Nainen, suuttuisitko jos miehesi ei olisi kertonut että on lahjoittanut spermaansa edelliselle tapailukumppanille?
ja sitten asia tulisi ilmi vaikka vuoden seurustelun jälkeen. Miehellä olisi siis biologinen jälkeläinen. Hän olisi kertonut olevansa lapseton.
Mitään velvotteita hänellä ei lasta kohtaan olisi, koska kyse oli heidän keskenään tekemästä sopimuksesta.
Mitä ajattelisit tai miten reagoisit?
Kommentit (26)
En tiedä suuttuisinko, mutta lopettaisin suhteen. Itselleni lapsettomuus on tärkeä arvo.
No sitähän on ex-tyttöystävän peräsuoli täynnä että sieltä sopii mennä perimään takaisin.
Epätodennäköistä, koska menimme yhteen jo teini-ikäisinä. Mutta jatka toki trollaamistasi. Näitä epätoivoisia, miesviha-aloituksiasi on hauska seurata. 👍
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
En tiedä suuttuisinko, mutta lopettaisin suhteen. Itselleni lapsettomuus on tärkeä arvo.
Mikä vahinko etteivät vanhempasi ymmärtäneet tällaisten somesta apinoitujen arvojen perään ja noudattaneet niitä orjallisesti vaan ajattelivat omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän on ex-tyttöystävän peräsuoli täynnä että sieltä sopii mennä perimään takaisin.
Suomimies:
anaali anaali anaali
musta muna musta muna musta muna
Ehei. Mua ei kiinnosta kelle miehet spermojaan "lahjoittavat" kunhan en itse sitä lahjaa joudu vastaanottamaan.
Eli on paneskellut edllistä tapailukumppania? No daa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vahinko etteivät vanhempasi ymmärtäneet tällaisten somesta apinoitujen arvojen perään ja noudattaneet niitä orjallisesti vaan ajattelivat omilla aivoillaan.
Keneltä sinä olet apinoinut arvosi?
Vanhempien elivät omien arvojensa mukaan ja minä omieni.
Vierailija kirjoitti:
On velvotteita lasta kohtaan.
Millä perusteella siis? Ei spermanluovuttajillakaan ole
Vierailija kirjoitti:
lapsettomuus-arvo? :DD
Siis mitäh?!
Lahjoittiko yllättäen ja pyytämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsettomuus-arvo? :DD
Siis mitäh?!
Juu, ekologiset arvot ovat sydäntäni lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
Lapsi perii isänsä. Eli puolet perheen yhteenlasketusta omaisuudesta päätyy hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
Viimeistään perintövaiheessa haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
On velvotteita lasta kohtaan.
Ei kai, jos on tehty virallinen luovutus.
Ei haittaisi. Itse olen luovuttanut munasoluja.
Eikös tuo vain kertoisi että miehellä on toimivaa tavaraa, ja muutkin naiset sitä haluavat? Eli hyvä asia vain?