Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 7.7.***

07.07.2008 |

Hei ja heinäkuuta edelleen!

Mulla paino 64,5 kg tänään. Johtunee eilisestä Hese-herkuttelusta. Varmaan suola sitonut nesteitä. Toivottavasti ei muuta ;-). Ens viikolla taas alle 64 kilon.

Lupaa itselleen Napos

Kommentit (12)

1/12 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeinen viikko mennyt ihan pöpelikköön laihtarin suhteen ja vaikka edellisviikko sujui erinomaisesti ja vaaka lupaili jo silloin viikolla hirmupudotusta niin viime maanantaina lukemat oli kuitenkin plussalla :o(..en kyllä ymmärrä yhtään, että miksi ja ehkä se mua rupeskin ketuttamaan ja viime viikko meni miten meni..lisäks meillä oli lauantaina työpaikan perinteeksi muodostuvat Kesäjuhlat:Rauma-Pori-maaottelu (pomo ja pari muuta miestä Porista)..oli kyllä sikakivat, vaikka me jouduttiinkin Porilaisten joukkueeseen, kun on synnytetty Porissa ja vielä hävittiin Raumalaisille!!

Lisäks oli hyvää ruokaa ja juomaa niin paljon kun jaksoi syödä/juoda ja vielä paljon ylikin..pomo just sanoi, että näillä eväin pärjätään monen vuoden juhlat, kun ei me Raumalaiset osata kuluttaa kuulemma tarpeeks ;o)!!

Heitin sitten vihdoin ja viimein talviturkinkin pois siellä pippaloissa ja vesi oli kyllä lämmintä!!

Nyt alkoi tänään hurja 10päivän kesäloma ja aikomus pysyä tiukalla linjalla on taasen kova..tosin se voi olla vaikeeta näin kesälomalla, mutta yritys on ainakin kova!!Tänään vaaka näyttikin taasen aivan hirveitä lukemia :o( eli josko sekin auttais taas tsemppaamaan!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

2/12 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivä sujui hyvin..pisteissä pysyin ja ostettiin pojan kanssa kaupunkireissulla jäätelötkin, mutta valitsin pienimmän puikon mitä oli ;o)!

Kaupungilla tuli liikuntaa ihan kivasti, tosin hitaamman puoleista kävelyähän tuo shoppailu on ;o), mutta kunhan mies kotiutuu harkoista niin lähden vielä meidän päivänsankarin kanssa iltalenkille ja tuo päivänsankarihan on siis 5vuotias Rohmu-koiramme, jota odottaa kaapissa hänen suurinta herkkuaan maksalaatikkoa sekä meheviä luita ;o)!

Eipä mulla muuta..eka päivä sujui jälleen mainiosti lomasta huolimatta :o)!

köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Tulin juuri rullaluistelemasta - tunti meni ja matkaa taittui joku 10-12km. Oon ollu todellisella kitudieetillä lauantaista asti : vettä, light-mehua, vähäkalorista marjakeittoa, pepsimaxia, kahvia, ananasta, tomaattia, banaania, omenaa, Nutrilett-ateriankorvauspatukoita... Ei tällaista kovin kauaa jaksaisi, mutta pakko pinnistellä huomista viimeistä punnitusta ja mittauksia..! Yritän olla ratkeamatta tiistai-iltana pahemmin syöpöttelemään. Ens lauantaina lupasin itselleni kuitenkin pitkästä aikaa karkkipäivän - ja hyvällä omallatunnolla!

Nyt siemailen luistelulenkin jälkihuuruissa "iltapalaksi" pelkän teen hermesetaksella ja rasvattomalla maidolla ryyditettynä. Luulen, et toi lenkki kulutti nekin vähät kalorit, mitä olen tänään suustani alas pistänyt. Varmasti joku 300-400kcal.

Vajaan kahden viikon päästä pikkusiskoni avioituu pohjoisessa - toukokuussahan viimeksi avioitui toinen pikkusiskoni, mutta juhlat on IHANIA! Ja siistiä nähdä taas koko laaja perhe ja suku..! Voi miten odotankaan...

Hienoa, köris, että uuden alun ensimmäinen päivä sujui mainiosti : jatka huomenna samaa rataa - kokoajan ajatus mukana touhussa, niin saat taas isomman vaihteen päälle ja innostut asiasta! :)

Mutta öitä!

unnika

p.s : missä HIIRIEMO luuraa??? :)

Vierailija
4/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viime viikollakin tunnollisesti ilmoittauduin tänne, mutta viesti katosi jonnekin enkä jaksanut uuttaa rustata....mutta mukana menossa ollaan;) Mä en oo tosin kovin kummosia tuloksia saanu aikaan. äsken ku kävin vaaálla ni näytti 67,2kg eli semmonen 200g on parissa viikossa tippunnu, että aika huimaa...vai mitä?

No mulla on nyt todella kesävaihde päällä eli jädeä menee joka päivä. Liikkuminen on tosi vähästä mitä nyt muksujen kanssa touhuilen ja pihaa laitan että kai niissäkin sit kaloreita palaa ku ei oo paino pahemmin noussukkaan.

Hyvää viikkoa kaikille!

Vierailija
5/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän kiirettä täällä kotona. Yritän ehtiä kirjoitellakin, mutta ainakin luen viestinne.Täällä ei suju kovin hyvin. Lapset vie mun ajan niin totaalisesti nyt että itse ehdin syödä liian harvoin. Se sitten kostautuu sillä että napostelen koko ajan kaapista jotain. Eilen söin aamupalan vasta iltapäivällä joten siihen mennessä oli uponnut jo aika monta keksiä ja lakua. Eiliset lukemat oli 85,1kg eli plussaa on tullut kahdessa viikossa, mutta silleen hyvä että näyttää miinusta edelliseen viikkoon nähden. Yritän taas tsempata vaikka vähän hankalaa se onkin tällä hetkellä. Ai niin ja kiitti niistä rahkavinkeistä :)

Vierailija
6/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ounastelinkin : omaohjaajan vaaka näytti nyt illalla lukemia 60.1kg, mikä on siis plussaa kahden viikon takaiseen edelliseen punnitustulokseen 59.6kg. Tuossa välissä en muista punninneeni itseäni. No, sikäli hyvä tulos kuitenkin, kun kyseessä ja yleensä punnitsen itseni aamuisin.

Nyt on tuo puolen vuoden painonhallintaryhmä-urakka loppu ja olo on tosi tyytyväinen (vähän tyhjäkin)! Mun tavoite oli -10kg ja se alittui 200g:lla, kokonaispudotus siis -10.2kg. Lähtöpaino oli 70.3 ja nyt siis 60.1. Tavoittelen vielä teidän mukananne tuota 58kg:aa, jonne matkaa se 2.1kg. Ei siis juuri mitään, kun miettii mun aivan alkuperäistä lähtöpainoa syyskuussa 2006 : 90.1kg. Nyt olen muuten siis tasan 30kg kevyempi kuin silloin kuopuksen juuri synnyttyä! K-O-L-M-E-K-Y-M-M-E-N-T-Ä! Hui.. :-O :-)

Tänä iltana pidän pienimuotoisen karkkihetken (juu, en jaksanut ventata lauantaihin!) ja huomenna ehkä grillataan, mutta sitten taas homma kuosiin ja tuulta päin! Mukava, etten putoa ihan "tyhjän päälle" tuon puolivuotisen jälkeenkään, vaan minulla on tämä virtuaaliporukka täällä uskollisesti odottamassa - ja teidän mukanannehan olen ollut jo kauemminkin kuin puoli vuotta. Kiitos kaunis siis!

Kuopuskin taisi viimein nukahtaa.. en tiiä, mikä häntä pienoista on valvotuttanut tänä iltana, kun oli niin vaikeaa saada häntä ylipäätään sänkyyn..! Mulla odottaa käsveskassa Twix-patukka, pikkuhyvä (pieni pussi siis) Hyvää makumaasta-karkkeja sekä hiukan vielä lakusekoitusta.. :) Eiköhän niillä makennälkä kuittaannu taas hetkiseksi aikaa! Suolaista roskaruokaa ei himota edes kummemmin.

Mutta jatketaan! Tulkaahan rohkeasti kertomaan myös mahdolliset plussat! Näytin esimerkkiä. :)

unnika

Vierailija
7/12 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienosti on Unnikalla paino lähtenyt! Wau!

Minulla oli vissiin turvotusta tai mitä lie, olin syönyt tukevammin tms. kun tänä aamuna paino oli taas lähempänä sitä, mitä se on tässä lähiaikoina ollutkin; 74,3kg.

Vaikka illalla tuntui että söin vähän turhankin hyvän iltapalan.

Semmoista piti kysyä, kun tuon Körömöllin nimimerkki kuulostaa kovin tutulta, että ollaankohan samassa pinossa pinoiltu, mutta kun katsoin profiiliasi, niin meillähän on kummallakin -05 syntynyt lapsi. Huhtikuisissa oltiin?

Jaah, nyt pitääkin lähteä aamutoimille..

-Milenna-

Vierailija
8/12 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vähän masentaa, kun itsekuri on taas mennyt jonnekin nurkan taakse piiloon. en mä mitään pahoja retkahduksia tee, mutta ei se ole hyvä että vähän väliä tulee syötyä leipää tai ruokaa tms. miksei tule semmoista täyttä oloakaan, silloin ei tekisi mieli syödä/ajatukset ei pyörisi siinä mitä seuraavaksi söisi?!

viime viikolla pidin Allevo-keittokuuria 3,5 päivää jo ihan hyvin. painoa tippui varmaan loppujen lopuksi jotain 1,5kg. no, perjantaina mentiin työkavereiden kanssa juhlimaan ja siitä se syöpöttely sitten alkoikin. ei jaksaisi koko ajan laihduttaakaan, tylsää. koitan vain nyt päästä takaisin vireeseen, tai ainakin koitan valita vähemmän pahan vaihtoehdon syömisistä...

aina tämä menee näin työpäivinä, väsyneenä ei jaksa kiinnostaa mitä laittaa suuhun, kunhan on jotain silloin kun tuntuu siltä. (tunnesyömistäkö, hih?!)

9/12 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei eilinen mennyt ihan nappiin syömisten suhteen, mutta lenkillä kävin jopa 2 kertaa eli liikuntaa tuli eikä syömisetkään nyt mitenkään kovasti metsään menneet eli ihan hyvä päivä!

Tänään aion kyllä taas merkitä pisteet kiltisti ylös ja jos sade lakkaa niin menen myös koiran kanssa lenkille!!

Nyt on tulossa äippä miehensä kera kylään, joten kommentit jää toiseen kertaan :o)!

köris

10/12 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis eilen merkkasin kaikki pisteet ylös, mutta ne ylittyi ;o)!!

11/12 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen merkkasin kaikki pisteet yli, mutta ne ylittyi hiukan..tosin olin 3 kertaa lenkillä ;o)!

Tänään oon käynyt 2 kertaa lenkillä, merkannut pisteet ylös ja pysynyt niissä..juuri söin viilin iltapalaksi ja pisteet tuli käytettyä juuri niinkuin pitikin ;o)!

Nyt vielä niitä eilen lupaamiani kommentteja:

UNNIKA:Aivan mahti saavutus..onnea :o)!!Olit sen herkkupäivän ansainnut ihan heti eikä vasta lauantaina!!

RAGNA:Jätski on kyllä kavalaa näin kesäisin..se maistuu niin hyväll, kun on lämmintä yms., muttei se laihtari muutamaan jätskiin kaadu :o)!

ALLAKKA:Vai että kiirettä pukkaa...eikä ihme :o)!Sä tsemppasit koko raskausajan niin hienosti, että älä vaan tee samaa virhettä minkä minä oon tehnyt joka raskauden jälkeen eli mässännyt kiloja hurjasti lisää..nyt tsemppiä sinne kovasti!!

MILENNA:Minäkin mietin että jotenkin nikkisi on tuttu, mutten muistanut, että oltiin samassa "klubissa"..meidän kuopus on tosiaan huhtikuussa -05 syntynyt "Justiina" ;o)!!Tsemppiä laihisteluun :o)!

PIBA:Kuulostaa niin kamalan tutulle tuo, että helposti katoaa se hyvä vire eikä jaksais aina vaan aatella laihduttamista yms., mutta usko pois, että pystyt syömään hyvinkin ja slti kevyesti, kun siihen tottuu eikä laihis välttämättä ole silloin edes mielessä..tsemppiä!!

Eipä mulla muuta..kaikille hyviä öitä toivottelee köris

Vierailija
12/12 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUNNUNTAITA =)

Taas on viikko vierähtänyt eikä se mennyt todellakaan HYVIN =(

Plussaa... huoh...

Niinkuin joku totesi niin lapset syövät kaiken energian NIIN TÄÄLLÄKIN ja toinen synti on tuo OMAN RUOKAILUN LYKKÄÄMINEN... EI HYVÄ =(

Taas sitä ajattelen että ensi viikolla niinkuin niin useasti on tullut ajateltua...

TSEMPPIÄ IHAN OIKEASTI SITÄ TARVITAAN KESKELLÄ KESÄÄ =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän