Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OTAN MAKSULLISEN MIEHEN, kun on niin helvetin vaikeeta saada muutoin seksiä

Vierailija
18.03.2010 |

Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!

Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.

En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.

Mut kun ei, niin ei. Mistä saisi maksullisen miehen? Jos tiedätte, kertokaa.

terv nainen 35 v

p.s. Ja en jaksa lukea mitään vittuiluviestejä, kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otahan yhteyttä t.lihaksikas 25v peto

Vierailija
42/84 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen, sopivan rento olemus ja huumori kohtalaisella ulkonäöllä kiinnostaa miehiä. Muutama liikakilo on parempi kuin luiseva konkelo.

Itseään täynnä oleva kikattava bimbo (etenkin jos olettaa edustavansa täydellisyyttä) voi sanoa hyvästit ainakin asiallisille miehille.

Juopoille kyllä kelpaa reikä kuin reikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vika onkin korvien välissä? Mikään ei ole poistyöntävämpää kuin honottava bimbo, vaikka runko onkin kohdallaan. Näin niinkuin henkilökohtaisesti. Ei ole mitään järkeä ottaa komeaa ferraria jos kone piiputtaa..

Vierailija
44/84 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä on? Ulkonäöstä ei ole kiinni, olen nättti, nuorekas, muodokas oikeista paikoista, naisellinen, fiksu, kiihkeä. Olen yrittänyt vaikka mitä, netistä, baareista. Miten voi olla näin vaikeeta saada seksiä???????!

Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... Mut kun ei, niin ei. Ja jos jonkun kanssa yhden kerran onnistun saamaan, niin se jää siihen.

En varmasti oo ällö, miehet on aina ihan onnessaan mun kanssa. Molemmat saa orgasmin tai useamman, osaan puristella emätinlihaksia, olen kiihkeä, ei ole selluliittiä, olen lämmin, hellä.

terv nainen 35 v

suomi on pullollaan vastaavassa tilanteessa olevia miehiä,joille sopisi sinun kaltainen nainen ystäväksi,turha maksaa kun saat halutessasi asiallisen miehen pitkäaikaiseksi ystäväksi yya-sopimuksella.

Vierailija
45/84 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... "

miksi maksullinen? uomi on pullollaan vastaavassa tilanteessa olevia miehiä,joille sopisi sinun kaltainen nainen ystäväksi.

Vierailija
46/84 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan joka miestä en ota sänkyyni. Komeahko tai edes särmikäs, miehekäs, hyväntuoksuinen, täyspäinen... "

miksi maksullinen? uomi on pullollaan vastaavassa tilanteessa olevia miehiä,joille sopisi sinun kaltainen nainen ystäväksi.

niistä varattuista, samassa tilanteessa olevista, voi myös valita sen mieleisen ei tarvitse ottaa ensimämistä vastaantulevaa.

tätä palstaa kun lukee niin tuntuu että vastaavassa tilanteessa olevia miehiä ja naisia on suomi pullollaan.

Vierailija
47/84 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kelpaisko sulle nuorempi 25v mies. Olen 177cm pikä painan 78kg olen kalju ja mulla on parta. Minua on kehuttu komeaksikin. Pistäppä vaikka vistiä tulemaan jos seura kiinnostaa 0417077480

Vierailija
48/84 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee miehestä suoritteidesi jatkumoa, tarkastuskohdetta ominaisuuslistaasi varten. Jos mies tuntee jollain tasolla itseään mittailtavan kuin hometaloa, niin varmasti lähtee.

Kokeile juristeja, meklareita, Alexander Stubbia, ultrajuoksijoita, hipstereitä jne.

Pidätkö minkälaisia mielipiteitä vittuiluina, onko arvomaailmassasi ylipäätään tilaa muille....? Ei mies välitä emätinlihaksista montaa kymmentä tuntia, jos töiden/treenin jälkeen sohvalla ei saa pieraista.

Tiedä sitten miten kaltaisesi ultra-ihmiset, mutta mä etsin naisesta virheitä. Virheet tekee ihmisestä kauniin ja omaleimaisen. Samalla tavalla kuin joku näkee skottiviskissä vain epäpuhdasta etanolia, mutta toinen näkee siinä vivahteikkaan aistiseikkailun.

Vierailija
49/84 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmis pitämään salaseksiä sinun kanssa jos haluat hyvää normalia seksiä.

