Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet elävät naisen kanssa vain seksin takia.

Vierailija
17.09.2007 |

Jos seksiä ei olisi... Miehet olisivat kalassa/metsällä/lenkillä/baarissa toisten miesten kanssa.

Eivätkö naiset tajua, että kun mies menee naimisiin hän menee NAIMIsiin, eli odottaa saavansa säännöllistä seksiä. Miksi ihmeessä muuten haluaisi elää naisen kanssa? Että pääsisi elättämään tätä, käymään ostoksilla, elämään nukkekodiksi sisustetussa talossa, kuuntelemaan jatkuvia " miehenparannusluentoja" jne.

Joskus kadehdin homotuttaviani. He saavat elää niinkuin haluavat ja saavat lisäksi riittävästi seksiä. Jos panettaa niin sen voi sanoa toiselle eikä tarvi lämmitellä rouvaa tunti tolkulla.

Ja minä sentäs elän kohtuullisen sopuisassa liitossa.

Helpotti, kiitos.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan tänne saitko toosaa vai loppuiko se vähäinenkin saanti, hah hah!

Vierailija
2/58 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin valinnut vaimokseni naisen, joka tykkää metsästää, kalastaa, ryypätä, pyöräillä, liikkua luonnossa muutenkin. On silti kaunis, naisellinen ja seksikäs. Ja tykkää seksistä. Ulkoilmaihmisenä tietenkin myös luonnon helmassa, aah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus kadehdin homotuttaviani. He saavat elää niinkuin haluavat ja saavat lisäksi riittävästi seksiä. Jos panettaa niin sen voi sanoa toiselle eikä tarvi lämmitellä rouvaa tunti tolkulla.

Jos tuntisit homoja paremmin, oppisit, että siellä sitä nalkutuskulttuuri vasta kukoistaakin. Jos esim kuvittelet että homomiehenä saisit laittaa ulos lähtiessäsi haluamasi värisen / tyylisen paidan, niin väärässäpä olet. Katsos kun homomiehen habitukseen kuluu myös tyyli - ja tyylittömyydestä huomauttaminen jos toinen ei osaa pukeutua. Mutta ainahan saat unelmoida että homona säästyisit nalkutukselta...

Vierailija
4/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin heteroperheissäkin:)

Vierailija
5/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos seksiä ei olisi... Miehet olisivat kalassa/metsällä/lenkillä/baarissa toisten miesten kanssa.

Eivätkö naiset tajua, että kun mies menee naimisiin hän menee NAIMIsiin, eli odottaa saavansa säännöllistä seksiä. Miksi ihmeessä muuten haluaisi elää naisen kanssa? Että pääsisi elättämään tätä, käymään ostoksilla, elämään nukkekodiksi sisustetussa talossa, kuuntelemaan jatkuvia " miehenparannusluentoja" jne.

Helpotti, kiitos.

Olla niin hyvässä liitossa kun väität. Minä voin kyllä naisena sanoa että panettaa jos panettaa, jos nyt se on jokin kriteeri. Naiset ja miehet vaan syttyvät vähän eri tavalla, jos et sitä halua hyväksyä, ala sitten homoksi kun sitä niin ihannoit ja pane homoa.

Vierailija
6/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänä vielä, että mies tykkää kun pyykitpesty ja hyvää ruokaa tarjolla. En haluaisi nalkuttaa ja olla rasittava mutta kaikki johtuu hormooneista ja kyvystä käyttää molempia aivolohkoja yhtäaikaa. Miehet ovat niin paljon yksinkertaisempia kapistuksia.

Vierailija
7/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen taisi juuri oivaltaa jotakin...

Vierailija
8/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helpotti, kiitos.

Itsellänikin on monesti tullut mieleen että olisipa helppoa jos olisi homo. Ja sen olen kyllä vaimollenikin sanonut. Vaan kun se pimppa vetää niin kovin puoleensa...

Minä kyllä haluaisin (nykytilanteessa ainakin) olla paljon enemmän yksin ihan jo kotonakin eli en välttämättä olisi heti menossa kalaan, metsälle, lemnkille, baariin tai edes kavereiden kanssa " chillaamaan" .

Minä tarvitsen seksiä rentoutuakseni ja pystyäkseni tuntemaan helliä tunteita & rakkautta vaimoani kohtaan. Mitä vähemmän on seksiä, sen vähemmän välitän hänestä ja vaimon negatiiviset piirteet korostuvat.

M34, naimisissa, 2 lasta

Vierailija
9/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole hyvää, niin paha korostuu. Hyvin tiivistetty 9.

Seksi on olennainen osa suhdetta. Ilman sitähän voisi elää kenen tahansta mukavan kämppiksen kanssa.

Vierailija
10/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme toistemme kanssa ihan puhtaasti sen takia kun haluamme olla toistemme kanssa.

Vierailija
11/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen seksiä rentoutuakseni ja pystyäkseni tuntemaan helliä tunteita & rakkautta vaimoani kohtaan. Mitä vähemmän on seksiä, sen vähemmän välitän hänestä ja vaimon negatiiviset piirteet korostuvat.

Tätä on kompattava vaikka aika karua ja mustavalkoista tekstiä onkin.

Tässä kohti tulee usein myös selkeästi esille miesten ja naisten välinen ero: miehet yhdistävät seksin, hellät tunteet ja rakkauden samaan aktiin, naisille rakkauden osoittamista, hellyyttä ja välittämistä ovat seksiin johtamattomat hyväilyt ja pussailut. " Kaikkien kosketusten ei tarvitse johtaa seksiin" -fraasi on parkkiinnuttanut tärykalvot jo monelta miehiltä todennäköisesti useiden sukupolvien ajan.

Olen samaa mieltä myös siitä että mitä vähemmän seksiä, sitä enemmän kireys ja puolison negatiiviset piirteet korostuvat.

Toisen läsnäolo alkaa tuntua rasitteelta. Vituttaa. Varttitunnin päivittäisillä seksisessioilla pelastettaisiin monta suhdetta, löysytettäisiin lukuisa määrä kireitä hermoja ja lisättäsiin yleistä hyvinvointia.

Ovatko miehet nykyään niin pilden armoilla, että jaksavat kuunnella nalkutusta päivästä toiseen kun tietävät, että perjantaina tai lauantaina saattaa vaimo vähän heruttaa? Missä menee raja?

Kertokaa mulle tajuttomalle miksi miehet suostuvat kuuntelemaan jatkuvaa nalkutusta.

M32

Vierailija
12/58 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä on ottaa nalkuttava vaimo? Et kai voi syyttää tästä muita kuin itseäsi...

Vierailija
13/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kompit kahdelletoista seksin/hellyyden eri merkityksistä naiselle ja miehelle. Mutta....mites tuo nalkutus, kuin moni oikeasti joutuu kuuntelemaan jatkuvaa nalkutusta, en usko että kovinkaan moni. VAi olenko vain hyvissä suhteissa marinoitunut tähän asti?

Vierailija
14/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikeastaan on? Onko se esim. nalkutusta, jos pyydän miestä lopettamaan lehden lukemisen ja syöttämään kuopukselle iltapuuron, kun itse luen esikoiselle iltasadun? Onko se nalkutusta jos joskus huokaan kuinka väsynyt olen, koska olen tehnyt niin paljon hommia sinä päivänä? Minusta ei.

Mitä nalkutus siis on? Kertokaa, että tiedän olenko itse " nalkuttava akka" ...

Vierailija
15/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus on tyytymättömyyttä vallitseviin olosuhteisiin ja ilmenee toistuvina verbaalisina hyökkäyksinä joita leimaa tyytymätön, kireä, vaativa ja negatiivinen sävy. Jotkut ihmiset jopa kotiutuvat tähän olotilaan pysyvästi ja siitä muodostuu heille luonteenpiirre. Parisuhteen toisen puoliskon käyttäytymisessä, eleissä, toimissa, tavoissa, tekemisissä, tekemättä jättämisissä on jatkuvasti jotain vikaa ja paranneltavaa. Kaikki on aina vähän huonosti ja se on saatettava muidenkin tietoon.

Negatiivinen ja väsynyt mieli näkee ympärillään ikäviä asiota.

Sen sijaan että nalkuttaja pyrkisi muuttamaan vallitsevia olosuhteita tai edes tarkastelemaan itseään, hän tyytyy istumaan kuralätäkössään ja ulostaa itsestään ympäristöä ja suhdetta myrkyttäviä huomautuksiaan ja kommenttejaan. Viat ovat ulkoistettu. Useimmiten asiat joihin hän kiinnittää huomiota liikkuvat parisuhteen molekyylitasolla, mutta piru ja jumalahan tunnetusti vaanivat yksityiskohdissa.

Mutta mutta. Kertokaapas ihmiset miksi tämän asetelma on usein näinpäin, miksi useimmiten miehet valittavat nalkutuksesta eikä toisinpäin?

M32

Vierailija:

Mitä se oikeastaan on? Onko se esim. nalkutusta, jos pyydän miestä lopettamaan lehden lukemisen ja syöttämään kuopukselle iltapuuron, kun itse luen esikoiselle iltasadun? Onko se nalkutusta jos joskus huokaan kuinka väsynyt olen, koska olen tehnyt niin paljon hommia sinä päivänä? Minusta ei.

Vierailija
16/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi korostaisin sitä, ettei nalkutusta ole pelkkä klisee niistä likaisista sukista lattialla vaan näkisin sen liittyvän laajemmin koko yleiseen elämänasenteeseen ja luonteeseen.

Minun vaimoni on juuri tuollainen " perusnegatiivinen" ja kaikesta vain huonot puolet hahmottava ihminen. Kun muilla on vielä puolet lasista juomatta niin vaimolla se sama lasi on jo melkein tyhjä. Käsitytämätöntä, että nuori ja kaunis nainen voi 3-kymppisenä olla sellainen vittumaisen anopin karikatyyri. Meillä anoppi on leppoisampi ja mukavampi kuin vaimo, joka nalkuttaa varmaan postinkantajallekin. Minullakin on välillä huono päivä ja olisi kiva purkaa mieltään mutta kun ei saa edes suunvuoroa tai toisaalta ei jaksa enää negatiivisista asioista vaimon viimein hiljennyttyä. Niinpä sitten joskus tulee annettua tuutin täydeltä kun on alkomahoolia hieman veressä.

Joku kysyi mikä saa ihmiset kaikesta huolimatta jatkamaan tuollaisessa suhteessa. No minulla syynä on ensisijaisesti pienet lapset ja toiseksi se pilde. Pussit on saatava tyhjäksi ainakin kerran viikossa ja jos minä joudun runkkaamaan niin sitten vaimo joutuu etsimään itselleen uuden asunnon. Näillä mennään niin kauan kuin lapset on pieniä ja sitten mennään ja erotaan jos ei paranna tapojaan.

Nimim. Paska mies ja vittumaiset kakarat

Vierailija:

Nalkutus on tyytymättömyyttä vallitseviin olosuhteisiin ja ilmenee toistuvina verbaalisina hyökkäyksinä joita leimaa tyytymätön, kireä, vaativa ja negatiivinen sävy. Jotkut ihmiset jopa kotiutuvat tähän olotilaan pysyvästi ja siitä muodostuu heille luonteenpiirre. Parisuhteen toisen puoliskon käyttäytymisessä, eleissä, toimissa, tavoissa, tekemisissä, tekemättä jättämisissä on jatkuvasti jotain vikaa ja paranneltavaa. Kaikki on aina vähän huonosti ja se on saatettava muidenkin tietoon.

Negatiivinen ja väsynyt mieli näkee ympärillään ikäviä asiota.

Sen sijaan että nalkuttaja pyrkisi muuttamaan vallitsevia olosuhteita tai edes tarkastelemaan itseään, hän tyytyy istumaan kuralätäkössään ja ulostaa itsestään ympäristöä ja suhdetta myrkyttäviä huomautuksiaan ja kommenttejaan. Viat ovat ulkoistettu. Useimmiten asiat joihin hän kiinnittää huomiota liikkuvat parisuhteen molekyylitasolla, mutta piru ja jumalahan tunnetusti vaanivat yksityiskohdissa.

Mutta mutta. Kertokaapas ihmiset miksi tämän asetelma on usein näinpäin, miksi useimmiten miehet valittavat nalkutuksesta eikä toisinpäin?

M32

Vierailija:

Vierailija
17/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä miettiä miksi jatkaa niin rasittavan ihmisen kanssa. Itse en kyllä jatkaisi. Syö vain omatkin energiat tuollainen.

On kyllä ihan totta, että seksi vahvistaa miehen rakkauden tunnetta naiseen, kun taas nainen innostuu seksiin kokiessaan, että on rakastettu (siksi haluavat sitä läheisyyttä ja huomioonottamista muuten arjessa). Kannattaa lukea " Mars ja Venus vuoteessa" , siinä tästä muun muassa ja paljon muutakin hyvää juttua miehistä, naisista ja seksistä.

Onneksi meillä seksi ei ole ainoa syy olla yhdessä, vaikkakin se on tärkeä osa meidän parisuhdetta. Molemmat on tosi aktiivisia sillä saralla. Mutta olemme myös toistemme parhaita kavereita, puhumme ihan kaikesta ja nauramme ja hassuttelemme yhdessä. Jos tekee mieli viettää aikaa omien kavereiden kanssa, kummalla vaan, niin sitten vietetetään, ei se ole parisuhteesta pois, päinvastoin. Mutta eniten nautitaan toistemme seurasta, se on ihan parasta.

Joten: En usko että mieheni voi yhtyä ap:n teesiin. Enkä kyllä minäkään yhdy. Riippuu ihan parisuhteesta, ei hyvässä parisuhteessa ole noin. Taitaa sittenkin olla väärät ihmiset toisilleen ap:n tapauksessa.

N30

Vierailija
18/58 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun nalkutus tulee sängyn puolelle niin sit :)

Vierailija
19/58 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos seksiä ei olisi... Miehet olisivat kalassa/metsällä/lenkillä/baarissa Minä tarvitsen seksiä rentoutuakseni ja pystyäkseni tuntemaan helliä tunteita & rakkautta vaimoani kohtaan. Mitä vähemmän on seksiä, sen vähemmän välitän hänestä ja vaimon negatiiviset piirteet korostuvat.

M34, naimisissa, 2 lasta

Nyt en voi tuntea vaimoani kohtaan mitään helliä tunteita, kun hänen mielestään seksi ei ole mitenkään parisuhteen kannalta tärkeä asia, vaan enemmänkin ikävä velvollisuus ja ainoastaan lapsentekoa varten. En tiedä miten voin jatkaa parisuhdetta tällaisen naisen kanssa. Katellaan...

Vierailija
20/58 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äijät makaa sohvalla perse homeessa ja nainen hoitaa oman palkkatyönsä ohella lapset ja koko kodin.

Kyllä minuakin vituttaa, kuinka voi 38-vuotias mies olla niin uuno, ettei esim. osaa lasten vaatteita laittaa koneeseen ja konetta pyörimään. Kumma kyllä, omat pyykkinsä saa pestyä, koska minä en niihin koske. Tai kuinka mies voi säännöllisesti " unohtaa" missä paikassa lapsen harrastus on ja moneltako. Kyllä alkaa vituttaa kun kymmenettä kertaa selittää samaa asiaa. Ei auta vaikka olisi lappu jääkaapin ovessa, koska kukas niitä nyt lukee.

Siedän tilannetta vain siksi, että mies kuitenkin on paljon kotona, mikä mahdollistaa minulle omat harrastukset sekä illanvietot kavereiden sekä muiden miesten kanssa.