Kanada pitäisi sulkea jalkapallosta
Täysi ostojoukkue. Vain kaksi suntyperäistä valkoista joukkueessa. Muut ovat tummahipiäisiä. Miksi tuollaisella joukkueella saa osallistua kisoihin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Saksakin on nykyään apinoita ja rättipäitä täynnä.
Koska maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin rikkaan eliitin toimesta islam - muslimi-somali invaasio (kuten mainoksista huomaa) ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.
Trump on ainoa este globaalille eliitille, Englannin Starmer, Kanadan Carney, ja EU johtajat kuten Macron ja EU Ursula jne. ovat globaalin eliitin käskyläisiä.
Joo ja noi apinat on todellakin ostettu ympäri maailmaa.