OTAN MAKSULLISEN MIEHEN, kun on niin helvetin vaikeeta saada muutoin seksiä
Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!
Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.
En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.
Mut kun ei, niin ei. Mistä saisi maksullisen miehen? Jos tiedätte, kertokaa.
terv nainen 35 v
p.s. Ja en jaksa lukea mitään vittuiluviestejä, kiitos.
Kommentit (84)
Ap:n ongelma näyttäytyy minikoossa jopa tässä ketjussa: viestiin vastaavat ukkomies ja joku, jolta on suomen kieli täysin hakusessa. (Lue: Kyllähän sitä seksiä saisi, mutta...)
Toivottavasti löydät sitä järkevää seuraa, ap - onnea etsintään!
Jos on seksin perässä, ei voi odottakaan, että saisi pysyvän suhteen. Ihme akka kun valittaa, sitähän se on just saanukin mitä on tilannu, seksiä ja pelkkää seksiä.
M34
Ap:n ongelma näyttäytyy minikoossa jopa tässä ketjussa: viestiin vastaavat ukkomies ja joku, jolta on suomen kieli täysin hakusessa. (Lue: Kyllähän sitä seksiä saisi, mutta...)
Jos on seksin perässä, ei voi odottakaan, että saisi pysyvän suhteen. Ihme akka kun valittaa, sitähän se on just saanukin mitä on tilannu, seksiä ja pelkkää seksiä.M34
on tarjolla kokoajan, että joku sun jutussa ei stemmaa. Mä en usko sun olevan ihan sellainen kuin luulet.
Faktahan on, että monelle muulle on tarjolla vaikka kuinka paljon, sulle ei.. tää ei ole tarkoitettu ilkeilyksi, vaan avaamaan sun silmät jotta pysähtyisit miettimään, missä vika, kun sulla on tällainen ongelma ja muilla ei.
Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka pelästyttää miehen?
ap
Sikäli minäkin ihmettelen, että olen itse 38-v ja kolmen lapsen äiti, ja seksiä olis tarjolla koko ajan... Ja nimenomaan tasokkailta miehiltä.
(Lasken tasokkaiksi itsestään huolehtivat, fiksut ja elämässään ihan hyvin menestyneet miehet. Ulkonäön ei tarvitse olla ns.täydellinen, henkinen kypsyys on tärkeintä. Sehän näkyy sitten habituksessakin).
Sikäli minäkin ihmettelen, että olen itse 38-v ja kolmen lapsen äiti, ja seksiä olis tarjolla koko ajan... Ja nimenomaan tasokkailta miehiltä. (Lasken tasokkaiksi itsestään huolehtivat, fiksut ja elämässään ihan hyvin menestyneet miehet. Ulkonäön ei tarvitse olla ns.täydellinen, henkinen kypsyys on tärkeintä. Sehän näkyy sitten habituksessakin).
Ihan kiinnostuksesta kysyn. Itse olen 40v eronnut, mullekin kyllä löytyisi baarista seuraa mutta en vain jotenkin osaa kuvailla heitä "tasokkaiksi". Enkä minä sellaisten mukaan lähde, haluaisin fiksun ja kivan tavallisen miehen.
Niin että mistä niitä tasokkaista miehiä sitten löytää???
Siellä käyvät muutaman kerran vuodessa kaveriporukassa nekin, jotka eivät juuri baareissa juokse (kuten minä itsekin).
Matkoilla tapaa kaikenlaisia ihania ihmisiä...esim. viikonloppumatkat Eurooppaan.
Töissä olisi seksiä tarjolla jos viitsisi kuormasta syödä. En ole kuitenkaan lähtenyt sille linjalle. Tälläkin hetkellä yksi tyyppi pitää silmäpeliä ja tekee tikusta asiaa mun huoneeseen. Päivittäin.
Ja kyllä niitä baaristakin saattaa löytyä. Pitää osata katsoa vähän tarkemmin... parhaat miehet eivät ole baaritiskillä tyrkyllä, eivätkä siellä tyrkkybaarissa.
Lasten harrastuksissakin voi tavata vaikka ketä...yksi isi katselee pitkään mua, kun käyn juoksulenkillä lapsen harrastuksen aikana ja venailen sitten lasta juoksukamoissani harrastuspaikan ulkopuolella. Kovasti hymyilee ja juttelee. Ihan selvä tapaus :-)
Siellä käyvät muutaman kerran vuodessa kaveriporukassa nekin, jotka eivät juuri baareissa juokse (kuten minä itsekin).
Matkoilla tapaa kaikenlaisia ihania ihmisiä...esim. viikonloppumatkat Eurooppaan.
Töissä olisi seksiä tarjolla jos viitsisi kuormasta syödä. En ole kuitenkaan lähtenyt sille linjalle. Tälläkin hetkellä yksi tyyppi pitää silmäpeliä ja tekee tikusta asiaa mun huoneeseen. Päivittäin.
Ja kyllä niitä baaristakin saattaa löytyä. Pitää osata katsoa vähän tarkemmin... parhaat miehet eivät ole baaritiskillä tyrkyllä, eivätkä siellä tyrkkybaarissa.
Lasten harrastuksissakin voi tavata vaikka ketä...yksi isi katselee pitkään mua, kun käyn juoksulenkillä lapsen harrastuksen aikana ja venailen sitten lasta juoksukamoissani harrastuspaikan ulkopuolella. Kovasti hymyilee ja juttelee. Ihan selvä tapaus :-)
Itse olen parikymmpinen ja ihan mukiinmenevän näköinen, mutta seurasta ei ole tietoakaan. Noissa yllä mainitsemissasi tilanteissa (joita kyllä näin tarkemmin ajatellen kyllä mullekin tulee eteen aika useinkin) en kuitenkaan yleensä tajua, että kyse on flirtistä vaan otan sen ystävällisyytenä...
harrastuksissa on vielä pitkä matka siihen, että päädytään harrastamaan seksiä. Harvoin kukaan isukki tai työkaverikaan ihan suoriltaan tulee ehdottelemaan, että lahdetäänkös panemaan? Kyllä siihen tarvitaan vähintäänkin ne työpaikan pikkujoulut ja tukevat pohjat alle.
Ap:lle vielä: käytkö oikean tyyppisissä baareissa, joissa on ikäisesi asiakaskunta? Toisissa paikoissa on rennompi ja seuranhakuisempi meno, toisissa taas ollaan enemmän omissa kaveriporukoissaan tai poseerataan. Mitään sikakännejä en suosittele, mutta oletko liian estoinen?
Eli rakastaja, ei siis puoliso eli mies/vaimo. Täyspäiset miehet eivät tollaseen juttuun lähde mukaan tai sitten jättäytyvät siitä hyvin nopeasti.
M34
pysyvä parisuhde joku täyspäisyyden tuntomerkki? Musta olis hirveen hyvä miessukupuolen kannalta jos ei nimimerkki M34 pyrkis esiintymään sen edustajana, vaikka toki suurin osa täyspäisistä sen oivaltaakin, että hän edustaa vain itseään ja omaa ajatusmaailmaansa, ei miehiä, eikä oikeeta tai väärää. Ja samaan syssyyn, kyllä muakin hämmästyttää jos ei normaali ihminen saa seksiseuraa kun sitä saan minäkin itse hakematta. Ja olen siis normi keski-ikäinen vakituisessa parisuhteessa elävä mies. ei oikeen jaksais uskoa, että kyseessä on nykyään miesten markkinatkaan?
pysyvä parisuhde joku täyspäisyyden tuntomerkki? Musta olis hirveen hyvä miessukupuolen kannalta jos ei nimimerkki M34 pyrkis esiintymään sen edustajana, vaikka toki suurin osa täyspäisistä sen oivaltaakin, että hän edustaa vain itseään ja omaa ajatusmaailmaansa, ei miehiä, eikä oikeeta tai väärää. Ja samaan syssyyn, kyllä muakin hämmästyttää jos ei normaali ihminen saa seksiseuraa kun sitä saan minäkin itse hakematta. Ja olen siis normi keski-ikäinen vakituisessa parisuhteessa elävä mies. ei oikeen jaksais uskoa, että kyseessä on nykyään miesten markkinatkaan?
Kyllä, nimenomaan omasta mielipiteestä oli kyse. Muutenhan oisin lähteen siinä maininnu ;-)
Ei parisuhde takaa täyspäisyyttä, mutta onhan siinä viitteitä siihen suuntaan kun toisen ihmisen kanssa osaa elää. Mutta enhän sitä väittänytkään.
M34
Eikä oo tullu yhtään vastausta, enkä ottais maksua.Sala seuraa kyllä,jos kaihtaa julkisuutta. niin turha valittaa. kun ei ees kysy.
Eikä oo tullu yhtään vastausta, enkä ottais maksua.Sala seuraa kyllä,jos kaihtaa julkisuutta. niin turha valittaa. kun ei ees kysy.
Niistäkin nuoremmat kyllä kelpaa.
Ite Ainakin Voisin Myydä Itteeni 18-55v Naisille!! Kertokaa Missä Ja Millon?? Niin Saatte Tulla Hakemaan :P! Asun Pohjanmaalla.. Oon 26V Miehen Alku..
vedän mieluummin käteeni. Onneksi ei tarvitse, sillä sekin on uuvuttavaa puuhaa. Jos oikein pakottaa eikä saa niin vedän käteeni ja saan asialta rauhan päiviksi.
Mikset masturboi ap? Ei se seksi ole yhtään sen parempaa tuntemattomien kanssa. Yhdenillan seksi on masturbointia toisen vartaloa vasten.
En ikinä juoksisi pimpan perässä. Ap sun on soitettava ovikelloa. Älä odota sitä mieheltä.
Vain epätoivoiset peräkylän juntit ajavat 400km pohjanmaalta stadiin saadakseen p:llua.
Se jos mikä kertoo epätoivosta. Tähän mennessä on aina löytynyt seksiä. Eikä mun tarvitse kuin odotella himassa ja aina joku hakee munaa.
Mulla tosin on suuri kalu ja laaja ystäväpiiri. Tieto kulkee, aina löytyy uteliaita.
T: Firecontra-Alfaherra
Täällä olisi tumma, 180/85 sporttinen, alle 40v. intohimoinen keskisuomen mies seuralaiseksi.
Laita viestiä os. kuumakuusysi@yahoo.com, niin katsotaan mihin se johtaa ; )
ruskeanappisilmäinen 190cm pitkä 110kg peto sängyssä