Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanada pitäisi sulkea jalkapallosta

Vierailija
28.06.2026 |

Täysi ostojoukkue. Vain kaksi suntyperäistä valkoista joukkueessa. Muut ovat tummahipiäisiä. Miksi tuollaisella joukkueella saa osallistua kisoihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja noi apinat on todellakin ostettu ympäri maailmaa.

Vierailija
2/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksakin on nykyään apinoita ja rättipäitä täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan Argentiinaa, Valkoisten joukkoe.

Vierailija
4/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksakin on nykyään apinoita ja rättipäitä täynnä.

Koska maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin rikkaan eliitin toimesta islam - muslimi-somali invaasio (kuten mainoksista huomaa) ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.

 

Trump on ainoa este globaalille eliitille, Englannin Starmer, Kanadan Carney, ja EU johtajat kuten Macron ja EU Ursula jne. ovat globaalin eliitin käskyläisiä.