Hoikka kroppa eikä tissejä, vai pullukka ja tissit?
Olen tässä lihonut 12 kg talven aikana.
Olen siis nyt normaalipainon ylärajoilla, tai hivenen sen ylikin eli lievästi ylipainoinen.
Muuten ehkä negatiivinen asia, paitsi että nyt mulla on täytteettömien arpisten löysien nahkapussien tilalla TISSIT!
En oikein osaa päättää että pitäisikö laihduttaa, jolloin olisin hoikempi ja kropaltani muuten nätimpi, mutta silloin tisseistä ei oikeasti olisi jäljellä kuin rintalastaa pitkin valuvat nahkapussit (OIKEASTI, niissä ei ole mitään täytettä! jos makaan vaikka kyljelläni ilman rintsikoita niin se nahkalörpäke vaan roikkuu sivulla ihan täysin, karmeeta)
Näin pullukkana on ihanaa, kun ei tarvi hävetä tissejä (tai niitä nahkalärpäkkeitä) mutta nytpä sitten on hirvee perse ja selluliittia polviin saakka.
Silikoneihin ei ole varaa. Eikä "kunnon rintaliivitkään" tissittömyyteen auta, on kuitenkin tilanteita jolloin ne liivit on otettava pois...
Kommentit (142)
vaikka pullea pienillä tisseillä kuin hoikka ja tissitön. Naisella pitää olla kurveja. Vaikka tissejä ei olisi paljoa suotu niin sitten pyöreyttä vaikka mahaan ja peppuun. Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Minun painoindeksini on noin 28. En silti koe tursuilevani. Mulla on noin 8 kiloa ylipainoa, mutta koska olen suht pitkä ja muuten hyvännäköinen, en ota niistä stressiä. Lähtevät jos lähtevät. Ja tissitkin on, oikein mukavankokoiset ja -näköiset. Ei ole kukaan mies valittanut.
Pullukkana en ollut energinen, hyvävointinen, terve, hyväntuulinen ja hyväkuntoinen, tosin ei ollut tissejä silloinkaan. ;) Toki se johtui varmasti ennen kaikkia surkeista elintavoista eikä niinkään kiloista.
Pienirintainen olen ollut koko ikäni, joten en osaa tissejä kaivatakaan. Sitä paitsi minulla on kuitenkin ihan kivat pyöreät tissit, jotka ei roiku. Pienet ne on, mutta vähemmän haittaa niistä silloin urheillessa on.
Mikset alkaisi urheilemaan. Et varsinaisesti laihduta, vaan urheilet itsellesi lihaksia ja kiinteämpää vartaloa. Luulisin että selluliittikin vähenisi kun alat urheilemaan. Salille siis.
Salilla en käy koska en ehdi eikä tottapuhuakseni kuntosali ole koskaan houkutellut minua, kokeillut kyllä olen.
Miksiköhän muuten aina automaattisesti oletetaan, että pyöreä/lihava ihminen ei liiku...?
ap (saanut kilonsa syömällä, ei liikkumattomuudella)
mutta mikäli yhtään viestiäni luki, ymmärtäisi että mun tissit ei näytä tuollaisilta pieniltä terhakoilta (tai että pelkät nännit) hoikkanakaan, VAAN mulla on sitä arpista, löysää riippuvaa nahkaa ja se nänni sojottaa johonkin alaspäin.
Näin pyöreänä nahkapussukka on saanut täytettä.
ap
mä olisin ainakin pullea, jolla olisi tissit!
T: A-/70 (siis rintsikat)
T: A-/70 (siis rintsikat)
liivisi lastenosastolta? Toi A- kuppi on kyl tosi mini!
vaatteet näyttää paljon paremmalta päällä ja muutenkin
A-kuppi on kyllä ihan normaali rintaliivikoko, se mikään mini ole :D
ellei sulla ole tissejä eli etupuolella täytettä niin eihän ne vaatteet miltään näytä päällä!
A-kuppi on kyllä ihan normaali rintaliivikoko, se mikään mini ole :D
mä en ainakaan ole koskaan nähnyt kaupassa A- kokoisia liivejä. mun mielestä A on pienin?
ellei sulla ole tissejä eli etupuolella täytettä niin eihän ne vaatteet miltään näytä päällä!
isot rinnat saa näyttämään lihavalle! Tiedän kokemuksesta, valitettavasti! 10km laihempana -ja pienempirintaisena- olin niin onnellinen, kun kaikki vaatteet näytti hyvältä enkä näyttänyt ylipainoiselta!
T: A-/70 (siis rintsikat)liivisi lastenosastolta? Toi A- kuppi on kyl tosi mini!
alusvaateliikkeistä löytyy A- rintaliivejä.
isot rinnat saa näyttämään lihavalle! Tiedän kokemuksesta, valitettavasti! 10km laihempana -ja pienempirintaisena- olin niin onnellinen, kun kaikki vaatteet näytti hyvältä enkä näyttänyt ylipainoiselta!
Rintaliivikoot alkaa kyllä AA:sta, sitten tulee A, sen jälkeen B jne. Kyllä missä tahansa esim. Lindexissä on A-kuppisia rintsikoita, noita AA-kokoja saattaa olla vain alusvaateliikkeissä.
Lindexistä rintaliivit kokoa 75A. Sitä kokoa taisi olla ihan kaikissa liivimalleissa ja monta kappaletta.
Lindexillä oli myös kokoa A70 ja jopa A65. Taisi olla AA-kokoakin. Kyllä A-koko on ihan yleinen liivikoko.
Anteeksi ap, mutta oli pakko. ;)
kyllä tiedän hirveämpää... liian laiha ja tissitön nainen. Naisella pitää olla muotoja ja lihaa luiden ympärillä. Mikään ei ole niin seksikästä kuin pyöreä, muodokas nainen.
mies 35