Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uranaisen tunnustus - olenko ihan normaali?

Vierailija
17.09.2014 |

Olen 41-vuotias akateeminen, johtotehtävissä oleva nainen ja 2 kouluikäisen lapsen rakastava äiti. Perheeni dynamiikassa olen meistä se, joka pitää langat käsissään, organisoi ja vastaa suurimmasta osasta perheemme asioita. Koko elämäni olenkin tottunut olemaan "suoriutuja" ja aina vahva. Olen myös yhteiskunnallisesti aktiivinen sekä voimakkaan feministinen.

On kuitenkin yksi elämän osa-alue, jossa haluan olla heikko ja alistettu - seksi. Rakastan sitä, että seksissä roolit mieheni kanssa vaihtuvat, hän on se alfauros ja itse olen vain objekti. Haluan, että hän kohtelee minua seksissä päättäväisesti ja joskus rajustikin, mutta kuitenkaan satuttamatta. Suurin perversioni (ainakin omasta mielestä ehkä vähän outoa) on se, että mieheni pitää tiukasti kaulasta kiinni ja laittaa peniksensä pyllystä suoraan suuhuni.

En tiedä mitä Freud sanoisi minusta, mutta itse luulen, että tämänkaltainen "kaksoiselämä" on yleisempää kuin ajatellaan. Itse en ainakaan enää jaksa kokea itseäni friikiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että onkin ihan yleistä. Useammin kai se vain on mies, joka muilla elämän osa-alueilla on johtotehtävissä, mutta seksissä haluaakin olla alistettu. Mutta ihan normaalilta kuulostaa.

Vierailija
2/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kanssa tykkään alistamisesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:31"]

Olen 41-vuotias akateeminen, johtotehtävissä oleva nainen ja 2 kouluikäisen lapsen rakastava äiti. Perheeni dynamiikassa olen meistä se, joka pitää langat käsissään, organisoi ja vastaa suurimmasta osasta perheemme asioita. Koko elämäni olenkin tottunut olemaan "suoriutuja" ja aina vahva. Olen myös yhteiskunnallisesti aktiivinen sekä voimakkaan feministinen.

On kuitenkin yksi elämän osa-alue, jossa haluan olla heikko ja alistettu - seksi. Rakastan sitä, että seksissä roolit mieheni kanssa vaihtuvat, hän on se alfauros ja itse olen vain objekti. Haluan, että hän kohtelee minua seksissä päättäväisesti ja joskus rajustikin, mutta kuitenkaan satuttamatta. Suurin perversioni (ainakin omasta mielestä ehkä vähän outoa) on se, että mieheni pitää tiukasti kaulasta kiinni ja laittaa peniksensä pyllystä suoraan suuhuni.

En tiedä mitä Freud sanoisi minusta, mutta itse luulen, että tämänkaltainen "kaksoiselämä" on yleisempää kuin ajatellaan. Itse en ainakaan enää jaksa kokea itseäni friikiksi.

[/quote]

Miksi tunget itsesi väkisin johonkin friikki lokeroon, kun ei tekemiset ihan siihen riitä. ?  Seksin alueella kaikki mitä kaksi aikuista ihmistä haluaa keskenään tehä on normaalia. Mitä se muille kuuluu? 

Vierailija
4/7 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ainoastaan tylsän kliseiselle.

N46

Vierailija
5/7 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:31"]

[/quote]

Odota Ensiviikkoon. Tiedän kuka tämän kirjoitti. J

Vierailija
6/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde naimisissa olevan erittäin korkeassa asemassa olevan naisjohtajan kanssa, ja tiedän että työssään hän pomottaa naisia ja miehiä mennen tullen, ja kotonaan pitää miehen ja lapset ja kodin kurissa ja nuhteessa. Sängyssä hänellä kuitenkin oli vaikeuksia tehdä aloitetta ja hän nimenomaan toivoi että hänet vietellään ja miees tekee aloitteet. Minulle tuli kuva että nainen haluaa pohjimmiltaan aina olla nainen ja toivoo että mies ottaa naisen ja tulee sisään. Samaa sanoi toinenkin nais-toimitusjohtaja kun sängyssä oltiin.

Ja sehän on ihan ok, nainen saa olla nainen, se on luonnollista eikä tarvitse ottaa mitään roolia.

Vierailija
7/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen= alistuva?

Kyse on tietenkin ohjien luovuttamisesta vaihteeksi toiselle. Sukupuoli ei kai (välttäättä) liity siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi