Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka kroppa eikä tissejä, vai pullukka ja tissit?

Vierailija
25.03.2010 |

Olen tässä lihonut 12 kg talven aikana.

Olen siis nyt normaalipainon ylärajoilla, tai hivenen sen ylikin eli lievästi ylipainoinen.

Muuten ehkä negatiivinen asia, paitsi että nyt mulla on täytteettömien arpisten löysien nahkapussien tilalla TISSIT!

En oikein osaa päättää että pitäisikö laihduttaa, jolloin olisin hoikempi ja kropaltani muuten nätimpi, mutta silloin tisseistä ei oikeasti olisi jäljellä kuin rintalastaa pitkin valuvat nahkapussit (OIKEASTI, niissä ei ole mitään täytettä! jos makaan vaikka kyljelläni ilman rintsikoita niin se nahkalörpäke vaan roikkuu sivulla ihan täysin, karmeeta)

Näin pullukkana on ihanaa, kun ei tarvi hävetä tissejä (tai niitä nahkalärpäkkeitä) mutta nytpä sitten on hirvee perse ja selluliittia polviin saakka.

Silikoneihin ei ole varaa. Eikä "kunnon rintaliivitkään" tissittömyyteen auta, on kuitenkin tilanteita jolloin ne liivit on otettava pois...

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kunhan tissit on siot

Vierailija
142/142 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sama kunhan tissit on siot

ihan sama kunhan pienet tissit ja pieni perse ja muutenkin laiha, itse olen 50v mies. nuorena miehenä olin sitä mieltä että pitää olla isot tissit. nykyään mitä näkee esim vanhoja luokkakavereita jotka olivat ns lautoja nuorena niin ovat edelleen hoikkia ja kiinteärintaisia ja todella seksikkäitä ja nuorekkaita kun taas ne jotka olivat nuorena isorintaisia ja kurvikkaita vat nykyään hirveitä mätisäkkeja. Tämä lohdutukseksi nuorille laudoille tytöille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla