Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille; pyllyn nuoleminen

Vierailija
15.12.2009 |

Gallup; pidätkö pyllysi ( anuksen ) nuolemisesta ?

Kysyjä ( mies ) on siitä kovasti viehättynyt...

Tuntuu irtoavan orkut hyvin, kun hoitelee sormella taikanappia ja lipoo pyllystä samalla.

Entäpä sormen ottaminen "apuun" ?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on vähitellen ymmärtänyt asian. Ei ole käynyt lähelläkään peräreikää sormilla tai muutenkaan. Tuntuisi inhottavalta edes kuvitella, että peräaukkoa nuollaan. Varmaankin nuo perännuolijat ovat niitä, jotka kärsivät vatsataudeista ja loistartunnoista vuosittain.

Kai käsipesuistakin puhutaan sitten ihan liikaa wc-käyntien yhteydessä, jos jotkut menevät paskapaikkoja nuolemaankin.

että päiväkotilapset ja niiden vanhemmat nuolevat toistensa pyllyjä? Vittu näitä mielipiteitä.

Vierailija
42/86 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn nuoleminenhan on ihan kun söis paskaa ja mä tykkään siitä. Ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Harrastettiin kullan kanssa tänään hän nuoli peppuani ja alkoi suutelemaan sitä ja minulta tuli yllättäen pierun mukana hieman ripulia, mutta rakkaani ei sitä huomannut ennen kuin kunnon ripuli pärähti hänen suuhun ja naamaan alkoi oudosti yökkimään olisin halunnut saada orgasmin.. :( Tyhmä mies kun kesken lopetti... :(

Vierailija
44/86 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn kanssa häärääminen on kiihottavaa ja kivaa. Minä saan naiset aivan villiksi kiimasta, kun vähän peppureikää stimuloin. Jokainen on myös suostunut peppuseksiin, kun olen hellästi ja kiirehtimättä opastanut.

Homma aloitetaan pienesti ja seuraavilla kerroilla vähän enemmän ja viimein jo ennen rakastelun aloitusta pyydetään naista käsisuihkulla huuhtelemaan myös peräsuoli. Se olisi aina hyvä tehdä ennen seksin harrastamista, vaikka ei peppuseksiä harrastettaisikaan. Jos nainen pesee alapäänsä etu kautta, saattaa peppureikä ja hahlo jäädä pesemättömäksi. 

Vierailija
45/86 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Se lipominen vaan kutittaa huonolla tavalla. Sormen työntäminen sinne taas on yhtä kiihottavaa kuin kuumeen mittaaminen.

Vierailija
46/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on taikanappi?

Vierailija
47/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä, että mies nuolisi peppuani.. Mieheni kyllä sormeilee peppua ja työntää sormen sisäänkin, jos haluan. Aika uus juttu meillä, mutta saa mut ihan villiks ja orkku on herkässä..

Vierailija
48/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen oikein tekee ja tatsi on hallussa.

samoin, jos mies lipoo klittaa kielellä ja samalla työntelee hellästi sormea kakkoseen, liukasteen kanssa, niin aaaah toimii :)

Vierailija
49/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts tykkään kovasti kaikenlaisesta peppuilusta, se kun mies nuolee anusta ja sormettaa samalla esim niin että sekä pepussa että pillussa on sormi/sormia, on kaikkein parasta.

Pidän myös peppuseksistä, siis niin että mies nai peppuun.

N34

Vierailija
50/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa minua aivan valtavasti. Pelkkä ajatuskin saa pöksyt märiksi.

Vierailija
51/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on yhtä kiihottavaa kuin se, jos mies nuoleskelisi sormiani, tai jotakin vastaavaa. Ei siis nappaa yhtään, ei myöskään sormi pepussa tai peppupanotkaan. Eli jos mä saan valita, jää väliin, mutta mieheni taas tykkää kaikista noista edellä mainituista. Suostun niihin siis aina ajoittain ihan vaan miehen mieliksi, mutta tykkäämään en ole oppinut.

Vierailija
52/86 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, meillä mies nuolee harva se kerta mulle orkut. kun oon tarpeeksi kiihottunut niin sormi pepussa tuntuu taivaalliselta. kultaa nuoleskelee usein peppureikäänikin ja se tuntuu mukavalta. orkkua en saa kuiteskaan ilman klitan kiihotusta. n25

Vierailija
53/86 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
54/86 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avis rakastaa, kun nuolen hänen peppuaan joka puolelta ja kun työntelen sormeani hänen pyllyssään varsinkin takaapäin naidessa.

Anaaliseksiä emme ole koskaan kokeilleet jostain syystä. Minua miehenä ei ole jostain syystä koskaan valtavasti kiinnostanut ja naiseni pelkää siitä johtuvia mahdollisia kipuja. Tosin olemme jo liukkaria ostaneet ja varovaisen kiinnostuneita kokeilemaan joku se kaunis ehtoo:O

Vierailija
55/86 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuun paneminen on välillä todella mahtavaa, kun reikä on niin paljon tiukempi kuin ykkönen.

Minua miehenä ei ole jostain syystä koskaan valtavasti kiinnostanut

Vierailija
56/86 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21

Vierailija
57/86 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21

Vierailija
58/86 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa mun pyllyä (on sanonut niin) ja haluaa varsinkin katsella ja hellitellä sitä. Aloitetaan usein niin että ollaan 69-asennossa ja mies hiplailee peppua ja alkaa vähitellen pussailla sitä ja lopulta nuolee peppureikää pitkään ja hartaasti. Eihän se peppureiän nuoleminen niin ihmeelliseltä tunnu sinänsä, mutta koko tilanne tihkuu seksiä ja hellyyttä ja kun mies tuntuu siitä nauttivan niin ilomielin annan hänen niin tehdä.

Vierailija
59/86 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllätti ilosesti nuolemalla peppuani sormettaessaan ja voi mikä nautinto se olikaan! Ihanan pitkä, hiipivä ja lopulta räjähtävä orgasmi... T:2

Vierailija
60/86 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeen ryhtymistä?Ei kai muutenkaan kuselta ym maistu, toivottavasti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän