Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille; pyllyn nuoleminen

Vierailija
15.12.2009 |

Gallup; pidätkö pyllysi ( anuksen ) nuolemisesta ?

Kysyjä ( mies ) on siitä kovasti viehättynyt...

Tuntuu irtoavan orkut hyvin, kun hoitelee sormella taikanappia ja lipoo pyllystä samalla.

Entäpä sormen ottaminen "apuun" ?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne miehet vastaavat mukamas naisina

Vierailija
2/86 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma juttu et törmäsin just tähän keskusteluun, kun ensimmäistä kertaa mun elämässä kävi tälla tavalla ihan pari tuntia sitten. aluks luulin että kieli meni vahingossa vähän "ohi", mut kun mies vaan jatkoi olin kyllä aika kummissani... kyl mä oikeesti ihmettelin et mitä helvettiä täällä tapahtuu! en kyl ymmärrä miten kukaan vapaaehtosesti haluu nuolla toisen persettä... ei sillä että se ois pahalta tuntunut. hieman hämmentävää vaan. ehkä siitä vois jopa oppia pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, jos mies tekisi sitä "liian innokkaasti" eli selkeästi mielessään peppuseksi. En tykkää, että mitään työnnetään pyllyreikään sisään oli se sitten sormi, dildo, penis tms.

Mutta pimpsan nuolemisen ohessa on joskus mukavan tuntuista, jos kieli käy vieläkin alempana. Olen itse myös joskus lipsutellut miehen reikää kun pyytää.

Vierailija
4/86 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään pepun nuolemisesta tosi paljon, mutta sormea en sinne halua, tuntuu tosi inhalta, vaikka sitten taas kyrpä sielä tuntuukin hyvältä :) en tiedä miksi näin. Miehet melkein aina yrittävät aloittaa peppuseksin sillä sormen työntelyllä, ja sillon on pakko sanoa, että työntää sen kyrvän vaan suoraa.

Vierailija
5/86 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin syvällä perseessä ootte kielellä käyneet? onko siellä tunnokasta aluetta?

Vierailija
6/86 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin, että nuolen vaimoa ensin edestäpäin, sitten käännän hänet kontilleen, nuolen ensin pillun ja sen jälkeen nousen kielellä pikkuhiljaa anuksen ympärille ja samaan aikaan yksi sormi kutittelee klittaa.

Siitä onkin kohta hyvä aloittaa nainti takaapäin, kun kaikki paikat on kostutettu hyvin. Jos on oikein hyvä fiilis, niin takaa naidessa painan hetken naituamme peukalon varovasti pyllyyn ja liikutan sitä vuorotellen kyrvän kanssa... Ja yleensä siitä päädytäänkin siihen, että "pikkuveikka" pääsee myös kakkoseen :-)

Vierailija
7/86 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen sitä haluaa!!Ota yhteyttä asun kuopiossa ja puhtaan pyllyn nuoleminen on normaalia seksiä.Molemmin puolinen onni : ) Riko69@suomi24.fi jos et pääse postiin,niin tulo sokoksen rossoon.Käyn siellä tiskillä.

Vierailija
8/86 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii minulle. Mies haluaa aloittaa normiseksillä, sitten nuolee nautinnollisesti pyllyäni ja sitten siirrytäänkin anaalipanoon. Hyvät orgasmit tulee ja ovat isompia.

Vierailija
9/86 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antais suuteloita sen jälkeen, jos poikakaveri ensteksi lipois peräaukkoani puhtaaksi. Olsi pestävä suu vähintään pariin kertaan vimillä ennen kuin rohkenisin suukottaa.

Vierailija
10/86 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen sitä haluaa!!Ota yhteyttä asun kuopiossa ja puhtaan pyllyn nuoleminen on normaalia seksiä.Molemmin puolinen onni : ) Riko69@suomi24.fi jos et pääse postiin,niin tulo sokoksen rossoon.Käyn siellä tiskillä.

laitoin viestiä sulle vaikka olen mies. Homoutta ei kannata piilotella kun kerran persereikä kiinnostaa niin kovasti.

Vierailija
11/86 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä siis jotain ihmeellistä?

Jos rouva tykkää siitä, että annan hänelle suuseksiä takaapäin hänen ollessa kontallaan sängyn reunalla ja minä polvillani lattian puolella, niin miksen tekisi sitä. Tähän kuuluu se, että kieli ja sormet löytävät joka paikkaan. Jos kerran sormi hellästi pyllynreiässä ja kieli klitoriksessa tai päinvastoin saavat hänet aika nopeasti saavuttamaan koko kroppaa tärisyttävän orgasimin, niin miksi en tekisi tätä. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Kun muistaa pitää huolta henkilökohtaisesta hygieniasta, niin eipä siihen mitään kummallista liity. Jos tästä ei tykkää tai sen kokee epämielyttäväksi, niin se on sitten asia erikseen. Silloin sitä ei tietystikkään pidä tehdä. Mutta ei tässä mitää pervoa ole. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan ilman älyttömiä fetissejä tai fantasioita. Eihän sille mitään voi, että juuri pyllynreiän aluen on herkkää aluetta ja sen hyväileminen tuntuu hyvälle. Aikoinaan hän halusi kokeilla myös anaaliseksi, mutta ei pitänyt siitä erityisemmin, joten sitä emme harrasta. Teemme vain sitä, mistä molemmat tykkäävät. Eiköhän nautinnollinen seksi ja vessa-asiat ole ihan kaksi eri asiaa. Sellaiset, jotka haluavat yhdistellä vessakäyntejä ja seksiasioita, ovat sitten ihan eri ihmisiä. Itselläni ei käy edes mielessäkään pissa- ja kakka-asiat, kun harrastetaan monipuolista ja nautinnollista seksiä. Ne ovat kaksi eri asiaa ihan tavallisessa pari- ja seksisuhteessa!

Tehkää hyvät ihmiset sitä, mikä tuntuu hyvältä molemmista ja älkääkä miettikö turhia asioita!

Vierailija
12/86 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin eka kerran. Odotin sitä tavallista pillunnuolentaa kyysysissä. Sitten yhtäkkiä tuntui peräreiässä märältä ja vähä kutitti. Muistan ottaneeni munan suustani ja kysäisseeni, että mikä se oli. Mies siihen sitten vain tokaisi, että tuntuks hyvältä. Mä siihen, että joo.

Siitä se sitten eteni siihen pisteeseen, että lopulta mies alkoi ähistä ja voihkia siihen malliin, että ehotin sisään laittoa. Menin kontalleni ja odotin taas sitä tavallista naintia pilluun, muutta mies luikauttikin peräreikään.

Aluksi tuli huono olo. Vähän kiristi ja nahnisti, mutta sitten ei tuntunut enää ollenkan kauhealta. Mies tuli siinä aika pian ja sitten alkoi vielä hoiteleen mua nuolemalla loppuun. Hämmästyin kauheasti, kun hän jälleen aloitti peräaukosta. En kyllä antanut enää suudella suulle ennen hampaiden pesua. Jotenkin toi viimonen juttu tuntui vähän härskiltä.

Vierailija
13/86 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, jotka tykkäätte pyllynne nuolettamisesta: miten olette oppineet tykkäämään siitä? Olen kovasti yrittänyt saada vaimon innostumaan tästä. Eikä hän sitä halua - ja olen tähän tyytynyt - mutta otan kaikki vinkit kiitollisena vastaan.

Jotenkin en usko että tuo "oho, työnsin vahingossa kielen sun kakkoseen!" -tyyppinen ratkaisu ei toimi..

Vierailija
14/86 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää perseenreiän stimuloinnista, ei tunnu musta juurikaan miltään.

Vierailija
15/86 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkais kyllä etoa, jos mies nauttisi peräreiän nuolemisesta. Tällä hetkellä seksielämä on mielettömän hyvää ja vaihtelevaa, joten sääli olisi, jos mies hakeutuisi peräreiän pakeille.

Vierailija
16/86 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluan mieheni tuottavan mulle jotain nautinnollista niin se on hyvin paljon muuta kuin persläven lipominen. Loppuisi seksisessiot siltä erää siihen, jos peräreiän kohdalle suuntautuisi kieli. Miten kukaan voi vapaaehtoisesti haluta suuhunsa jotain suoliston bakteereja. Sormen kosketuksen voisin juuri ja juuri hyväksyä anuksen ulkopuolelle, mutta sisään ei millään.Jos mies haluaa laajentaa aluettaan anuksen hyväilyyn, tuskin kyse on mistään muusta kuin tahdosta tunkea penis sinne.

Vierailija
17/86 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä nuolemaan naisen pyllyä :)

Vierailija
18/86 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2009 klo 17:08"]

eikös se maistu vähän... paskalta?

[/quote]

Maistuu paskalta jos ei käydä pesulla.

Kuka alkaa nussimaan hikisenä ja paskaisena.

Vierailija
19/86 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni nauttii. kun nuolen hänen pyllyäään

Vierailija
20/86 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun kieli riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan