Hoikka kroppa eikä tissejä, vai pullukka ja tissit?
Olen tässä lihonut 12 kg talven aikana.
Olen siis nyt normaalipainon ylärajoilla, tai hivenen sen ylikin eli lievästi ylipainoinen.
Muuten ehkä negatiivinen asia, paitsi että nyt mulla on täytteettömien arpisten löysien nahkapussien tilalla TISSIT!
En oikein osaa päättää että pitäisikö laihduttaa, jolloin olisin hoikempi ja kropaltani muuten nätimpi, mutta silloin tisseistä ei oikeasti olisi jäljellä kuin rintalastaa pitkin valuvat nahkapussit (OIKEASTI, niissä ei ole mitään täytettä! jos makaan vaikka kyljelläni ilman rintsikoita niin se nahkalörpäke vaan roikkuu sivulla ihan täysin, karmeeta)
Näin pullukkana on ihanaa, kun ei tarvi hävetä tissejä (tai niitä nahkalärpäkkeitä) mutta nytpä sitten on hirvee perse ja selluliittia polviin saakka.
Silikoneihin ei ole varaa. Eikä "kunnon rintaliivitkään" tissittömyyteen auta, on kuitenkin tilanteita jolloin ne liivit on otettava pois...
Kommentit (142)
pullea ja isot tissit.
ja huom!hoikka ei ole muodokas/kurvikas. Normaalipainoinen voi olla sellainen muttei hoikka.
http://www.howcelebsdiet.com/wp-content/uploads/2009/04/kate-hudson-thi…
Kate Hudson on kyllä hoikka ja jossain alipainon rajalla. BMI kuitenkin alle 22 luultavasti.
Täällä läskit puolustelee ylipainoaan sillä, että kun BMI on yli 25 niin on Kate Hudsonin näköinen.
NO ET TODELLAKAAN OLE. OLET VALAAN NÄKÖINEN.
Hudson on normaalipainoinen nainen ja sieltä käyrän alapäästä.
On 167cm pitkä
ja painaa 55kiloa
Joten neidin BMI on 19.7
Palstan arvioiden mukaan hän olisi anorektikko?! Niinkö?
Läskeillä omakuva hukassa kun kuvitellaan oman kropan olevan samanlainen kuin alle 20BMI naisella.
Alaosa onkin sitten kokoa 36. Urheilen lähes päivittäin ja vartaloni on suht kiinteä, 172cm ja 55kg. Yläosa on kokoa 40 johtuan d-tisseistä.
Minua ei voi todellakaan kutsua norsuksi!!!
suurin osa kommenteista liittyy siihen mistä miehet tykkää!! Mitä väliä?! Ihan oikeastiko aikuiset naiset elää elämäänsä sen mukaan mistä miehet tykkää? Naurettavaa täällä "taistella" siitä minkä kokoisista ja muotoisista naisista miehet tykkää. Ensinnäkin eiköhän jokainen mies ole oma yksilönsä ja tykkää sitten mistä tykkää. Ja eiköhän monelle miehelle kasvot, luonne jne ole tärkeämpiä kuin joku bmi. Toiseksi (ja tärkeimmäksi), eikö tärkeintä ole se mistä itse tykkää ja että itsellä on hyvä olo? Mulle se on ainakin ihan v... sama mistä joku mies tykkää, onneksi mulla on järkevämpääkin tekemistä kun miettiä miten miellyttäis miehiä eniten.
Ap:n kysymykseen vastaus: ole sellainen kuin itselläsi on paras olo.
vähän pakkomielle (olen muuten se 'anorektisen laiha vai vähän ylipainoinen -ketjun aloittaja..).
Rakastan nättejä vaatteeita ja tyylikkäästi pukeutumista, mutta ei vaatteet näytä mun päällä nyt miltään kun olen lihonut. :-(
Toisaalta ihailen älyttömästi ihmisiä, jotka osaa kantaa kilonsa kunnialla. Ja itse saatan ihailla jotain toista, jolla painoa mua enemmän (minä siis 169/66), mutta joka on löytänyt tyylinsä ja, tosiaan, on sitä itseluottamusta näytää niitä kurveja. Itseensä luotttava nainen näyttää oikeastaan aina hyvältä!
sopusuhtainen, kun ei ole yhtään rintoja :O
Minulla hoikka kroppa, mutta löytyy myös kunnon rinnat ;)
tulevat aina tällaisiin ketjuihin kehumaan omaa vartaloaan. Noloja tyyppejä.
(höllyvä läski häiritsisi elämääni)
Mulla on kiinteät isot rinnat, hoikka vyötärö ja muodokas peppu ja bmi on 21 :)
Eipä hylly läski ja silti olen muodokkaan naisellinen ja mulla on RINNAT :)
eli on hoikka vartalo, mutta sitä pyöreyttä on tietyissä paikoissa, ja ne paikat ei sijaitse esim. keskivartalolla.
aikuisena pikkutytön vartaloa kaivannut...
sinä se joudut omassa kropassa olemaan, mitä vitun välii mitä muut ajattelee.
mutta jos nyt vastaan ni ehdottomasti tissit ja pullukka...
laiha ei aina ole kaunista..mut lihava voi olla kaunis..:)
Olen ollut viimeiset 10 vuotta tosi tyytyväinen tähän epätäydelliseen, mutta silti ikiomaan ja rakkaaseen kroppaani. Kolme lasta olen synnyttänyt ja imettänyt ja siksi kunnioitan vartaloani nykyään enemmän, kuin teininä.
Miksi ihmeessä sinä noin minulle vastasit, eihän sinullakaan mitään hyllyvää läskiä ole sanomasi mukaan?
Itseäni tosiaan se häiritsisi, olen kyllä ollut pulleampikin, joten tiedän tunteen. Olen enemmän oma itseni hoikkana ja tissittömänä. Tämä olen minä. Sinä olet sinä. Tisseillä tai whatever. Ihan turha haastaa näin mitättömästä aiheesta riitaa. : )
(höllyvä läski häiritsisi elämääni) Mulla on kiinteät isot rinnat, hoikka vyötärö ja muodokas peppu ja bmi on 21 :) Eipä hylly läski ja silti olen muodokkaan naisellinen ja mulla on RINNAT :)
Voin ottaa silikonit ja pysyä hoikkana. Läskeillä akoilla ei ole mitään muuta pätemisen aihetta kuin tissit. 166cm, 50kg, 70B.
Läskit korostavat usein liiallisesti niitä tissejään ("mullapas näitä riittää, käykö kateeksi laiha lauta") avoinaisilla paidoilla yms. Liiveissä paita päällä vielä menettelevät, mutta kun vaatteet riisutaan, niin totuus valahtaa kohti maata. Rintakudoksen määrässä ei ole kovin suuria eroja eli isoissa rinnoissa se ylimääräinen (hyvä ja uhkea mitä voi ukko puristella) on tosiasiallisesti rasvaa. Tämä nyt vaan on totuus. Isot, terhakkaan kiinteät rinnat jotka eivät roiku saa vain silikonilla.
A.p.: rintoihin saa ryhtiä myös lihastreenillä. Mikä koossa hävitään, kiinteydessä ja ryhdissä voitetaan.
Nyt olen lihonut mutta rinnat ovat aavistuksen kasvaneet. Silti jos olisi pakko valita, olisin mieluummin hoikka ja rinnnaton kuin isorintainen mutta hieman ylipainoinen. Pienirintaiselle löytyy istuvia vaatteita aivan hyvin. Ainoastaan ne bikinit voivat aiheuttaa itsetunto-ongelmia. Nuorena häpesin A-kuppiani enkä tajunnut miten onnekas olin muuten hoikasta vartalostani.
Jos vanhemmiten alkaa roikkua, leikkautan. Vielä ei pysy kynä alla :)
Ja painoakaan ei ole liikaa. Normaalipainoinen olen.
Haluan näyttää naiselta, en mieheltä(laiha tissitön)
Voin ottaa silikonit ja pysyä hoikkana. Läskeillä akoilla ei ole mitään muuta pätemisen aihetta kuin tissit. 166cm, 50kg, 70B.
Läskit korostavat usein liiallisesti niitä tissejään ("mullapas näitä riittää, käykö kateeksi laiha lauta") avoinaisilla paidoilla yms. Liiveissä paita päällä vielä menettelevät, mutta kun vaatteet riisutaan, niin totuus valahtaa kohti maata. Rintakudoksen määrässä ei ole kovin suuria eroja eli isoissa rinnoissa se ylimääräinen (hyvä ja uhkea mitä voi ukko puristella) on tosiasiallisesti rasvaa. Tämä nyt vaan on totuus. Isot, terhakkaan kiinteät rinnat jotka eivät roiku saa vain silikonilla.A.p.: rintoihin saa ryhtiä myös lihastreenillä. Mikä koossa hävitään, kiinteydessä ja ryhdissä voitetaan.
ihan siis aina, teinistä lähtien, sellaiseksi vaan kasvoivat :(. Ja ovat aina olleet suht isot, tai no, c-kuppi, mutta kuitenkin...
niin tarkotitko tämmönen: http://media.photobucket.com/image/kate%20hudson%20without%20make%20up/…