Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säikähdinkö turhaan (seksiin liittyvää)?

Vierailija
17.03.2010 |

Heräsin yhtenä aamuna (mies tuli yövuorosta, minä vähän ennen saanut vauvan vihdoin nukahtamaan ja itsekin nukahtanut) siihen, että mieheni oli sisälläni. Pelästyin tuota aika paljon, vaikkei mieheni ole minua koskaan mitenkään satuttanut. Olen kuitenkin teininä joutunut insestin kohteeksi ja vei oman aikansa ennen kun opin nauttimaan seksistä.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytös kertomasi mukaan on tosi tökeröä. Sinulla on oikeus kieltäytyä seksistä tapahtuneen jälkeen ja hänen olisi ennen tuota tekoa pitänyt kysyä sinulta ensin sopiiko se sinulle. Mutta voihan se olla, että mies oli puutteessa. Kerroit, että vauvanne valvottaa eikä meillä ainakaan sillon ollut seksiä usein ja yleensäkin ekan kerran meillä oli seksiä vasta 2,5kk synnytyksestä. Minä varmasti harkitsisin eroa, vaikka täällä joku sanoi, ettei tuo ole syy eroon.

Vierailija
2/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitomassa käsiäni yhteen. Tarkoituksena harrastaa seksiä kanssani, niin että olen sidottu.

Tällöin säikähdin ja käskin tämän lopettaa.

Olen herännyt myös siihen, kun hän on sisälläni, mutta ei onneksi ollut sitonut minua. Hänellä on ärsyttävä tapa haluta harrastaa seksiä koko yö. Yksi kerta ei riitä ja sitten ottaa väkisi kun olen nukahtanut, jos en suostu.

Nykyään jos en halua seksiä harrastaa hänen kanssaan en päästä häntä edes viereeni nukkumaan ja sitten tämä loukkaantuu ja valvoo mököttäen koko yön.

Muuten tosi kiva ihminen, mutta tämän vuoksi en ole varma haluaisinko jatkaa seurusteluamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seksuaalinen hyväksikäyttö/-ahdistelu.

Molemmat ovat rikoksia.

Vierailija
4/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika idiootti etkä ilmeisesti ymmärrä lukemaasi.

Ap:n kokema nimittäin oli raiskaus, mieheni on poliisi ja ystäväni koki kerran vastaavaa (erosivat tuon takia), tosin ystäväni oli miehelle sanonut aiemmin, ettei halua, että häneen tunkeudutaan hänen nukkuessaan ja mies teki kuitenkin niin.

Jopa avioliitossa nainen saa kieltäytyä seksistä, älkää unohtako sitä.

Tuntemattomien välillä oletuksena on, että seksiä ei harrasteta ja siksi siitä pitää sopia erikseen, että päästään varmuuteen molempien halusta.

Parisuhteessa taas oletuksena on, että seksiä harrastetaan yhdessä, jolloin puolisot voivat automaattisesti tehdä aloitteen fyysisestikin. Jos vaimoa ei haluta, hän voi sen sanoa, ja vasta sen jälkeen mies tekee väärin jos jatkaa.

Ap:n mies ei tehnyt mitään väärin!

Oletteko raiskauksen huutajat miettineet tuon oman kantanne ihan loppuun? Mitä jos te koskette miestänne, ja hän päättää ettei olisi tahtonut sitä? Voiko hän haastaa teidät oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä?

Tajutkaa nyt hyvät naiset, että parisuhteeseen liittyy tiettyjä odotuksia myös seksin suhteen, ja mikäli ne tuntuvat vastenmielisiltä, on siitä kerrottava selkeästi etukäteen!

Vierailija
5/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta kun et näe asiaa kuin omalta kantiltasi.

Olen 100% varma, että sinäkään et ole (ei kai kukaan terve ihminen ole???) mitenkään voinut kysyä lupaan kaikkeen mitä teet miehellesi! Niistä ei vain ole tehty ongelmaa, koska miehesi ei ole alkanut käyttäytymään lapsellisesti.

Aivan varmasti olet joskus koskettanut/hyväillyt miestäsi tavalla, jota et ole joskus aikaisemmin etukäteen varmistanut! Ja juuri tämä on se pointti ja ratkaiseva ero!!!

Sinkkua kukaan ei saa mennä koskettelemaan mitenkään, ilman luvan kysymistä. Kumppaniaan saa helliä, kunhan lopettaa JOS TOINEN NIIN PYYTÄÄ! Jokaiseen kosketukseen ja eri tapaan hyväillä ei tarvi pyytää lupaa!

Ja juuri niin ap:n mies teki; hän tahtoi yllättää vaimonsa rakastelemalla. Vaimo ei pitänyt siitä ja teki sen miehelle selväksi -> mies lopetti heti. Mitään väärää ei tapahtunut.

Et voi olettaa, että puolisosi pitää automaattisesti vääränä samoja asioita joita sinä pidät. Minulle esimerkiksi on itsestään selvää, että mies saa yhtyä minuun minun nukkuessani, mutta esimerkiksi minun autoni radion kanavia ei saa säädellä. Asioista pitää puhua, ja jos ei ole tajunnut ennakkoon sopia vaan asia tulee vasta käytännön kautta ilmi, pitää osata suhtautua aikuismaisesti ja selvittää asia, eikä vain kiljua että minua on kohdeltu väärin.

P. S. Olen ap todella pahoillani kokemasi insestin takia ja ymmärrän että se voi järkyttää pahasti. Tarkoitukseni on vain osoittaa, että mies tuskin tarkoitti pahaa; päinvastoin! Ja että ihmiset näkevät asiat niin eri tavalla, että toiselta ei voi olettaa ajatustenlukemista vaan oma suu on saatava auki.

Vierailija
6/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä kerran niin vähän että hän ei edes sitä huomaa??? Ja jos se herättää hänet, hän voi yksinkertaisesti sanoa "lopeta, tämä ei tunnu hyvältä, tahdon nukkua enkä tahdo että minulle tehdään koskaan näin", kääntää kylkeä ja jatkaa unia.

Vierailija
7/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano, ettet halua enää uudestaan sellaista kokea ja että jos niin käy niin teidän liittonne on loppu. Hae lisäksi ammattiapua, jos et pääse tuosta itse yli.

Minä koin saman ja minua on seksuaalisesti hyväkskäytetty lapsena monien vuosien ajan ja tuo palautti mieleen nuo muistot. Minun ja silloisen miehen suhde kariutui tämän takia, vauvamme oli sillon 5kk.

Vierailija
8/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 27v ja mies 33v. En usko miehen olleen puutteessakaan, just ennen hänen töihin lähtöään harrastimme seksiä ja muutenkin minä olen meillä se aktiivisempi seksin suhteen.

Provo tämä ei ole, vaikka joku sitä epäilikin

ap

Vierailija
9/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti "yllättää" sinut, tosin vähän huonolla tavalla.:)

Jos näitä voi verrata niin ainakin itse olen alkanut ottamaan mieheltäni suihin aamulla kun hän vielä nukkuu jne...

Vierailija
10/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne että raiskaus sattuu ja se tehdään väkisin ja rajusti! Oma mieheni on myös minun nukkuessani näin minulle tehnyt, mutta itse kyllä olen nauttinut siitä.

Toi todellakin on raiskaus. Seksiin tarvitaan molempien osapuolten hyväksyntä. Tässä ei ollu kysytty naiselta hyväksyntää.

Miettikäähän vaan puolustajat, että jos joku mies/poika työntää peniksensä teidän tyttären jalkoväliin, tytön nukkuessa, niin eikö se ole raiskaus? Tai jos teidän poika tekee niin tyttöystävälleen, niin ettekö ole pojalle yhtään vihasia. Haloo!

Onhan sekin raiskaus, jos nainen huumataan ja tunkeudutaan sisään. Eikös se sitten ole raiskaus, kun sitä ei ole tehyt väkisin ja rajusti.

Aivan eri asia on, kun täällä näköjään monet ovat sanoneet miehellensä, että se on ok, tai jopa suotavaa että mies tekee niin.

Jopa avioliitossa nainen saa kieltäytyä seksistä, älkää unohtako sitä.

Tässä puhutaan ihmisistä jotka on yhdessä olleet jo kauemman aikaa.. itse vertaat tuossa että mitä mieltä jos tyttäreenne "JOKU" poika/mies tyntyy.

Tottakai se on eri asia jos kyseessä on se "JOKU" tuntematon tyyppi.

Vierailija
11/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta rakastelu on jotain muuta kuin se, että mies tunkeutuu VÄKISIN sisälle, kun vaimo nukkuu. En ole kokenut tuollaista, mutta voisin kuvitella sen tuntuvan monellakin tapaa ilkeältä. Kyllähän miehen on jonkinlaista "väkivaltaa" täytynyt käyttää, miettikääpä tarkemmin.

Todella ymmärtämätön mies ja ymmärrän ap tuntemuksiasi täysin. Jollakin keinolla pitäisi mies saada ymmärtämään, miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
12/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa"

Varmasti inhottava kokemus, mutta ei minun mielestäni kuuloista raiskaukselta

Vierailija
13/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä tuollaiseen ;) Mä jotenkin ajattelen, että avioliitossa puolisoilla on "oikeus" toisiinsa. Ymmärrän tottakai että kaikki ei ajattele samoin kuin minä.

Vierailija
14/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunge itseäsi sisälle kun olen umpiunessa, se sattuu... Ei ole tullut mieleen, että mies noinkin voisi tehdä!

Pitääpä luetellä tänään KAIKKI mahdollinen mistä en pidä jotta mies sitten tietää.....

"mikäli ne tuntuvat vastenmielisiltä, on siitä kerrottava selkeästi etukäteen!"

Ja hyväily tapahtuu yleensä ennen aktia ja sillä tavallaan kysytään lupa itse aktiin. Joten kyllähän tuo raiskaus oli.

Vierailija
15/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollaista voi ihan hyvin tapahtua, eikä se aiheuta jatkotoimenpiteitä. Olen myös joskus ollut sammunut ja mies on silloin "raiskaillut" minua mielensä mukaan ja kertonut siitä aamulla. Minusta se on ollut lähinnä ..hmm.. hauskaa? Luotan mieheeni siinä mielessä, ettei hän pahaa tarkoittaisi vaan ehkä vain tahtoo nauttia minusta sillä oletuksella ettei minua haittaa, mikä opnkin totta.

Vierailija
16/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä joidenkin (varsinkin tuon yhden kirjoittajan) mielestä, on ihan ok yhtyä naiseen tämän nukkuessa, ja teko muuttuu vääräksi vasta, jos mies ei pyydettäessä lopeta. Ei parisuhteessa oleminen mitenkään vähennä ihmisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen.

Minustakin tuo olisi ok ainoastaan siinä tapauksessa, jos pariskunta on etukäteen ihan sanallisesti sopinut, että tuollainen toiminta sopii. Ei niin, että ensin survaistaan sisään ja sitten vasta katsotaan, pitääkö toinen siitä.

Vierailija
17/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala! Vai että "Tahtoi yllättää vaimonsa rakastelemalla" Kyllä minusta rakastelu on jotain muuta kuin se, että mies tunkeutuu VÄKISIN sisälle, kun vaimo nukkuu. En ole kokenut tuollaista, mutta voisin kuvitella sen tuntuvan monellakin tapaa ilkeältä. Kyllähän miehen on jonkinlaista "väkivaltaa" täytynyt käyttää, miettikääpä tarkemmin.

Todella ymmärtämätön mies ja ymmärrän ap tuntemuksiasi täysin. Jollakin keinolla pitäisi mies saada ymmärtämään, miltä sinusta tuntuu.

Kaikenlaisia idiootteja täällä onkin, joiden mielestä ap:n miehen käytös on ihan sallittua ja ap vain liiottelee. Tsiisus, ei se avioliitossa oleminen anna lupaa tunkeutua väkisin nukkuvaan puolisoon!

Vierailija
18/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla aikamoinen aukko jalkovälissä jos sinne noin vain jotain tungetaan. Ei mun sisään ainakaan mene mikään jos en ole todella kiihottunut. Eli tuskin kukaan pystyis edes raiskaamaan tai sitten ainakin tarttis olla tosi kova kyrpäinen ja tosiaan väkipakolla tunkea niin et veri tirskui.

osuko ja uppos kuin villasukkaan?

Vierailija
19/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, vai olet sinä niin tiukka ettei raiskaajallakaan ole mahdollisuuksia... ;)

Tiesitkö että pikkuvauvankin voi raiskata?

Vierailija
20/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan niin paljon väärin, että se oikeuttaisi säikähtämiseni. Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa. Kysyin mieheltä, että oliko kysynyt minulta ja olinko vastannut, mutta silti ollut unessa. Mies ei ollut kysynyt. Oli ajatellut, että tuo olisi kiva tapa herättää minut sekstailemaan, mutta se sit päättyi hieman toisin.

ap

jos minulle itselleni tapahtuisi jotain vastaavaa mieheni taholta, en kyllä ainakaan suuttuisi. Itsekin olen miestäni hivellyt, kun hän on nukkunut ja on siihen sitten herännytkin. JA tästä hivelystä tai sen sallimisesta ei ole puhuttu etukäteen. Mutta nämä on niitä asioita, joista jokainen muodostaa henk.koht.mielipiteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme