukaan todellakaan ala tositoimiin ilman että on peseytynyt - ja peppuseksin kohdalla teen mielelläni myös peräsuolihuuhtelun... aah, ihana fiilis jo etukäteen, kun valmistautuu tapahtumaan. Eikä vie aikaa kuin hetken. Ja panee hormonit hyrräämään entistä enemmän.

Minulla ainakin kovatkin panohalut katoavat siinä siunatussa hetkessä, jos miehen kulli tai perse haisevat pesemättömille -

eikös se maistu vähän... paskalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa. Monet kertoo että peppu on tiukempi, näin on, mutta ei se miehelle lopuksi väliä ole. Tärkeintä on miten nainen nauttii ja jos tykkää peppuseksistä, niin ok. Mielestäni eri asioiden kokeilu on kuitenkin tärkeää.

Vierailija
64/86 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään erityisesti, kuten aloittajakin, miehenä tästä. Kumppanin kanssa tätä tehdään ja hän minun mielikseni antaa tätä tehdä, vaikka hänelle itselleen se on kuulemma aika neutraali kokemus eli ei yksistään sytytä. Kuitenkin mielellään antaa nuolla myös sieltä kun näkee paljonko minä tykkään siitä. Vastineeksi taas tehdään sellaisia asioita mistä hän tykkää. :)

M27

Vierailija
65/86 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitteesta joskus kokeiltu ja en olisi ikinä uskonut miten kiihottavaa se on. Ei ehkä päivittäisessä seksissä, mutta satunnaisena herkkuna mahtavaa. Olen nuollut nyt pari kertaa miehen pyllyä ja olen kyllä siitä ihan kiimassa. Ei maistu schaisse, osaa huolehtia hygieniastaan.

Todella kiihottuneena rakastan myös anuksen sormettamista tai pientä anustappia samalla kun mies työntää kyrpää pilluun. Peppupano on ihanaa toisella kierroksella, muuten miehellä on vähän turhan iso.

Vierailija
66/86 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin mielelläni jos vielä saisin panolupauksen

Vierailija
67/86 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielelläni nuolen vaimoni peppua! En ymmärrä miksi tämä olisi ehdoton ei jollekin miehelle.

Vierailija
68/86 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paikkakunnalla oulu

Vierailija
69/86 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään mikä liittyy perseeseeni. Se on exit only. N29

Vierailija
70/86 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa. Vähintään yhtä paljon tykkään nuolla miehen puhdasta ja ajeltua peppua ja sormettaa sitä. Rimming ❤

Vierailija
71/86 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla torkahdin kovassa panetuksessa. Heräsin ja huomasin että vaimolla takapuoli paljaana, selkä minuunpäin ja nukkui/torkkui. Menin sängyllä alemmas, aloin suudella vaimon pakaroita/alaselkää. Varovasti aloin lipoa kielellä pitkin vakoa ja suukottelin pakaroita. Kädellä levitin pakaroita ja lipasin peppureikää. Pyörittelin kielellä ympyrää reiällä kunnes alkoi kuulua huokailua.. aikani tehtyäni ajattelin ettei taida enempää lämmetä mutta painoin kielelläni peppureikää ja vaimo alkoi työntää takapuoltaan naamaani. Ajattelin että jatketaan sitten ja kohta vaimo jo alkoi levittää pakaroitaan ja nuoletti peppureikäänsö kunnolla.

Pieni apu toisella kädellä klitorikselle ja kohta vaimo laukesikin. Sitten totesi että miten minun saaminen ja vinkkasi että nyt on peppu niin liukas että sinne menisi mitä vaan; ja niin mun kalu kohta menikin eikä kauaa kestänyt. Hammas/kasvopesu, suuvettä ja saaneena sylikkäin nukkumaan. On ihana vaimo

Vierailija
72/86 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen vaimo alasti keittiön pöydälle kontalleen. Jalat haralleen ja muhku perse pystyyn. Siinäpä on sopivalla korkeudella kaikki tarjolla. Itse taakse tuolille istumaan, pakaroista kiinni ja kieli liikkumaan.

Vierailija
73/86 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä yllätyin, kun naisystävä halusi kakkoseen. Siis tästä oli puhuttu aiemmin enkä itse siitä oikein ollut innostunut, kokemusta oli kyllä aiemmin toisessa suhteessa. Mutta oli kyllä kiihottavaa sitten loppujen lopuksi. Tämän kokemuksen kautta päädyimme myös silloin tällöin harrastamaan rimmingiä, molemmin puolisesti. Tässä tietenkin korostuu hygienia ja huolellinen peseytyminen ja sanonta ”puhtaus on puoli ruokaa” soveltuu mainiosti tähän.

Ymmärrän hyvin, ettei ole kaikkien juttu, itse olen naisystävälleni kiitollinen tämän ulottuvuuden tuomisesta yhteiseen seksielämäämme.

Vierailija
74/86 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni vaimoni pyllyä, mutta hän ei vaikuta siitä erityisemmin välittävän. Vastapalveluksesta pitäisin erittäin paljon, mutta sellaista en ole saanut.

Vierailija
75/86 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina kun baarista raahaan neidon kotiin niin ekana nuolen sen pyllyreiän!

Vierailija
76/86 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi naista, joka ei suostuisi pyllyäni nuolemaan!

Vierailija
77/86 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan aina harrastettu peppuseksiä, koska molemmat tykätään siitä. Nyt kuitenkin mies teki juhannuksena jotain uutta. Otti peniksen pois pepusta ja alkoi nuolla peppuani villisti. Laittoi taas sisään, otti ulos ja sama juttu. Tätä toistui varmaan 10 kertaa, kunnes laukesin ihan kontrolloimattoman rajusti. Kieli upposi ihanan syvälle peppuun. Paikat on meillä aina puhtaina, joten turha ruveta lässyttämään mistään kakkafetissistä. :D

Vierailija
78/86 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paikat on meillä puhtaina". Joo. Just. Koska peräsuolen voikin pestä "puhtaaksi". Hyi.

En voisi sellaista miestä enää nähdä haluttava joka pyytäisi että nuolen hänen pyllyään. Mmm beibe syö mun kakkaa.

Vierailija
79/86 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 mistä se orgasmi tuli, oliko se klitorisorgasmi vai onko annelissa jotain naisellakin mikä stimuloituna oikein aiheuttaa orgasmin?

t. tietämätön 43 v. :D

Vierailija
80/86 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

78 mistä se orgasmi tuli, oliko se klitorisorgasmi vai onko annelissa jotain naisellakin mikä stimuloituna oikein aiheuttaa orgasmin?

t. tietämätön 43 v. :D

Me tehdään aina takaapäin niin, että minä hoidan liikkumisen (joskus hyvinkin rajusti) ja mies pysyy paikallaan ja koskettelee klitorista takaapäin. Saatan tulla noin monta kertaa peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän