Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaako mies vaimoaan jos on pitänyt rakastajatarta yli vuoden ja

Vierailija
25.03.2010 |

aikoo jatkossakin pitää? Kyseessä uusioperhe, jossa naisella lapsi. Mies tuntee velvollisuutta perhettään kohtaan eikä aio sitä jättää. Miksi kuitenkin pitää rakastajatarta jos on niin sitoutunut uuteen perheeseensä? Tämä kakkonen antaa miehen omien sanojen mukaan voimaa jaksaa arkea ja rankkaa työtä. Eikös sen tosi rakkauden pitäisi sitä antaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tähän pitäs rakkautta sotkea. Mieshän saa pildeä kahdelta naiselta. Miksi pitäs valita vain yksi?

Vierailija
2/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tähän pitäs rakkautta sotkea. Mieshän saa pildeä kahdelta naiselta. Miksi pitäs valita vain yksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten palstalla kukaan ei kysy:

Rakastaako nainen miestään jos on pitänyt rakastajaa vuoden ajan ja ...

Vierailija
4/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on outoa ajatella, että voisi rakastaa vain yhtä ihmistä. Minä rakastan useampaa

Vierailija
5/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen mies. Kummankin naisen kannattaisi lempata mies kuvioista.

Vierailija
6/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimissä! Tällaiset sikapaskaääliöt pitäisi kitkeä naisparkojen rinnalta huitsin nevadaan.

Vierailija
7/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä sietävät

mies ulos molempien naisten ja etenkin lasten tieltä pahaamieltä ja tuhoa aiheuttamasta

eli polta ap ukko jos olet se joka asiasta tietää, kerro siis vaimolle rakastajattarelle tms

Vierailija
8/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todella tiedä, rakastaako mies vaimoaan? Ettekö ole puhuneet teistä, onko teillä suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta? Anteeksi mutta tuntuu oudolta.

Mä olen myös toinen nainen. Oltiin ensin miehen kanssa kavereita, ja se sitten kehittyi suhteeksi, joka on kestänyt vasta muutaman kuukauden. Mutta mulle on aivan selvää, että mies rakastaa vaimoaan eikä koskaan tätä jätä!Miehellä vaan on paljon enemmän energiaa ja vaimo on siksi antanut luvan toisiin naisiin (en ole ensimmäinen enkä viimeinen), kunhan vaimo ei tule julkisesti loukatuksi. En ole koskaan tavannut vaimoa, mutta mieheltä olen kysynyt ja näin on vastannut. Mulle rehellisyys on tosi tärkeetä, ja on hyvä olla, kun tietää missä mennään. Tätä kestää minkä kestää ja sitten tulee mulle sydänsuru, mutta kestän sen, koska olen saanut miestä rakastaa. Ja ei, en ole kertonut enkä aio kertoa, että rakastan häntä. Olen kuitenkin vain rakastajansa ;-)

Vierailija
9/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli esittänyt olevansa eronnut mies tälle salarakkaalle. kaikkea paskaa, kaksinaamaista peliä pelasi...no nyt on todellakin yksinäinen ukonretale maaseudulla. menetti kaksi kaunista ja kivaa naista valheillaan ja sikamaisella käytöksellä!!

Vierailija
10/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vaimolle jos vaan uskallat!

Vierailija
12/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne toiset naisetkaan tyhmiä ole. Parempi olisi olla selittelemättä mitään paskaa "vaimo vie lapset" jne. Okei, tottahan nuo on, mutta samalla kliseiset selitykset siihen, että on munaton nahjus ja elää viettiensä varassa luopumatta mistään.

niin, olen ollut toinen nainen, pettänyt itsekin jne. Eli minusta parempi sivusuhteissa suora peli. Turha selitellä.

Vierailija
13/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole se rakastaja. Eikä myöskään vaimo tiedä asiasta. ap"

Vierailija
14/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen kakkosen kaveri.

ap