Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka kroppa eikä tissejä, vai pullukka ja tissit?

Vierailija
25.03.2010 |

Olen tässä lihonut 12 kg talven aikana.

Olen siis nyt normaalipainon ylärajoilla, tai hivenen sen ylikin eli lievästi ylipainoinen.

Muuten ehkä negatiivinen asia, paitsi että nyt mulla on täytteettömien arpisten löysien nahkapussien tilalla TISSIT!

En oikein osaa päättää että pitäisikö laihduttaa, jolloin olisin hoikempi ja kropaltani muuten nätimpi, mutta silloin tisseistä ei oikeasti olisi jäljellä kuin rintalastaa pitkin valuvat nahkapussit (OIKEASTI, niissä ei ole mitään täytettä! jos makaan vaikka kyljelläni ilman rintsikoita niin se nahkalörpäke vaan roikkuu sivulla ihan täysin, karmeeta)

Näin pullukkana on ihanaa, kun ei tarvi hävetä tissejä (tai niitä nahkalärpäkkeitä) mutta nytpä sitten on hirvee perse ja selluliittia polviin saakka.

Silikoneihin ei ole varaa. Eikä "kunnon rintaliivitkään" tissittömyyteen auta, on kuitenkin tilanteita jolloin ne liivit on otettava pois...

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

People-lehden The 100 Most Beautiful People ykköseksi: http://www.people.com/people/article/0,,20196561,00.html

Vierailija
102/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmiten alkaa roikkua, leikkautan. Vielä ei pysy kynä alla :) Ja painoakaan ei ole liikaa. Normaalipainoinen olen. Haluan näyttää naiselta, en mieheltä(laiha tissitön)

En sulata väitettäsi, että laiha, pienirintainen/tissitön nainen näyttäisi mieheltä?!

Millä perustelet? Yleensä hoikat, sirot naiset, vaikkakin pienirintaiset näyttävät ilman vaatteita keijjukaismaisilta. Siitä on miesmäisyys kaukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ylipaino ole kaunista, nämä "miesten ihannoimat kurvit" tarkoittavat kyllä todellisuudessa kauniita rintoja, pyöreää takapuolta, mutta HOIKKAA VARTTA. Kenties pyöreitä , ei liian miesmäisiä lihaksia, vatsa saa pyörtää kauniisti, mutta sen pitää olla KIINTEÄ.

Rinnat ei juurikaan ole kiinni siitä lihavuudesta. Siis vaikka ne lihavana keräävä enemmän rasvaa itseensä niin muu kroppa taas kompensoi yhteisilmeen epämiellyttäväksi, kun se rasva hyvin harvoin kertyy vain rintoihin ja lantion kaareen.

Itse olisi mieluummin hoikka ja rinnat sen mukaan mitkä itselle suotu. Joillakin ne on hoikkanakin isommat ja toisilla pienet. Kamalinta on lihavat, jotka luulevat että heillä on mahtavat rinnat ja oikeasti ne ovat vain läskit puristettu rintsikoilla pullolleen.

TÄRKEINTÄ on se, että olet sellainen kuin itsestäsi eniten pidät.

Vierailija
104/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon muodot :)))

Vierailija
105/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ylipaino ole kaunista, nämä "miesten ihannoimat kurvit" tarkoittavat kyllä todellisuudessa kauniita rintoja, pyöreää takapuolta, mutta HOIKKAA VARTTA. Kenties pyöreitä , ei liian miesmäisiä lihaksia, vatsa saa pyörtää kauniisti, mutta sen pitää olla KIINTEÄ. Rinnat ei juurikaan ole kiinni siitä lihavuudesta. Siis vaikka ne lihavana keräävä enemmän rasvaa itseensä niin muu kroppa taas kompensoi yhteisilmeen epämiellyttäväksi, kun se rasva hyvin harvoin kertyy vain rintoihin ja lantion kaareen. Itse olisi mieluummin hoikka ja rinnat sen mukaan mitkä itselle suotu. Joillakin ne on hoikkanakin isommat ja toisilla pienet. Kamalinta on lihavat, jotka luulevat että heillä on mahtavat rinnat ja oikeasti ne ovat vain läskit puristettu rintsikoilla pullolleen. TÄRKEINTÄ on se, että olet sellainen kuin itsestäsi eniten pidät.

Vierailija
106/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naisellinen ja eroottinen ja minulla naisen seksikkäät tunnusmerkit: Iso povi ja muodokas peppu.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/897879

Vierailija
107/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen näköinen, vaan alipainoisen miehen.

Minulla klassinen x-vartalo, bmi 21,5 , d-kuppi.

Pilatesta harrastan 6 kertaa viikossa. Kiinteä vartalo.

Vierailija
108/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset kadehtivat ;)

Vierailija
109/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmiten alkaa roikkua, leikkautan. Vielä ei pysy kynä alla :) Ja painoakaan ei ole liikaa. Normaalipainoinen olen. Haluan näyttää naiselta, en mieheltä(laiha tissitön)

En sulata väitettäsi, että laiha, pienirintainen/tissitön nainen näyttäisi mieheltä?!

Millä perustelet? Yleensä hoikat, sirot naiset, vaikkakin pienirintaiset näyttävät ilman vaatteita keijjukaismaisilta. Siitä on miesmäisyys kaukana!

Vierailija
110/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesten mieleen on eniten kurvikas vartalo BMI n. 26? Muistan ainakin tällaisia uutisoidun, mutta pitänee etsiä..

Vierailija
111/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis laihalta ja pieneltä mieheltä. Miehillähään ei ole rintoja. Harvoin laihalla naisella on myös kunnon takamusta.

Paras on minusta, jos omaa naisen tunnusmerkit: kunnon rinnat ja takamus, siis KURVIKAS.

JA SE EI OLE SAMA KUIN LÄSKIYS

Vierailija
112/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös siitä, että mies pitää kurveista.

Ennen kuin joku älähtää, kurvit voi olla hyvin normipainoisellakin.

Sen sijaan laiha tissitön ei voi olla kurvikas koskaan, koska "yläkurvit" puuttuu

Vierailija
113/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pieni ylipaino on ajanmittaan terveysriski, varsinkin kun paino tuppaa vaan lisääntymään ja lisääntymään...

Vierailija
114/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesten mieleen on eniten kurvikas vartalo BMI n. 26? Muistan ainakin tällaisia uutisoidun, mutta pitänee etsiä..

"Naisten osaavat hyvin arvioida parisuhdettaan, sillä miehet todellakin pitävät ylipainosta naista vähemmän ideaalisena kumppanina. Miehet painottavat erityisesti sitä, ettei naisen vartalo vastaa heidän ihanteitaan. Miehet myös hyvin usein ilmaisevat tyytymättömyytensä kumppaninsa vartaloon."

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/919153

Vierailija
115/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös saksalainen Regensburgin yliopisto on tutkinut aihepiiriä ja raportoinut, että tiimalasimallinen naisvartalo miellyttää miehiä. Tutkimuksen mukaan kurvikkaita naisia pidettiin viehättävämpinä

Vierailija
116/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI LAIHA TISSITÖN

Australialaisen New South Walesin yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan miehistä silmää miellyttää eniten aivan tavallinen, noin kokoa 40 oleva naisfiguuri.

Vierailija
117/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 40 mikään läski, ellei ole tosi lyhyt. Mutta Esim. 175-180cm nainen tuossa koossa on hyvinkin sopusuhtainen ellei jopa hoikka. Tuon pituinen nainen voi olla normaalipainoinen jopa koossa 42-44. Ja kyllä jo normaalipituinen n. 170cm on täysin sopusuhtainen usein koossa 40.

Itse olen vähän isompi, kokoa 42-44 ja pituutta 172cm. Tuo 40 voisi olla ihannekoko mulle. Pienempi kuin 38 en haluaisi enää olla. Olen kyllä ollut kokoa 34:kin meinaan. Mutta teini-ikäisenä. Silloin oli pienet tissitkin. Kyllä mä nyt aikuisena olen ennemmin naisellisen pyöreä. Ehkä hiukkasen sais olla pienempi, mut mä katson sitä laihdutusta sit imetyksen jälkeen. Mulla ei meinaan imetys toimi minään laihduttajana ainakaan. Ja oikeestaan ei mulla muuta olekaan, mihin olisin tyytymätön, paitsi tuo mahanahka synnytyksen jäljiltä, vaikka muutama kuukasi onkin mennyt. Kai sitä vähän saa kiinteytymään, mutta ei se välttämättä kaikilla lähde kokonaan, vaikka tekisi mitä. (paitsi leikkaus)

Vierailija
118/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät kurvikkaista naisista. Ainakin mikäli on uskominen uutta tutkimusta.

Uuden tutkimuksen mukaan miehen aivoissa tapahtuva reaktio kurvikkaita naisia katsellessa on verrattavissa alkoholin nauttimiseen. Tutkimus kertoo myös, että Beyoncén kaltaisten naisvartaloiden katseleminen aktivoi miesten aivoja samalla lailla kuin laittomat huumeet, kertoo Daily Mail.

– Hugh Hefner olisi voinut kertoa meille saman, mutta tässä on enemmänkin mukana kuin vain Playboun tai Maximin ostaminen, sanoo tutkimuksen johtaja tohtori Steven Platek.

– Länsimaiset naiset ovat jostain saaneet päähänsä, että miehet pitävät erittäin laihoista, Kate Mossin kaltaisista naisista.

Vierailija
119/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus hoikkakin voi olla aika seksikäs.

Vierailija
120/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abstract

When males and females in Sydney were asked to identify their ideal female body and the one they believed men and women in general would prefer, women were found to be misinformed about the size of the female body that men prefer, while the men knew the women's preferred size. Furthermore, women consistently evaluated their own body more negatively than their ideal or preferred body.

Differences between male and female preferences for female body size

Authors: Gail F. Huon a; Sue E. Morris a;Laurence B. Brown

Published in: journal Australian Psychologist, Volume 25, Issue 3 November 1990 , pages 314 - 317