Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tehdään aloite seksiin?

Vierailija
19.03.2010 |

meillä mies tulee ja käy suoraan tissehin kiinni, kun haluttaa.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain minä lähestyn tai teen ehdotuksia ja aina väärin. Vaimo tuomaroi.

Vierailija
102/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tuli tossa ja sanoi että, "nyt jalat levälleen, saat synttärilahjan" levittei sitten liukkaria ja alkoi ihanan käsihoidon...no sain jätti orgasmin. Sitten sanoi vain Onnea Rakas!

Ihan kiva synttärilahja. Toinen tänään jo. Aiempi tulikin varren kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies tuli tossa ja sanoi että, "nyt jalat levälleen, saat synttärilahjan" levittei sitten liukkaria ja alkoi ihanan käsihoidon...no sain jätti orgasmin. Sitten sanoi vain Onnea Rakas!

Tulla varren kera tarkoittaa paskaa 😂😂

Vierailija
104/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen noin ikävästi haulat ajatella.

Minä sain kyll tulppaanin mukuloineen..jos sen tajuat edes oikein.

Vierailija
105/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kunnon pukamat sitten vielä lahjaksi, kiva! 

Vierailija
106/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kunnon pukamat sitten vielä lahjaksi, kiva! '

Oikein "paskamainen" mies...et varmasti itse tekisi koskaan noin naiselle. panisit vaan omaksi iloksesi.

Hyvää päivää ääliö sullekkin!

Vierailija
107/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein "paskamainen" mies...et varmasti itse tekisi koskaan noin naiselle. panisit vaan omaksi iloksesi.

Hyvää päivää ääliö sullekkin!

Se putler älähtää, johon kalikka kalahtaa 😉 Ja ei, en tekisikään koskaan noin naiselle, en ole lesbo.

Vierailija
108/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nauran ääneen tuolle mielikuvalle, että kh saa orgasmin varren kera :D Toisilla se orkku näköjään löysyttää lihakset, toisilla se saa ne supistelemaan.

Vierailija
109/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivää ääliö s

Et siis haluaisi ihan vaan yksin sinulle käsi- tai suuhoitoa. Onhan se tosiaan harvinaista varsinkin miehille...

Naiset eivät noista liikaa saakkaan nauttia.

Ja jos saavat, senkin "mies" julistaa pilaksi. Onnea mies sulle, jos luulet olleesi hyvä.

Vierailija
110/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelleköhän tuo ylläoleva viesti oli tarkoitettu, kun lainasi omaa viestiään? Ihan sama, onnea vaan sulle mies oikein varren kera! 😘

Vierailija
111/137 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee (alkutekstissä "ollut tapa"?) tosta ekalättyy ja toiseks' poliisiauto pihaan.. Näin on. Mut joo varmaa kait' yllätyksillä varmaa.. ( niillä kahdella: huonoilla ja niillä vielä huonommilla..) - arvaa kumpaa käytetää enemmän täällä? - ( VÄÄRIN !!)

Vierailija
112/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä tuli selväksi joidenkin miesten halventava suhtautuminen naisen seksuaalisuuten. Ei kunniaksi miehelle.

Vierailija
113/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ajanut mut nukkumaan toiseen huoneeseen kuorsauksen takia. Vaimo illalla sanoo, että tulenko käymään hänen huoneessaan, siitä tiedän saavani seksiä. En siitä kieltäydy koskaan. Jos minä ehdotan seksiä, ehdotus yleensä tyrmätään tai ainakin tehdään selväksi, että tähän suostuu vain minua miellyttääkseen.

Vierailija
114/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ajanut mut nukkumaan toiseen huoneeseen kuorsauksen takia. Vaimo illalla sanoo, että tulenko käymään hänen huoneessaan, siitä tiedän saavani seksiä. En siitä kieltäydy koskaan. Jos minä ehdotan seksiä, ehdotus yleensä tyrmätään tai ainakin tehdään selväksi, että tähän suostuu vain minua miellyttääkseen.

Eli teillä(kin) vähemmän haluava eli vaimosi päättää 100% milloin on seksiä ja milloin ei ole. Sinä tietysti kilttinä poikana suostut tähän, ja samalla otat vastaan ne viisi tai kymmenen pakkia omiin ehdotuksiisi kun seksiä haluaisit. Sillä niin miehen kuuluu tehdä, eikö niin? Ei niin väliä miltä miehestä tuntuu jatkuvien pakkien saanti, miehen vain pitää kestää ne ja olla umpionnellinen kun sitten taas kerran kuukaudessa hänen kuninkaallinen korkeutensa on sitä mieltä että nyt minua huvittaa. Hänen mielestään olet lapsellinen, jos näytät pettyneeltä pakit saatuasi.

Kokeilepa kerran kun rouva kutsuu sinut makuukammariinsa, että torjut hänet samalla verukkeella kuin hän torjuu sinut (päähän särkee tms). Näet silloin kuinka pakit otetaan vastaan aikuismaisesti, ilman turhaa draamaa....

Vierailija
115/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä(kin) vähemmän haluava eli vaimosi päättää 100% milloin on seksiä ja milloin ei ole. Sinä tietysti kilttinä poikana suostut tähän, ja samalla otat vastaan ne viisi tai kymmenen pakkia omiin ehdotuksiisi kun seksiä haluaisit. Sillä niin miehen kuuluu tehdä, eikö niin? Ei niin väliä miltä miehestä tuntuu jatkuvien pakkien saanti, miehen vain pitää kestää ne ja olla umpionnellinen kun sitten taas kerran kuukaudessa hänen kuninkaallinen korkeutensa on sitä mieltä että nyt minua huvittaa. Hänen mielestään olet lapsellinen, jos näytät pett

Näinhän se on. Tähän asti homma on toiminut, koska seksiä on kuitenkin ollut melkein joka viikko, joten en ole kiipeillyt seinille. Usein teen päätöksen, että annan pakit, mutta liha on heikko...  asiasta keskustellaan, mutta molempia tyydyttävää ratkaisua on vaikea löytää, toisaalta avioliitto ei ole uhattuna tämän takia. Mutta eipä tähän kukaan ole viisastenkiveä löytänyt. Varmaan voitaisiin joskus keksiä naisille "halupilleri", eli joku hormonisekoitus. Se toisi joillekin riitoja, koska moni nainen ei haluaisi sitä ottaa, toisaalta monelle liitolle se olisi pelastus.

Vierailija
116/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

115: Tilanne on vielä vallan hyvä, kun seksiä on kuitenkin viikottain. En halua maalailla piruja seinälle, mutta kannattaa henkisesti varautua siihen että määrä saattaa tippua, joskus varsin nopeastikin. Ikänne ei tullut selville, mutta kyllähän se sängyn jousituksen rasittuminen vähenee viimeistään välillä 45-55 vuotta, ihan aina näin ei käy, mutta käytännössä näin se menee.

Vierailija
117/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta, että kun nainen kirjoittaa saaneensa julmetun orgasmin, saa 6 alapeukkua.

Vierailija
118/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta, että kun nainen kirjoittaa saaneensa julmetun orgasmin, saa 6 alapeukkua.

No ehkä ne eivät vain itse innostuisi jos tulisi varren kera sänkyyn 

Vierailija
119/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aloitteen niin että nukkumaan mennessä laitan vaimon yöpöydälle 100 euroa. Jos ei huoli rahoja, niin silloin nukutaan, jos ottaa rahat silloin hommiin.

Vierailija
120/137 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ne eivät vain itse innostuisi jos tulisi varren kera sänkyyn 

Luuletko olevasi fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi