Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovitaanko, että jos kirjoitat homouden olevan sairaus,

Vierailija
19.03.2010 |

kerrot meille myös, mitkä ovat homous-nimisen sairauden KONKREETTISET

a) fyysiset

b) psyykkiset oireet.

Fyysiseksi oireeksi ei käy se ettei pysty lisääntymään. Homojen ja lesbojen sukupuolielimet on ihan normaalit.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotkut kuinka yrittäisivät tehdä siitä normaalia.

sinun päässäsi, jos se aiheuttaa sinulle niin suurta ahdistusta että sen takia pitää puhua ihmisistä rumasti?

Se ei ole sairauden oire, että haluaa harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, kyseinen ihminen on aikuinen ja haluaa myös seksiä vapaahtoisesti kanssasi, eikä kärsi siitä mitenkään. Piste. Se että joku ei voi hyväksyä tätä asiaa luettuaan epämääräisiä 2000 vuotta vanhoja kirjoituksia, ei muuta asiaa miksikään.

Vierailija
82/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tohtorisetä, olen sairas, koska naapuri valittaa että minä ahdistan häntä. Ei minulla itsellä ole mitään oireita. Voin ihan hyvin, sekä henkisesti että psyykkisesti ja olen onnellinen, mutta tarvis nyt saada tuo naapuri kuntoon. Että minkälaista terapiaa tohtori suosittelee tämän sairauteni hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pedofilia. Ero on ainoastaan siinä, että homoudessa ei tuhota ketään vietin vuoksi.

Vierailija
84/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tohtorisetä, olen sairas, koska naapuri valittaa että minä ahdistan häntä. Ei minulla itsellä ole mitään oireita. Voin ihan hyvin, sekä henkisesti että psyykkisesti ja olen onnellinen, mutta tarvis nyt saada tuo naapuri kuntoon. Että minkälaista terapiaa tohtori suosittelee tämän sairauteni hoitoon?

Kiitos nauruista!

Vierailija
85/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun päässäsi, jos se aiheuttaa sinulle niin suurta ahdistusta että sen takia pitää puhua ihmisistä rumasti?

Se ei ole sairauden oire, että haluaa harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, kyseinen ihminen on aikuinen ja haluaa myös seksiä vapaahtoisesti kanssasi, eikä kärsi siitä mitenkään. Piste. Se että joku ei voi hyväksyä tätä asiaa luettuaan epämääräisiä 2000 vuotta vanhoja kirjoituksia, ei muuta asiaa miksikään.

aikuisen kanssa niin sekään ei ole pedofilia niminen sairaus vaan ihan normaalia. Niinkö?

Vierailija
86/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen kanssa niin sekään ei ole pedofilia niminen sairaus vaan ihan normaalia. Niinkö?

Ja mihin unohtui se ettei kummallekaan osapuolelle saa olla haittaa?

Vierailija
87/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
88/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun päässäsi, jos se aiheuttaa sinulle niin suurta ahdistusta että sen takia pitää puhua ihmisistä rumasti? Se ei ole sairauden oire, että haluaa harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, kyseinen ihminen on aikuinen ja haluaa myös seksiä vapaahtoisesti kanssasi, eikä kärsi siitä mitenkään. Piste. Se että joku ei voi hyväksyä tätä asiaa luettuaan epämääräisiä 2000 vuotta vanhoja kirjoituksia, ei muuta asiaa miksikään.

moni lapsi haluaa oikeasti seksiä aikuisen kanssa, ymmärtää mitä on tekemässä ja seksi ei vahingoita häntä mitenkään ja tekee hänet oikeasti onnelliseksi?

Vierailija
89/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin unohtui se ettei kummallekaan osapuolelle saa olla haittaa?

hän osaa päättää esim 14-vuotias. Niin onko se normaalia ja kieroutunutta.

Vierailija
90/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pedofilia. Ero on ainoastaan siinä, että homoudessa ei tuhota ketään vietin vuoksi.

Ihmiselle on ominaisuuksia, kuten vasenkätisyys tai sinisilmäisyys tai homoseksuaalisuus. Niin kauan kuin sekä kyseinen ihminen että ympäristö eivät näistä asioista kärsi, ne ovat vain neutraaleja ominaisuuksia, joita vastaan kenelläkään ei ole mitään. Joistakin ihmisen ominaisuuksista voi olla toisille haittaa, jolloin niitä on rajoitetava. Psykopatia voi olla synnynnäinen aivojen ominaisuus, ja psykopaatin toimintaa on rajoitettava, JOS siitä on ympäristölle haittaa. Samoin JOS pedofilia on synnynnäinen aivojen ominaisuus (en itse asiassa tiedä tätä), pedofiliaa on rajoitettava.

