Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä vaivaa ilkeät ihmiset?

Vierailija
19.03.2010 |

Mikä ihme teitä naisia/äitejä/miehiä/isiä oikein vaivaa?

Tämän palstan perusteella voi sanoa, että enemmistö ainakin palstalle kirjoittavista on hyvin ilkeitä, katellisia, ahdasmielisiä, sopeutumattomia, erilaisuutta pelkääviä, hankalia ja ikäviä ihmisiä joiden perhe-elämä on pahassa kriisissä. Te teilaatte kaiken myös hyvänkin aloituksen, jotta saatte jollekin purkaa kiukkuanne ja turhautumistanne.

Joukossa on muutamia fiksuja ja OK tyyppejä, joilla on asiallisia ja hienoja mielipiteitä ja ajatuksia, mutta nuo kielteiset vain korostuu ja pilaa koko palstan ja keskustelun. Hyvin kypsymätöntä ja alhaista käytöstä. Fiksut eivät jaksa tuota negatiivisuutta ja jättävät palstan ja negatiiviset tappelevat keskenään onko Aurora nimi kaunis vai ei tai oliko sulhanen ihana vai ei. Voi herran pieksut!

Nyt en ihmettele yhtään, että jotkut suomalaiset lapset ja nuoret voivat huonosti ja itsemurhaluvut ovat korkeat, jos joutuvat elämään tuollaisessa negatiivisutta huokuvassa perheessä.

Tämä negatiivisuus saa voimaan pahoin ja oman hyvän oloni ja perheeni onnen vuoksi en enää aio käydä pilaamassa mieltäni tällä palstalla sillä "se jolla onni on se onnen kätkeköön" pätee täällä hyvin, joten en vastaa teidän jo elämänne pilanneiden ja elämässänne turhautuneiden viesteihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei ole vielä päivääni pilannut tämä palsta, muutakuin kulutan turhaan liikaa aikaa täällä.

Vierailija
2/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kel onni on se onnen kätkeköön. Pitää siis olla ilkeä ihminen, että luulet minun olevan köyhä luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa roskaketjuja ollenkaan.

Osallistun itse vain asiallisiin keskusteluihin ja kirjoitan itse asiallisia kysymyksiä, joihin on aina vastattu ystävällisesti. Olen saanut avlta paljon hyvää tietoa ja vinkkejä, siksi yhä käyn täällä. Päivittäin tänne ei kannata tulla, mutta silloin tällöin.

Vierailija
4/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän täällä saa edes vihjaista siihen, että suomalaisuudessa olisi yhtään mitään arvosteltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän