Sisunaiset 29.3
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
Allakka-
94.8 kg, 82 kg, ( 62 kg), 85.6 kg, 0.7 kg, 9.2 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 31.1 , 1.66 m
Körömölli
95 kg, 82.5 kg, ( 68 kg), 88.5 kg, 2.5 kg, 6.5 kg, 6 kg, 16 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 32.5 , 1.65 m
Minlee
84.6 kg, 85 kg, ( 75 kg), 88 kg, -1.0 kg, -2.9 kg, 2.5 kg, 7 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 27.6 , 1.78 m
Skyblue
82 kg, 70 kg, ( 60 kg), 73.8 kg, 0.0 kg, 8.2 kg, 3.8 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.4 , 1.74 m
Sarapäkki
79.1 kg, 68 kg, ( 57 kg), 73 kg, 0.1 kg, 6.1 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.7 , 1.72 m
Marge
81.1 kg, 69.8 kg, ( 64 kg), 74.8 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.9 , 1.61 m
Malva1
TAUKO
jossuu
68.7 kg, 64.4 kg, ( 60 kg), 68.4 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 4 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.2 , 1.68 m
nani76
82.9 kg, 77.9 kg, ( 63 kg), 82.1 kg, 0.0 kg, 0.8 kg, 4.2 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 32.1 , 1.60 m
Leidi
95 kg, 92.1 kg, ( 75 kg), 94.9 kg, 1.3 kg, 0.1 kg, 2.8 kg, 16 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 31.7 , 1.73 m
Temmi
81.8 kg, 76.9 kg, ( 59 kg), 81.2 kg, -0.3 kg, 0.6 kg, 4.3 kg, 10 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.9 , 1.57 m
Pumpernikkeli
92.4 kg, 84.8 kg, ( 82.4 kg), 90.5 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.7 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.6 , 1.78 m
Tupujatoivo
66 kg, 60.8 kg, ( 56 kg), 65.8 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 25.7 , 1.60 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
Minlee : -1.0 kg (muutaman viikon aikana)
Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 2.5) välitavoitetta
1. sija =>… 7 …vkoa:.. Minlee
2. sija =>… 9 …vkoa:.. Skyblue
3. sija =>… 9 …vkoa:.. sarapäkki
4. sija =>… 9 …vkoa:.. Marge
5. sija =>… 9 …vkoa:.. Malva1
6. sija =>… 9 …vkoa:.. jossuu
7. sija =>… 9 …vkoa:.. nani76
8. sija =>… 9 …vkoa:.. Pumpernikkeli2010
9. sija =>… 9 …vkoa:.. tupujatoivo
10. sija =>… 10 …vkoa:.. Temmi
11. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-
12. sija =>… 16 …vkoa:.. Körömölli
13. sija =>… 16 …vkoa:.. Leidi
Laihduttajia: 13
Painon muutos viime viikosta: +3.3 kg
Matkaa vkon 17 tavoitteeseen: 60.9 kg
Kommentit (16)
Ensinnäkin; Minleen haaste vastaanotettu! Onneksi tuhosin kaapista eilen kaikki suklaamunat, koska päätin jälleen aloittaa suklaalakon muutenkin... (Pakko olla kokonaan ilman, tai sitten vedän muna-/levykaupalla sitä...kamalaaaa!)
Joten hyvä haaste mulle ;)
Ja sitten tuo "ohhoh" - hyppäsin vaa'alle, ja jälleen 300g pudotusta!!! Paino siis 80,9kg. Ja viime viikolla kävin ke tai to vaa'alla, joten toi 300g lähtenyt vajaassa vkossa. Tää on OIKEESTI ihme, koska vkonloppuna vedin suklaan (jättimäisen määrän) lisäksi kebabia, pizzaa, hampparia, ranskiksia....... Ehkä se kostautuu sitten ensi vkolla ;)
Mutta tästä on hyvä aloittaa tämä viikko! :D
itselleni sopivampaan muotoon eli ei mitään karkkia ennen pääsiäissunnuntaita, joksi ole varannut itselleni suklaamunan. Yhden.
Tämä päivä onkin mennyt mielitekoja vastaan taistellessa. Vähän rusinoita ja pähkinöitä olen napostellut, mutta siinäpä se. Vaikeaa on.
Tsemppiä kaikille! Ja Temmi, onnea miinuksesta! Vaikka se ei olisikaan itsekurilla "ansaittu", siitä on hyvä jatkaa.
Viime viikko sujui ihan ok, mut viikonloppu ei eikä vielä eilinenkään, kun olin kipeen neidin kanssa kotona :(, mut vaikka ollaan kotosalla vielä tänäänkin niin oon päättänyt onnistua tänään taas pysymään tiukkana ja aamupala on ainakin ollut onnistuneesti kevyt ja terveellinen ;)..siitä lähdetään ja koitetaan pysyy samalla linjalla koko päivä, viikko, kuukausi ja vuosi ;)!!
Haasteen otan vastaan..ei suklaata ennen pääsiäistä, jolloin saa syödä yhden suklaamunan ja voisin luvata, ettei muutakaan karkkia ;)!!
Vaaka näytti aamulla 88.2kg eli pieni miinus viikonlopun mässyistä huolimatta..ihmeellistä, mutta taitaa olla naiisten turvotukset laskeneet ;)!!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
Köris
...paitsi että aloitan sen vasta nyt, kun kerran sen huommasin. Aamulla söin suklaaata, ja niin muuten eilenkin... Mutta NYT se alkaa!
Ootteko mmuuten kukaan koskaan kokeilleet mitään kehon puhdistuskuureja? Mä joskus aikoinani ostin jonkun kuurin apteekista, mutta ne mönjät oli niin kauheita, etten mä kertakaikkiaan saanut niitä alas.
Nyt löysin sellaisen, jossa otetaan vaan kaks kapselia aamulla, ja toiset 2 illalla. En tiedä, auttaako mitään, mutta jospa se edes vähän tiskais noita sisuskaluja? Mulla on iho, hiukset, koko kroppa jotenkin niin rupsahtaneen oloinen...kevätsiivouksen tarpeessa, siis!
Perjantaina puntarille... siihen asti, moi!
Mulla sujui kuin sujuikin tää päivä moitteettomasti..hyvä minä :)!!
Huomiseks sovin meneväni vesijumppaan enne iltavuoroa niin tulee liikuttuakin, joka yleensä näin iltavuoroina jää ihan minimiin ;)!!
Leidi:Mä joskus litkin 2 ullollista semmosta 1234-puhdistusjuomaa, joka sekotettiin veteen..se oli ihan juotavaa, muttei missään nimessä hyvää ;)..alas kuitenkin meni kivuttomasti!Mä en kyllä huomannut vaikuttavan mienkään..tosin mulla oli siihen aikaan kroppa muutenkin ihan sekasin eli vois se tehotakin nykyisellään eikä siitä nyt ainakaan haittaa varmasti ollut!!Nuo kapselit kuulostaa kyl huomattavasti "helpommalta" vaihtoehdolta :)!!
...mä mokasin jo! Enkä edes huomannut heti, vasta paljon jälkeenpäin tajusin, että hei, pöydällä oli suklaata, ja se meni vahingossa suuhun. Ei yks, vaan kaks palaa. Siis mä en edes huomannut, mitä tein, olin puhelimessa nääs...
Oliskohan sellaista kerhoo kuin "vahingossa syöjät ry"? Voi pöllö minä, nyt teen parannuksen, ja alan todella kiinnittämään huomiota syömisiin!!!
Mä oon niiiiiiiiiin luuseriiiiiiiiii!!! Ite ehdotan tällästä haastetta, ja heti mokaan. Enkä edes vahingossa :`(
Söin eilen puolikkaan -onneksi VAIN puolikkaan- Marsin, ja tänään puolikkaan Nalle Puh-suklaamunasta...eli siitä jätti-isosta! Siis MITÄ!?!?!?! Mä pistän tän uusien pillereiden piikkiin, tän himon... (Vaihdoin minipillerit e-pillereihin.) Ja iltaruoka tuli tänään korvattua valkosuklaa-lakuilla (oli vielä oikeesti pahoja!!!ja silti vaan söin ja söin) + tortilla sipseillä ja juustodipillä/-kastikkeella..........
Että näin ollen vaakaan paukkaa ensi viikolla mahtipontiset lukemat. Hyvä minä! Jes. Näin sitä pitää...
No, huomenaamulla vesijuoksemaan..ja ostin tänään tuulipuvun housutkin, niin enää ei ole sitäkään tekosyytä jättää lähtemättä lenkille ;)
Temmi, joka hakkaa päätään isolla halolla...
Mul taas 2 päivää sujunut hyvin..jee ja täytyy vaan pysyy tiukkana, jotta sujuis vielä pitkään näin ja nää saakelin liikakilot karisis!
Leidi:Mulle on joskus käynyt samalla tapaa..ihan ajatuksissaan on napsassut karkkia suuhun karkkilakossa ;)!!Nytkin sen verran oon haasteesta lipsunut (huomaamattani), että eilen töissä söin sokerittomia läkerol-pastilleja, mut ne ei onneks oo pahoja..eihän ;)?!
Temmi:Noita sattuu itse kullekin (kuulostaa inhon tutulta ;)!)..se on hassua ja inhoa miten ihmismieli on niin heikko houkutuksille :(, mutta tehty mikä tehty ja nokka pystyssä kohti uusia "houkutuksia" ;)!!Eli turhaa niitä on murehtia vaan jatkaa sitten vaan tiukalla linjalla..ei nuo repsut maata kaada, vaikka ne ketuttaakin vietävästi..tsemppiä ;)!
Kaikille mukavaa torstaita ja tsemppiä!!
köris
Suklaamunista olen kyllä pysynyt erossa, mutta työpaikan kahvihuoneeseen oli ilmestynyt suklaa karkkipussi ja eikö siitä tullut niitä napsittua, samalla kun kahvia joi.
Ai ai.
Minlee:Nuo työpaikan kahvipöydät on niin katalia..mustakin tuntuu, et aina kun oon päättänyt taas kerran jättää herkut pois niin sinne ilmestyy jotain näytekarkkeja..jotka usein on vielä jotain uutuuksia niin onhan niitä maistettava ;)!!
Mulla taas päivä onnistuneesti pulkassa..iltapalaks meinaan syödä vielä purkillisen ananaspaloja ja näin ollen kalorit tältä päivältä inan vajaa 1300kcal :)!!
Yssikseen taidan tääl pääsiäisenä kirjuutella, mutta tulin ny kumminki kertomaan, et onnistuneet päivät senkun jatkuu..tänäänki riisisuklaasta (en syöny pääsiäismunaa ni vaihdoin sen riisisuklaaseen, jota tein itse neidin synttäreille!) huolimatta kalorit vajaat 1300kcal ja jopa rasvat vihreinä tuolla "kilarissa"..hyvä päivä siis..jee !!Hyvät on fiilingit !!
Mukavaa Pääsiäistä kaikille!!
köris
Mää taas :) ..
Taas onnistunut päivä takana, vaikka houkutuksiakin on riittänyt töissä ja kaverin luona, kun kyläilin nälkäisenä töiden jälkeen, mutten sortunu mihinkään herkkuihin vaan tulin kotiin ja kasasin itselleni ison lautasen salaattia ja pari ruisleipää kananmunalla, nam :P !
Huominen tuskin menee hyvin, sillä koko päivä menee vieraita kestitessä..houkutuksia meinaan riittää, mut ans kattoo kui akan käy!
..ja ihana nähdä sua taas niin aktiivisena täällä!!!
Mun suklaalakko meni ihan penkin alle...arvatkaa vaan, oliko kiusauksia joka paikassa...kaupassakin oli tietty maistiaiset- suklaakakkua! Tietysti... PÖH! Otetaanks seuraavaksi joku helpompi haaste, että nää selkärangattomatkin pysyis mukana? Vaikka jotain tyyliin "juon vettä X litraa joka päivä?"
Mutta kuitenkin, puntari arpoi luvuiksi 93.6. tekis mieli tuulettaa, mutta kyllähän se jo tiedetään, että hetkellinen miinus on seuraavan viikon iso plussa. Ei toi mikään "oikea" pudotus voi olla (kiitos mm. suklaan), mutta laitetaan se nyt tilastoihin...ja katotaan, mitä vaaka näyttää ens viikolla.
Ihanaa pääsiäisen jatkoa kaikille!!
Tää päivä ei tosiaan sit menny ihan nappiin, mt täytyy kyl sanoo, ettei ihan pyllylleenkään ja oon oikein tyytyväinen päivään ;)!!
Leidi:Kiitos..on tosiaan itselekin mukavaa, kun homma tuntuu luistavan taas ja fiilikset sit tietty myös hyvät..silloin sit tulee aktiivisemmin kirjoiteltuakin ;)!!
Ja hieno pudotus sulla..onnea :)!Nautihan siitä täysin siemauksin äläkä murehdi mahdollisia tulevia plussia!!!
Huomenna onkin sit taas jo maanantai ja alkaa uusi viikko ja uudet kujeet :)!!
Köris toivottelee kaikille hyviä öitä ja kömpii "koloonsa" nukkumaan, jotta aamulla jaksaa taas nousta virkeenä ylös muksujen kiekuessa jo ennen kukkoa ;)
Siis viime viikko meni niin penkin alle, etten edes hyppää tällä vkolla vaa'alle... Suklaamunattomuus-haasteesta (hih, mikä sana!) huolimatta söin ENEMMÄN suklaata koko viikolla, kuin varmaan koko tänä vuonna yhteensä...
No, huomenna pääsee onneksi kauppaan, ja sieltä lähteekin sitten vaan kevyttä ruokaa mukaan :)
Onneksi sentään olen edes lyhyillä lenkeillä saanut käytyä, niin ei ihan persiillään istuskeluksi ole mennyt.
Ketkäs siis saavat kunniamaininnan tästä viikosta, että suorittivat haasteen kunnialla? KÖRIS vissiin ainakin..? Ihailtava viikko sulla, antaa lisä-tsemppiä meille muillekin!!! :) Ja Leidikö oli myös pudottanut - onnea! Ja ketäs muita...? Luin niin nopeasti pinon, kun pikku neiti pomppii tuossa "hameen helmassa" samalla...
Ja mites Minlee, kelle heität haasteen keksimisen tälle vkolle? :) Katsotaan, josko sitä pystyis tsemppaamaan hiukka paremmin...
Mites, pitäskö tuohon painon-päivitys-pinoon lisätä joku kohta, esim. KUNNIAMAININTA TÄMÄN VIIKON HAASTEEN SUORITTANEILLE, ja nimet alle? Tai jotain vastaavaa? Tuleeko Minleelle kauheasti siitä vaivaa..?
No, joka tapauksessa täältä suuren suuret aplodit teille kaikille - olette ne ansainneet, ja minä kaivan häpeissäni tänä iltana vielä lenkkitossut esiin ;) Huomenna pyhät on lusmuiltu, ja taas niskasta kiinni!
Ihanaa viikon alkua!!!
Aloitetaan niinkin "helpolla" kuin EI pääsiäismunia ennen pitkäperjantaita (silloin saa syödä 1 pääsiäismunan puolikkaan ja toisen puolikkaan saa syödä joko la tai su).
Meillä ainakin tuntuu, että pääsiäismunat huutelee nimeäni kaapista. Mutta päivä kerrallaan.
Lisätään tuohon vielä, että "sääntö" koskee kaikkea suklaata, ei vain pääsiäismunia :)