Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri kommentoi alkoholinkäyttöäni kahvipöydässä

Vierailija
26.03.2010 |

Eli:

Juttelin pari päivää sitten lounaalla työkaverin kanssa arkisista asioista, kerroin mm. miten lasten mentyä nukkumaan on ihanaa istahtaa ja kaataa lasillinen tai kaksi viiniä ja vain nauttia hiljaisuudesta, lukea lehti tai katsoa jotain täydellisiä naisia telkasta. Tämmösiä keveitä lounasjuttuja.

No tänään hän yhtäkkiä kommentoi kahvipöydässä, jossa istui kuutisen henkilöä, että 'tuli kuule X mieleen, että kun sä kerroit sun viininjuonnista, että oletko sä sitä mieltä, että se on ihan ok-määrä?'

Olin ihan että häh?! Ei se mikään salassa pidettävä asia ole, ei sillä, mutta hän otti asian puheeksi ikään kuin minulla olisi joku hiivatin alkoholiongelma monen ihmisen edessä! Tulin ihan punaiseksi, ja aloin selittää, että joo, otan lasin tai kaksi viiniä, ja joo melkein joka ilta kun lapset ovat menneet nukkumaan, mutta ei se mun mielestä ole ongelma'.

Hitto, tuli ihan olo, että selittelen jotenkin alkoholinkäyttöäni, vaikka selittelin vain siksi, koska tämä yksi henkilö otti asiaan puheeksi ihan puskan takaa, mielestäni kyseenalaisessa sävyssä, suuremman joukon edessä.

Ei kai siis oikeasti 1-2 lasia viiniä illassa ole mitään ongelmakäyttöä!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia juoda joka päivä.

siis onks tämän kirjoittaja muka sitä mieltä että jos juo joka ilta lasin viiniä eli pullon viikossa, se olis jotenkin epänormaalimpaa kuin juoda pullo kerralla tai vaikka kahden illan aikana (eli siis puol pulloo per ilta)???

Oon tasan tarkkaan eri mieltä! Kyllä maltillisempi kertakulutus on 'normaalimpaa' ja terveellisempää!

Vierailija
82/83 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat flavonoidit saa turvallisemmin tummista viinirypäleistä. Viiniä juodaan muista syistä.

6 annosta alkoholia ei kuulosta kovin pahalta - tosin ihmettelen, tarvitseeko ihminen edes sellaista määrää vakituisesti. Onko ihmisten elämänlaatu nykyisin liiaksi sidoksissa alkoholista, kun ilmankaan ei pystytä olemaan yleensä viikkoa paria enempää - ja tuoko alkoholi oikeasti elämänlaatua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta päinvastoin on terveydellistä hyötyä!!! vitsi että tällä palstalla on aina idiootteja...

Outoa on sen sijaan tuo työkaverin käytös. Todella sopimatonta käytöstä. otan osaa ap, että joudut tollaisen kanssa tekemään töitä.