Kati anteeksi
tiedän että luet tällä palstalla näitä juttuja. Olen pahoillani, rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan. Ehkä seuraavassa elämässä.
Kommentit (16)
Kaiken muun olisin vielä kestänyt, mutta menit vielä pursottamaan kissani peräreikäänkin sitä uretaania. Hyvästi.
t. Kati
mutten pysty ymmärtämään sun käytöstä.. Miksi?
Kati
jotain pientä vihjettä, millä oikea Kati tunnistaa?
Lyhyt tukka kyllä on. Mutta jos olisi minulle, olisi AP laittanut jotain muuta, millä tunnistaa.
voiko se antaa sulle anteeksi ja kannattaako sittenki olla sun kanssa.
Okei?
Jos viesti oli mulle tarkoitettu, niin tämä kanava oli kyllä viimeinen minkä kautta olisin anteeksipyyntöä odottanut. Mites olis ihan naamatusten?
Kati
Kaiken muun olisin vielä kestänyt, mutta menit vielä pursottamaan kissani peräreikäänkin sitä uretaania. Hyvästi.
t. Kati
miettivät täällä että onkohan juuri sillä Katilla ollut joku kauhea riita. Että kiitos vain kaikkien Katien puolesta.
minä EN halua sitä anaaliseksiä! Jos jätetään se aihe kokonaan niin voidaan vielä jutella mahdollisesta tulevaisuudesta yhdessä.
Kati
Epäilin jo hetken tämän olevan mieheni kiero itsemurhaviesti. Onneksi olikin kotiutunut yön aikana. Oli kyllä melkoinen riita, anteeksi sopiikin pyytää
t. Kati
jos tuot muumimukin (iltapurjehdus) ja suklaamunan (hello kitty) ja teet ruuan. T.oikea Kati
ja hello kitty tytölle ja maha täynnä parempi mieli. ap
osui ja kolahti.
Kunpa olisikin totta..
Eräs Kati