Anoppi tuli vaihtamaan verhot "salaa"
Luuli ettei olla kotona! Tuli siis vara-avaimella, kuvitteli meidän olevan töissä! 😡
Kommentit (21)
Tuskin on mieskään kovin häävi. Älkää tyytykö huonoon.
Vierailija kirjoitti:
Avain pois anopilta
.
Mukamas ”””unohdin””” jättimäisen dildoni keskelle olohuonetta. Avaimet oli jätetty keittiön pöydälle……..
Vierailija kirjoitti:
Avain pois anopilta
Kuitenkin puolison äiti.
Apn kotona anoppi on käynyt salaa vaihtamassa jo kaiken muun, mutta ei apn puolisoa. Vaihda se itse, menee anoppi samassa rytinässä.
Uskomaton täti. Harvoin osuu maku yksiin kun ikäeroa. Ottakaa siltä avain pois vaikka jollain tekosyyllä. Tarvitsette sen avaimen yövieraita varten...
Vierailija kirjoitti:
Apn kotona anoppi on käynyt salaa vaihtamassa jo kaiken muun, mutta ei apn puolisoa. Vaihda se itse, menee anoppi samassa rytinässä.
Tiedä minkä hirviön sitten saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avain pois anopilta
Kuitenkin puolison äiti.
Avaimen pois ottamista tässä ehdotettiin eikä koko muorin teloittamista.
Verhojen vaihto olisi aika pieni harmi. Paljon pahempaa on nähty, kuten pilalle pestyjä ja kokonaan kadonneita vaatteita, kun " ei niitä kuitenkaan kukaan käytä".
Juu juu aivan. Kiinnostaa kuin kilo paskaa. Oliko se sata vai 50-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Käykää vaihtamassa sen verhot
Jouluverhot ajoissa.
Minua aina kiinnostaa, että millaiset ikkunat teillä on, kun anopit tuosta vain ketterästi kapuavat tikkaille ja vaihtavat verhot. Olisin ikionnellinen, jos oma anoppi olisi niin taitava, että itsekseen kipuaa melkein 4 metrin korkeuteen verhojenvaihtoon, itse jouduin käyttämään ammattilaisia ripustusapuna.
Avain pois anopilta