Vierailija
50/84 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

charmingplumberatgamil.com

Vierailija
51/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää - ei kai sen nyt näin vaikeaa pitäisi olla. Olen ihan mukiinmenevän näköinen, ystävällinen ja kohtelias, osaan puhua muustakin kuin rakennekynsistä ja vielä sen verran sosiaalisesti aktiivinen, että tapaan uusia ihmisiä usein.

En nyt ihan ketä tahansa ottaisi, mutta omasta mielestäni ennakkoehdot ovat ihan kohtuulliset eivätkä täys kieltolaki. Voisiko joku tarkistaa listani ja kertoa, vaadinko mahdottomia?

-suurinpiirtein samaa ikäluokkaa

-ei ole varattu

-reagoi puheeseen vastaamalla, mieluiten muuten kuin yksisanaisesti tai nonverbaalisesti

-peseytyy kun on likainen/haisee, koskee myös hiuksia

-hallitsee peruskäytöstavat ("moi" on parempi tervehdys kuin "lähex panee")

-ei ole merkittävästi ylipainoinen

-ei ole lahkolainen/fasisti/ekoanarkisti/"maahanmuuttokriitikko"/kommunisti tms äärimmäisyysihminen (joissain tapauksissa tämäkin menee, jos mies pystyy keskustelemaan aiheesta järkevästi)

-ehtii tunnissa puhua muustakin kuin siitä, kuinka erinomainen heppu on kaikin puolin tai vetää edes henkeä välissä

Aaargh. Olen urpomagneetti.

Vierailija
52/84 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa hyvälältä, mutta taidan olla sulle liian

vanha 53v, täyspäinen

Vierailija
53/84 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkö puhukkin todella myyvästi?!:D

Vierailija
54/84 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin asustat? sovitaan tapaaminen,

Vierailija
55/84 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halipula yllättää, on tarve puhua järkevästi ja luottamuksella tai tarvitaan apua seksuaalisissa asioissa (myös hoito), terveellisemmissä elämäntavoissa, ylipainossa, itsepuolustuksessa tai tarvitset hyvän pistehieronnan ... Aikuinen fiksu, filmaattinen ja 110% luotettava mies vuokrattavana! Ota heti yhteyttä ja kysy : )

onnenhali@suomi24.fi

Vierailija
56/84 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraile sivuillani: alexcort.suntuubi.com

Alex

Vierailija
57/84 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv nainen 35 v

Omistan suuren kyrvän ja laukean noin puolessa tunnissa. Oletko naimisissa oleva ja kyllästynyt seksiin?. Oleskelen kymenlaaksossa ja poikamies eikä minulla ole sukupuolitauteja. Siksi olen poikamies kun saan ulkonäölläni ja isolla kyrvällä paljon naisia kaadettavaksi (sana kiertää). Missä asut ja paljonko maksat panosta ja pelkästä seksisuhteesta?. Vai haluatko miehen itsellesi?.43v

Vierailija
58/84 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv nainen 35 v

Omistan suuren kyrvän ja laukean noin puolessa tunnissa. Oletko naimisissa oleva ja kyllästynyt seksiin?. Oleskelen kymenlaaksossa ja poikamies eikä minulla ole sukupuolitauteja. Siksi olen poikamies kun saan ulkonäölläni ja isolla kyrvällä paljon naisia kaadettavaksi (sana kiertää). Missä asut ja paljonko maksat panosta ja pelkästä seksisuhteesta?. Vai haluatko miehen itsellesi?.43v

Täällä olis tyrkyllä kaikenlaisia miehiä. Et kerro mitä olet valmis maksamaan? Minulla olis ehdotus. Saisit 20 miestä peräjälkeen eikä sinun tarvitsisi maksaa mitään.minulla ei ole sukupuolitauteja ja voisin nussia sinua paljaalla isolla kyrvälläni, taksani on 300e. Haluaisit siis pitemmän suhteen vai lapsiako haluat?

Vierailija
59/84 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä haluan@pan.nu

Vierailija
60/84 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv nainen 35 v

Täällähän olis miehiä vaikka kuinka paljon. Olet joko liian kaunis tai rimasi on erittäin korkea. Kyllähän miehiä löytyy mutta tuntuu että sinulle ei kelpaa mikään. Joko olet idiootti tai tämä on provojen provo. Vastaa minulle, tai "meille". Odotan vastaustasi, kun nähdään miin nussin sinulta aivot pihalle. T. Herra numero 47 miesten mies (pulttipois).