Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulle ei löytys ikinä töitä mitä tekisit?

Vierailija
09.03.2010 |

kannaisko elää jos esim.siivousta tai yhtään mitään et saisi.Eläisitkö vaan vaikka se olisi turhaa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ruveta yksityiseksi perhepäivähoitajaksi, siivoojaksi, verkostomarkkinoijaksi tai muuksi vastaavaksi myyjäksi.



Eri asia sitten on paljonko siitä rahaa tulee, mutta onpahan mielekästä tekemistä!

Vierailija
2/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki muut äidit varmasti halveksuu sua kun sulla ei ole töitä,olet vain kotona.Etkö halua omaa rahaa,kavereita?eikö miehesi sano mitään?

paitsi palstamammat. Mies antaa rahaa, kavereita on paljon ja mies tykkää että olen kotona. Enää en hae töitä vaan olen kotiäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hoitoon vain ja ainoastaan virikelapsia hoitoon.

Vierailija
4/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe olisi ja tekstiäkin reilut 100 sivua, mutta paljon puuttuu. Jos olisin työtön, eläisin ensin säästöilläni ja tekisin sen käsikirjoituksen loppuun. Lähettäisin sen kustantamoihin ja sen jälkeen menisin yritystoimintakurssille ja hakisin samalla töitä. Sitten joko työllistyisin tai aloittaisin yritystoiminnan.

Vierailija
5/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään hanttihommiakaan, niin pakkohan se olisi palata koulunpenkille.



Menisin työkkäriin keskustelemaan siitä, minkätyyppisillä aloilla on työpaikkoja, ja pyytämään suosituksia siitä mitä alaa kannattaisi ruveta opiskelemaan.



Missään tapauksessa en ainakaan vetäisi sitä johtopäätöstä että elämäni on tuomittu olemaan "turha", tai että minusta ei koskaan olisi mitään hyötyä missään.

Vierailija
6/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustaisin vaikka nettikaupan.



Jos tietäisin etten koskaan voisi tehdä töitä, nauttisin kiireettömistä päivistä. Leipoisin, laittaisin ruokaa, kiertäisin kirpputoreja, menisin mukaan kaiken maailman talkoisiin, jotain vapaaehtoistyötä voisi tehdä ja ottaa vaikka koiria hoitoon ihmisten loman ajaksi.



Jos tuntuu ettei siinä ole tarpeeksi, niin siivous- ja kotipalvelun perustaminen ei vaadi kovin paljon pääomaa, jos on auto käytettävissä. Sillä alalla riittää aina töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttasin korpeen ja koittasin elää jollai sossun tuel:D

Vierailija
8/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttisin elämästä kun lapset ovat virikehoidossa. Odotan aikaa kun äitiyloma loppuu ja saan taas ilmoittautua työttömäksi. Eikä niitä töitä löydy, kun en edes etsi. Kuusi vuotta työttömyyttä takana, enkä siivoojaksi ainakaan ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa rahaa, töitä että saa työkavereita yms.

Vierailija
10/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen työttömänä eikä tartte hypätä oravanpyörässä. Ihanaa omaa aikaa ja elämä kivaa. Rahaa ei olis yhtään vähempää kuin työssäollessakaan, koska työkkärin tukitöistä ei makseta paskaakaan,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö häpeä itseäsi?minua hävettää olla ainoa kotiäiti kaikilla muilla töitä.

Vierailija
12/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisin hulluksi jos mulla ei olisi mitään ajattelemista tai tekemistä tai ylipäätään jotain ryhtiä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä olen alkanut miettimään miksi elän?elämälläni ei ole mitään tarkoitusta.

Vierailija
14/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekt puol vuotta valmistumisen jälkeen yritin, sit lopetin. Enemmän hävettäisi se jos vaan hakisin ja hakisin, enkä koskaan kumminkaan pääsis edes haastatteluun.

Nyt ei työttömyys hävetä, ajateltavaa ja tekemistä piisaa kotona ihan ilman työtäkin ja lasten virikehoitoon kuskaaminen tuo ryhtiä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sulla ei ole töitä,olet vain kotona.Etkö halua omaa rahaa,kavereita?eikö miehesi sano mitään?

Vierailija
16/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee on omaani. Äitikavereiksi huolin vain niitä, joille elämäntapatyöttömyyteni ei ole ongelma.

Että hyvin menee, mutta menköön.

Vierailija
17/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen avoimessa ja kansalaisopiston päiväryhmissä. Harrastan päivät kun lapset ovat hoidossa.

Töihin en lähde, ennenkuin pakotettaan.

Vierailija
18/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se aina lopulta se aurinko paistaa myös siihen risukasaan, mutta sille auringonpaisteellekin pitää antaa mahdollisuus valaista ja lämmittää.



Itse tein puhelinmyyntityötä silloin kun muuta ei ollut tarjolla ja tienasin ihan mukavasti ja tapasin uusia ihmisiä. Niihin hommiin pääsee aina, jos ei muuta löydä.

Vierailija
19/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oikeeta, mulle tarkoitettua unelmatyötä, josta maksetaan oikeaa palkkaa. Puhelinmyyjä on työtöntäkin alempana kastijärjestemässä, eikä siitä edes makseta.

Vierailija
20/44 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ole mitään haastetta. Kuka tahansa pääsee puhelinmyyjäksi, siksi se ei olekaan ollenkaan tavoittelemisen arvoinen työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi