Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella raskausviikolla ensimmäinen raskautesi alkoi näkyä? Milloin tavalliset housut

Vierailija
08.03.2010 |

eivät enää mahtuneet ja jouduit siirtymään äitiyshousuihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että viikolla 5 piti olla jo ylin nappi farkuista auki. Vauvamaha tuli näkyviin viikolla 22 sitten.

Vierailija
2/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäinen raskaus menossa, rv 12 ja vielä menee vanhat housut. Olen hoikka ennestään. Ihmettelen vaan, että milloin se maha pullahtaa? No parin päivän päästä on ultra. Silloin varmistuu lopullisesti, että olenko todella raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta ja tosiaan vauvamaha tuli näkyviin ihan ilman vaatteitakin vasta viikolla 22, mulla on ihan normaalin kokoinen vauva ja kohtu normaaliasennossa. Nyt loppuraskaudessa maha mene jopa yläkäyrillä. Sillä vauvalla on kyllä yllättävän paljon tilaa johon piiloutua vaikka olisi kyseessä pienikokoinen äiti. t. 2

Vierailija
4/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi varsinaisesti näkymään masu vasta jossain 22 vkolla, normihousut mahtuivat n. 30 vkoon asti. Toki olen pyöreä, mutta kun kiloja kertyi koko raskausaikana vain vaivaiset 1,5 kg, niin eipä se masukaan kovin isoksi kasvanut..

Vierailija
5/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vähän näkyä ja ajattelin kipaista kauppaan hakemaan jotkin kivat muotifarkut missä ois matala vyötärö.

Tosi myöhään mulla kyllä alkoi näkymään, mutta mitäs tuosta!

Vierailija
6/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöstä. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, olen pitkä ja normaalipainoinen, joten näkyi myöhään ulkopuolisille.

Vierailija
7/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin siirryin käyttämään äitiyshousuja.

Vierailija
8/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljännellä kuulla...

Vierailija
9/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä alkoi näkyä esikoisesta. Ihan normaalikokoinen olin silloin. Toisesta lapsesta hivenen aiemmin, ehkä rv 16 pikkuhiljaa. Rv 12 ei taida olla vielä kohtukaan juuri kasvanut - turvotusta sen sijaan voi olla.

Vierailija
10/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kova stressaamaan. Pitäis varmaan yrittää relata ja nauttia raskaudesta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi