Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OTAN MAKSULLISEN MIEHEN, kun on niin helvetin vaikeeta saada muutoin seksiä

Vierailija
18.03.2010 |

Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!

Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.

En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.

Mut kun ei, niin ei. Mistä saisi maksullisen miehen? Jos tiedätte, kertokaa.

terv nainen 35 v

p.s. Ja en jaksa lukea mitään vittuiluviestejä, kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon vaatisitte naisen nussimisesta palkaa? Mulla ei ole ainakaan kovin paljon varaa maksaa. Mun mielestä miehet ei voi vaatia kovin paljon siitä, kun niille naiminen on mielenterveyden säilymiseksi välttämätöntä. Naiset pärjää kyllä ilmankin. Niin, ja kyllä jonkinlainen takuu naisen orgasmistakin olisi saatava.

Vierailija
62/84 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet seksiseuraa netistä, niin sun postilaatikko on tukossa jo yhdesä päivässä. Tämän vuoksi en oikein osaa ottaa tosissaan tuota "vaikea saada seksiseuraa" -väitettä.

Jos olisit mies, sitten ymmärtäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/84 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!

Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.

En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.

terv nainen 35 v

Oletko sari ja 47v kiinnostaisi kovasti.Jos sinut saan olisin itse kovin onnellinen.

Vierailija
65/84 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv nainen 35 v

Oletko sari ja 47v kiinnostaisi kovasti.Jos sinut saan olisin itse kovin onnellinen.

Mitä haluaisit minun sinulle tekevän?. Nimittäin kaikki käy, olisin orjasi.

Vierailija
66/84 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ks. linkki siellä on tarjolla sulle miehiä:

http://www.sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0

Vierailija
67/84 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saat lisäksi rentouttavaa hierontaa...

Pistätkö meiliä tulemaan niin jutellaan lisää ja tutustutaan :) Osoitteeni on:

rentoutus.hieronta@yahoo.com

Vierailija
68/84 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama ongelma, nuoresta asti. Nyt jo 37 vuotias ja viimeiset 8 vuotta parisuhteen katkeamisen jälkeen ei-vapaaehtoisessa selibaatissa. Nykyisin tosin sekin jo rajoittaa että en edes viitsi enää ravintoloissa juosta vaan hoidan sitten seksintarpeen omin avuin.

Mutta nuorempanakin kun kävin vielä jossain niin miehet näyttivät suorastaan pelkäävän minua. Vain huomattavassa kännissä olevat uskalsivat lähestyä ja sellaiset taas itse torjuin. Olen saanut palautetta että olen kovan ja ylpeän näköinen, sellaisen joka ei huoli ketään. Tämä johtuu siitä että olen sosiaalisten tilanteiden kammoinen ja menen vähän puihin kun ihmiset kiinnittää minuun huomiota, mutta minun näköiseltäni ja olemuksiseltani (pitkät mustat hiukset, huolellisesti meikattu, dramaattinen pukeutumistyyli) naiselta sitä ei tulkita ujoudeksi ja peloksi vaan ylpeydeksi. Mutta olen jo sopeutunut siihen että loppuikä menee ilman seksiä, hyväksynytkin täysin että hyvä niin.

Haluaisitko kokeilla jos vaikka tärppäisi ja löytyisi Mies joka ei pelkää sua :) Etsin myös vakituista s-seuraa pidemmäksi aikaa. Siis molempia miellyttäviä ihania tapaamisia silloin tällöin...

Olen siisti, mukava, kivannäköinen ja sporttinen Mies. Noin 181 cm pitkä ja 40-vuotias.

Olen raikas, puhtaantuoksuinen, hauskaa juttuseuraa ja mukavaa seuraa kaikin puolin. Toivottavasti kiinnostuit ja meilaisit mulle osoitteeseen: mjuhis@yahoo.com

Vierailija
69/84 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama ongelma, nuoresta asti. Nyt jo 37 vuotias ja viimeiset 8 vuotta parisuhteen katkeamisen jälkeen ei-vapaaehtoisessa selibaatissa. Nykyisin tosin sekin jo rajoittaa että en edes viitsi enää ravintoloissa juosta vaan hoidan sitten seksintarpeen omin avuin.

Mutta nuorempanakin kun kävin vielä jossain niin miehet näyttivät suorastaan pelkäävän minua. Vain huomattavassa kännissä olevat uskalsivat lähestyä ja sellaiset taas itse torjuin. Olen saanut palautetta että olen kovan ja ylpeän näköinen, sellaisen joka ei huoli ketään. Tämä johtuu siitä että olen sosiaalisten tilanteiden kammoinen ja menen vähän puihin kun ihmiset kiinnittää minuun huomiota, mutta minun näköiseltäni ja olemuksiseltani (pitkät mustat hiukset, huolellisesti meikattu, dramaattinen pukeutumistyyli) naiselta sitä ei tulkita ujoudeksi ja peloksi vaan ylpeydeksi. Mutta olen jo sopeutunut siihen että loppuikä menee ilman seksiä, hyväksynytkin täysin että hyvä niin.

Vierailija
70/84 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittajalle nro 80.

- Juhis

Vierailija
71/84 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon vaatisitte naisen nussimisesta palkaa? Mulla ei ole ainakaan kovin paljon varaa maksaa. Mun mielestä miehet ei voi vaatia kovin paljon siitä, kun niille naiminen on mielenterveyden säilymiseksi välttämätöntä. Naiset pärjää kyllä ilmankin. Niin, ja kyllä jonkinlainen takuu naisen orgasmistakin olisi saatava.

Sitä takuuta ei voi antaa eikä tarvitse juuri siitä syystä kun naisen vartaloa ei ole tehty seksiä varten vaan lapsia varten. Voit syyttää luontoa siitä jos et saa sitä orgasmia, jota et omien sanojesi mukaan kuitenkaan tarvitsisi. Turha yrittää vyöryttää miesten syyksi noita asioita, varsinkin kun samantasoisia tai parempia miehiä on paljon.

Vierailija
72/84 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naisella vois olla ongelma ettei saa seksiä, ainakaan jos ihan normaalin näkönen. Tiesti joku suohirviö voi peljästyttää kaikki miehet, mutta että ihan ok näkönen nainen ei sais seksiä. Oletko sitten niin ujo ettet oikein uskalla tehdä aloitetta tai antaa miehen sitä tehdä vai mikä ihme. Suomi on meitä kiimaisia kolleja täynnä jotka vain odottaa että jostakin saisi joten ei pitäisi olla vaikeaa. Pikemmin se on niin että nainen vaan valitsee kelle antaa.

Vierailija
73/84 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yht''n sinua lohduttaa niin useimmista miehist' ei ole naista kunnolla tyydytt'm''n olen itse 4 lapsen yh aiti ja myonn'n olevani seksiriippuvainen olen ollut lukemattomien miesten kanssa s'ngyss' ja kokemuksestakin tied'n ett' useimmista miehist' ei ole mihink''n

Vierailija
74/84 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/84 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin tulla nyt heti hoitelee sua rahasta 26v mies pk seudulta

Vierailija
76/84 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin veikkaisin, jos omaa vähänkin huonommuutta niin ajattelee että ei tuollainen hyvän näköinen

nainen minua huoli. Jos lähestyy sinua muutaman

rohkaisuryypyn jälkeen torjut ehkä miehen olenko

väärässä?. Minulla on hyvä kroppa ja iso vehje

voisin naida sinut tainnoksiin ja jos pidät

suuseksistä tulet menettämään tajuntasi vähäksi

aikaa. Kiinnostaako tämmöinen ehdotus???.

Vierailija
77/84 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian mukava voi saada seksikumppaneita ? Mukavat antavat kuvan itsestään, että ovat...no, mukavia. Se vaan ei ole seksikästä ja jos mukava haluaa seksiä on siitä aika suorasukaisesti vihjattava, että nyt tahtoo...

Pikkaisen likaisella mielikuvituksella varustetut vaan osaavat vihjata oikein.

Vierailija
78/84 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kävi.

Itse siis nainen, enkä seksiseuran tarpeessa

Vierailija
79/84 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi tarjolla seuraavanlainen mies:

Olen 47-vuotias mies,193/99kg,lihaksikas, tummatukkainen ja vihreät

silmät,ei

partaa,ei viiksiä,ei kaljamahaa,raitis ja en polta,hyvässä asemassa, asun

Helsingissä. Eronnut 8v sitten ja ykx lapsi eli poika 26v.

Vierailija
80/84 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI

vastasin sinulle eli kirjoittele..))