Säikähdinkö turhaan (seksiin liittyvää)?
Heräsin yhtenä aamuna (mies tuli yövuorosta, minä vähän ennen saanut vauvan vihdoin nukahtamaan ja itsekin nukahtanut) siihen, että mieheni oli sisälläni. Pelästyin tuota aika paljon, vaikkei mieheni ole minua koskaan mitenkään satuttanut. Olen kuitenkin teininä joutunut insestin kohteeksi ja vei oman aikansa ennen kun opin nauttimaan seksistä.
Kommentit (95)
jos aina ennen hyväilyjä pitää kysyä lupa! Haloo!!! Millaista elämää te oikein vietätte? Eihän ketään saa suudella tai koskeakaan ilman lupaa, saati ehdotella "rivouksia"! Eli teillä sitten aina kysytään että "saanko koskea sinua?" "saanko ehdottaa seksiä?" "saanko antaa suukon?" jne. Ja tämä on sitten sinusta terve suhde??? Ei herran tähden, en enää ihmettele miksi ihmiset ovat niin ahdistuneita..!
Hyväily ja yhdyntä ovat kaksi eri asiaa. Toisen hyväily, pusun antaminen ei ole seksiä. Yhdyntä on seksiä. Yhdyntä ilman toisen suostumista on raiskaus.
Ja nyt tämä miehen käytös tapahtuneen jälkeen ja mielipiteet on vähän lapselliset. Siis miehen mielestä hänellä oli oikeus tehdä noin, koska seksi kuuluu parisuhteeseen ja minulla ei ole nyt tämän tapahtuneen takia miehen mielestä oikeutta kieltäytyä seksistä
Älä kuuntele näitä pellejä joiden mielestä avioliitossa saa raiskata. Voit vaikka lakikirjasta www.finlex.fi tai poliisilta kysyä, mutta on ihan selvä, että jos käyttää hyväkseen toisen puolustuskyvytöntä tilaa (nukkuvaa, sammunutta tms) ja ryhtyy seksuaaliseen tekoon, ilman suostumusta (eli siten ettei sinulla ole mahdollisuutta kieltäytyä!), on seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit täyttyneet ja teko on rangaistava!
En toki tarkoita että soita poliisille mutta miehesi tulisi kyllä ymmärtää ettei tuo ole ok.
Ja niille idiooteille joiden mielestä tämän lain seurauksena tulisi aina kysyä lupa ennen kuin koskee puolisoaan tms, huomautan että kyse on nimenomaan suostumuksen puutteesta ja siitä että ap:n mies ryhtyi hommiin ilman että antoi ap:lle mahdollisuuden kieltäytyä. Hyväily on ok, jos sen tekee hereillä olevalle, joka voi sen sitten halutessaan sallia tai kieltää! Samoin kaikki muu seksuaalinen toiminta aikuisten välillä. Mutta tajuntonta, nukkuvaa, sammunutta ei panna!!!
Mietin vain että miten aikuinen mies voi ajatella että "hänellä oli oikeus tehdä noin, koska seksi kuuluu parisuhteeseen ja minulla ei ole nyt tämän tapahtuneen takia miehen mielestä oikeutta kieltäytyä seksistä vaan pitäisi esittää että kaikki on ok".
Ei oo kyl kiva että miehes ajattelee noin.
Mut niinkuin sanoin aiemmin, monet naisetkin täällä ajattelee näköjään noin.
myös, koska en ei kenelläkään ole oikeutta (ei edes miehelläni) työntyä sisälleni, kun nukun. Miten miehesi reagoi asiaan, kun heräsit? Kai sanoit hänelle asiasta?
Toihan on periaatteessa raiskaus tai sen yritys...
Tilanne jatkui kun heräsit? Mitä sanoit, entä mies?
Itse olen joskus vihjannut miehelle että olis kiihottavaa kun heräis joskus niin että olis kalu sisällä....mutta jos ei ole asiasta noin puhuttu, niin onhan se aika sopimatonta...
ole mumissut jotain "sopii" ja ollut kuitenkin unessa?
saisi tehdä, jos ei olla yhdessä sovittu että saa! puhu miehellesi, tosi törkeää etenkin taustasi huomioiden, tuo on raiskaus!
Meillä mies herättää minut silloin tällöin tolla tavalla, mutta sen takia, että olen sanonut sen olevan ihana tapa herätä.
tuntemattomat nettikeskustelijat antavat parempia neuvoja kuin keskustelu sen miehen kanssa?
tai ainakaan niin paljon väärin, että se oikeuttaisi säikähtämiseni. Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa. Kysyin mieheltä, että oliko kysynyt minulta ja olinko vastannut, mutta silti ollut unessa. Mies ei ollut kysynyt. Oli ajatellut, että tuo olisi kiva tapa herättää minut sekstailemaan, mutta se sit päättyi hieman toisin.
ap
tai ainakaan niin paljon väärin, että se oikeuttaisi säikähtämiseni. Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa. Kysyin mieheltä, että oliko kysynyt minulta ja olinko vastannut, mutta silti ollut unessa. Mies ei ollut kysynyt. Oli ajatellut, että tuo olisi kiva tapa herättää minut sekstailemaan, mutta se sit päättyi hieman toisin.
ap
tosi harmi että miehesi luuli sinun tykkäävän tuollaisesta!
Jättäisin tuollaisen miehen heti. Todella pelottavaa ja kammottavaa tuollainen.
ex mies kerran jutteli kavereilleen kuinka oli "painanut" minua kun olin sammunut, minä kuulin asiasta vasta sillä hetkellä ja kyllähän otti päähän, mutta toisaalta oli niin surkea sängyssä että olisin ihan mielellään nukkunutkin joka kerta sekstaillessa!
Tiedoksenne että raiskaus sattuu ja se tehdään väkisin ja rajusti!
Oma mieheni on myös minun nukkuessani näin minulle tehnyt, mutta itse kyllä olen nauttinut siitä.
Mulle kävi ihan samoin yhdenyönsuhteessa. Nukahdin ja heräsin siihen että kundi jynssää päällä.
Kundi lensi päältä äkkiä ja pihalle!
Tiedoksenne että raiskaus sattuu ja se tehdään väkisin ja rajusti!
Oma mieheni on myös minun nukkuessani näin minulle tehnyt, mutta itse kyllä olen nauttinut siitä.
vaikkei ap:ta hakattu ja potkittu samalla
Edes avioliitossa ei toisella ole lupaa tuollaiseen. Kyllä minustakin ap joutui raiskatuksi vaikkei ihan sentään pahimman kaavan mukaan. Mutta en pystyisi luottamaan mieheeni, jos hän kohtelisi mua noin rumasti.