Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka kroppa eikä tissejä, vai pullukka ja tissit?

Vierailija
25.03.2010 |

Olen tässä lihonut 12 kg talven aikana.

Olen siis nyt normaalipainon ylärajoilla, tai hivenen sen ylikin eli lievästi ylipainoinen.

Muuten ehkä negatiivinen asia, paitsi että nyt mulla on täytteettömien arpisten löysien nahkapussien tilalla TISSIT!

En oikein osaa päättää että pitäisikö laihduttaa, jolloin olisin hoikempi ja kropaltani muuten nätimpi, mutta silloin tisseistä ei oikeasti olisi jäljellä kuin rintalastaa pitkin valuvat nahkapussit (OIKEASTI, niissä ei ole mitään täytettä! jos makaan vaikka kyljelläni ilman rintsikoita niin se nahkalörpäke vaan roikkuu sivulla ihan täysin, karmeeta)

Näin pullukkana on ihanaa, kun ei tarvi hävetä tissejä (tai niitä nahkalärpäkkeitä) mutta nytpä sitten on hirvee perse ja selluliittia polviin saakka.

Silikoneihin ei ole varaa. Eikä "kunnon rintaliivitkään" tissittömyyteen auta, on kuitenkin tilanteita jolloin ne liivit on otettava pois...

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään !! ulkonäköpiirre. Eli mieluummin vaikka sitten hoikka ja pienirintainen kuin lihava (jota jostain ihmeen syystä myös pullukaksi sanotaan). Tursuava läski aiheuttaa sellaisen oksennusrefleksin, että ihan sama millaiset tissit siinä läskikasan edessä heiluu, ei kiinnosta.

Mies

kyllä tiedän hirveämpää... liian laiha ja tissitön nainen. Naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä. Mikään ei ole niin seksikästä kuin pyöreä, muodokas nainen.

mies 35

Vierailija
22/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pullea pienillä tisseillä kuin hoikka ja tissitön. Naisella pitää olla kurveja. Vaikka tissejä ei olisi paljoa suotu niin sitten pyöreyttä vaikka mahaan ja peppuun. Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pillukka+tissit" :DDDDDDD

Vierailija
24/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun painoindeksini on noin 28. En silti koe tursuilevani. Mulla on noin 8 kiloa ylipainoa, mutta koska olen suht pitkä ja muuten hyvännäköinen, en ota niistä stressiä. Lähtevät jos lähtevät. Ja tissitkin on, oikein mukavankokoiset ja -näköiset. Ei ole kukaan mies valittanut.

Vierailija
26/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukkana en ollut energinen, hyvävointinen, terve, hyväntuulinen ja hyväkuntoinen, tosin ei ollut tissejä silloinkaan. ;) Toki se johtui varmasti ennen kaikkia surkeista elintavoista eikä niinkään kiloista.

Pienirintainen olen ollut koko ikäni, joten en osaa tissejä kaivatakaan. Sitä paitsi minulla on kuitenkin ihan kivat pyöreät tissit, jotka ei roiku. Pienet ne on, mutta vähemmän haittaa niistä silloin urheillessa on.

Vierailija
27/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset alkaisi urheilemaan. Et varsinaisesti laihduta, vaan urheilet itsellesi lihaksia ja kiinteämpää vartaloa. Luulisin että selluliittikin vähenisi kun alat urheilemaan. Salille siis.

Salilla en käy koska en ehdi eikä tottapuhuakseni kuntosali ole koskaan houkutellut minua, kokeillut kyllä olen.

Miksiköhän muuten aina automaattisesti oletetaan, että pyöreä/lihava ihminen ei liiku...?

ap (saanut kilonsa syömällä, ei liikkumattomuudella)

Vierailija
28/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikäli yhtään viestiäni luki, ymmärtäisi että mun tissit ei näytä tuollaisilta pieniltä terhakoilta (tai että pelkät nännit) hoikkanakaan, VAAN mulla on sitä arpista, löysää riippuvaa nahkaa ja se nänni sojottaa johonkin alaspäin.

Näin pyöreänä nahkapussukka on saanut täytettä.

ap

Vierailija
29/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin ainakin pullea, jolla olisi tissit!

T: A-/70 (siis rintsikat)

Vierailija
30/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivisi lastenosastolta? Toi A- kuppi on kyl tosi mini!

Vierailija
31/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet näyttää paljon paremmalta päällä ja muutenkin

Vierailija
32/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi on kyllä ihan normaali rintaliivikoko, se mikään mini ole :D

Vierailija
33/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sulla ole tissejä eli etupuolella täytettä niin eihän ne vaatteet miltään näytä päällä!

Vierailija
34/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi on kyllä ihan normaali rintaliivikoko, se mikään mini ole :D

mä en ainakaan ole koskaan nähnyt kaupassa A- kokoisia liivejä. mun mielestä A on pienin?

Vierailija
35/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sulla ole tissejä eli etupuolella täytettä niin eihän ne vaatteet miltään näytä päällä!

isot rinnat saa näyttämään lihavalle! Tiedän kokemuksesta, valitettavasti! 10km laihempana -ja pienempirintaisena- olin niin onnellinen, kun kaikki vaatteet näytti hyvältä enkä näyttänyt ylipainoiselta!

Vierailija
36/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaateliikkeistä löytyy A- rintaliivejä.

Vierailija
37/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat saa näyttämään lihavalle! Tiedän kokemuksesta, valitettavasti! 10km laihempana -ja pienempirintaisena- olin niin onnellinen, kun kaikki vaatteet näytti hyvältä enkä näyttänyt ylipainoiselta!

Vierailija
38/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, kiitos :)

ap

Vierailija
39/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivikoot alkaa kyllä AA:sta, sitten tulee A, sen jälkeen B jne. Kyllä missä tahansa esim. Lindexissä on A-kuppisia rintsikoita, noita AA-kokoja saattaa olla vain alusvaateliikkeissä.

Vierailija
40/142 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexistä rintaliivit kokoa 75A. Sitä kokoa taisi olla ihan kaikissa liivimalleissa ja monta kappaletta.

Lindexillä oli myös kokoa A70 ja jopa A65. Taisi olla AA-kokoakin. Kyllä A-koko on ihan yleinen liivikoko.

Anteeksi ap, mutta oli pakko. ;)