Vierailija
91/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän osaa päättää esim 14-vuotias. Niin onko se normaalia ja kieroutunutta.

hän ei pysty vielä tekemään aikuisia päätöksiä, siksihän nuo siksi-ikärajat on olemassa. Se että 14-vuotias haluaa seksiä aikuisen kanssa, tai luulee haluavansa, on ihan normaalia. Se jolla on tässä vastuu, on aikuinen, joka ei ryhdy seksisuhteeseen 14-vuotiaan kanssa. Jos näin käy, epänormaali ei ole 14-vuotias, vaan aikuinen joka käyttää hyväkseen lasta.

Vierailija
92/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä se on epänormaalia mutta homojen määriltelmien mukaan tämänkin vois luokitella ehkä normaaliksi. Sitä nyt tässä ajan takaa. Mutta kuitenkin homous on sairaus.

Vierailija
93/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin JOS pedofilia on synnynnäinen aivojen ominaisuus (en itse asiassa tiedä tätä), pedofiliaa on rajoitettava.

Tottakai pedofiilia on kiellettyjen asioiden listalla aina, tarkoitin sitä että se on siellä myös silloin, jos pedofiili itse ei siitä kärsi. Jos siis olisi mahdollista tilanne, että aikuinen mies harrastaisi seksiä vain lasten kanssa ja eläisi tällä lailla onnellisen ja tasapainoisen elämän. En tiedä onko tämä edes mahdollista, kun en ole ottanut selvää siitä pidetäänkö pedofiliaan häiriönä vai omiaisuutena. Viis siitä kumpi se on, täyskielto on välttämättömyys.

Vierailija
94/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä se on epänormaalia mutta homojen määriltelmien mukaan tämänkin vois luokitella ehkä normaaliksi. Sitä nyt tässä ajan takaa. Mutta kuitenkin homous on sairaus.

Siis sinun mielestäsi on epänormaalia että 14-vuotias haaveilee seksistä aikuisen miehen kanssa? No tervetuloa reaalimaailmaan, olet kyllä ihan väärässä :). Ja mitä on ne "homot määritelmät" :DDD?

Vierailija
95/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen ja työntyä toisen sisään ja joku tykkää vielä hieroa ja imeskellä toisen tissejä ja pakaroita. tai alapäätä..

oliko nämä nyt homoja vai heteroja?

Vierailija
96/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin JOS pedofilia on synnynnäinen aivojen ominaisuus (en itse asiassa tiedä tätä), pedofiliaa on rajoitettava.

Tottakai pedofiilia on kiellettyjen asioiden listalla aina, tarkoitin sitä että se on siellä myös silloin, jos pedofiili itse ei siitä kärsi. Jos siis olisi mahdollista tilanne, että aikuinen mies harrastaisi seksiä vain lasten kanssa ja eläisi tällä lailla onnellisen ja tasapainoisen elämän. En tiedä onko tämä edes mahdollista, kun en ole ottanut selvää siitä pidetäänkö pedofiliaan häiriönä vai omiaisuutena. Viis siitä kumpi se on, täyskielto on välttämättömyys.

kuka on väittänyt, että pedofiili kärsii.

Vierailija
97/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia:

henkilö a ei kärsi - henkiö b ei kärsi

Väärin ja yhteiskunnan taholta rajoitettavaa:

henkilö a ei kärsi - henkilö b kärsii

Sairaus:

henkilö a kärsii omasta itsestään lähtöisin olevista asioista - b kärsii a:n asioista tai ei kärsi, sillä ei ole merkitystä sairauden määritelmän kannalta

Vierailija
98/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin yritin selittää, etten tiedä kärsiikö pedofiili tai ei, ja oli miten oli, se on ihan sama. Pedofiliaa ei voi sallia.

Vierailija
99/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin yritin selittää, etten tiedä kärsiikö pedofiili tai ei, ja oli miten oli, se on ihan sama. Pedofiliaa ei voi sallia.

siitä pedofiliasta tee tuomittavan se, että se LAPSI kärsii?!

Vierailija
100/150 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pedofiliasta tee tuomittavan se, että se LAPSI kärsii?!