Miksi syön ja shoppailen kuin viimeistä päivää, enkä saa tilannetta hallintaan!!!
Vaikka itseäkin ahdistaa tämä niin en pysty lopettamaan.... tänäänkin esim vedin pussillisen karkkia ja 7 kpl Suffeleita yhdellä kertaa :(( Ja rahani menee kuin tuhka tuuleen, se vähäinen mitä saan! Ostelen kaikkea ihan päättömästi, toki tarpeellistakin mutta paljon sellaista mitä en tarvitsisi!
Mikä minulla on?? Ahdistun tästä aina vain enemmän. Omatunto kolkuttaa. Onko tällaiseen mitään lääkettä? Mielialalääkkeitä? Vaikka en niitä haluaisi, ja toisekseen, imetän.
Miten tämä loppumaan?
Kommentit (2)
ap kuulostaa lievästi masentuneelta tai ainakin ahdistuneelta. Olenko oikeassa ap?
Mulla oli vielä 3½v sitten aivan sama tilanne. Samaan aikaan myös kodin siivous alkoi tuntua ylivoimaiselta ja lapsikin alkoi katsomaan lastenohjelmia vaikka oli vasta noin 2v :/
Mulla se johtui siitä,että olimme muuttaneet vieraalle paikkakunnalle,olin yksinäinen,parisuhdekaan ei mennyt ihan niin hyvin kuin ois voinut ja oli muitakin hankaluuksia,mut noi suurimmat...
Mä havahduin vasta kun mies sai työn toiselta paikkakunnalta. Viihdyin täällä alusta asti ja heräsin kuin horroksesta... tajusin kuinka tyhjää ja kamalaa mun elämä todella oli ollut ja kuinka shoppailemalla ja syömällä olin koittanut paikata tyhjyyttä.
Kokeile vaikka Kiloklubia, jonne merkitset ylös kaiken mitä syöt. Itsellani ainakin tehosi, kun järkyttyneenä katsoin, kuinka kamalasti kaloreita on suklaassa tai irtokarkeissa. Ja koska söin noita (enkä ole lihava) jätin oikean ruuan syömättä. Tai voithan sä itselleskin kirjoittaa ylös kaikki mitä syöt ja mitä ostat. Yllättävän paljon auttaa tällainen pieni asia. Itselleen joutuu tunnustamaan, että tuhlaa rahaa tai syö ihan liikaa karkkia.