Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säikähdinkö turhaan (seksiin liittyvää)?

Vierailija
17.03.2010 |

Heräsin yhtenä aamuna (mies tuli yövuorosta, minä vähän ennen saanut vauvan vihdoin nukahtamaan ja itsekin nukahtanut) siihen, että mieheni oli sisälläni. Pelästyin tuota aika paljon, vaikkei mieheni ole minua koskaan mitenkään satuttanut. Olen kuitenkin teininä joutunut insestin kohteeksi ja vei oman aikansa ennen kun opin nauttimaan seksistä.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan niin paljon väärin, että se oikeuttaisi säikähtämiseni. Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa. Kysyin mieheltä, että oliko kysynyt minulta ja olinko vastannut, mutta silti ollut unessa. Mies ei ollut kysynyt. Oli ajatellut, että tuo olisi kiva tapa herättää minut sekstailemaan, mutta se sit päättyi hieman toisin.

ap

jos minulle itselleni tapahtuisi jotain vastaavaa mieheni taholta, en kyllä ainakaan suuttuisi. Itsekin olen miestäni hivellyt, kun hän on nukkunut ja on siihen sitten herännytkin. JA tästä hivelystä tai sen sallimisesta ei ole puhuttu etukäteen. Mutta nämä on niitä asioita, joista jokainen muodostaa henk.koht.mielipiteensä.

Vielä enemmän suututtais, jos mies ois samanlainen kun ap:n mies, ettei ymmärtäisi miksi säikähdin ja ajattelisi, että hänellä on oikeus tehdä mitä vaan koska ovat naimisissa.

Vierailija
22/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun olen ollut unessa, on kiivennyt päälle ja ruvennut naimaan. Tämä tapahtui vielä silloin, kun esikoisemme oli vasta vauva, ja mulla oli tosi vakavia unihäiriöitä, joihin sain unilääkkeet. Minä olin illalla nukkumaan mennessä napannut lääkkeen, ja mies oli tuumannut, että sehän nukkuu niin sikeästi että ei kai sitä voi haitata. Heräsin kuitenkin, ja haittasi, todellakin. Mitään ei oltu asiasta etukäteen puhuttu, jälkikäteen sitäkin enemmän. Mies säikähti, kun kerroin hänen syyllistyneen juuri seksuaaliseen hyväksikäyttöön (Suomessa tiedottoman kanssa seksin harrastaminen ei ole raiskaus, vaan seksuaalinen hyväksikäyttö, joka kyllä on rangaistava teko, mutta rangaistukset ovat tosi lieviä), että voisin tehdä hänestä rikosilmoituksen ja siitä jäisi merkintä, eikä hän koskaan saisi silloisen alansa töitä.

Mies oli "joutunut" tietysti olemaan jonkin aikaa ilman seksiä synnytyksen ja jälkivuodon seurauksena, joten ymmärrän että hän oli puutteessa. Toisaalta koko raskausaika oli meillä seksitöntä, koska miestä ei silloin seksi kiinnostanut, eli olin kyllä minäkin puutteessa - ei miehen olisi tarvinnut kuin kertoa, että haluaisi seksiä. Olisin jättänyt sen hemmetin lääkkeen ottamatta ja harrastanut seksiä hänen kanssaan. "Mutta kun sä et oo sanonut mitään", no en kai, kun vasta olen 9 kuukautta kuunnellut, miten "mua ei just nyt huvita, ja anteeks vaan mut sä et kyllä oo kovin kiihottava ilmestys just nyt".

Kyllä mun mielestä mun kroppani on edelleen mun kroppani, vaikka mulla nyt sattuu sormukset sormessa komeilemaankin. Minä määrään tästä vartalosta yhä edelleen, ei mies. Hänkin määrää omasta ruumiistaan ihan yhtä lailla kuin ennen avioliiton solmimistakin. Juu, seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta parisuhteeseen kuuluu myös toisen osapuolen huomioiminen. Joku kirjoitti yllä, että on hivellyt nukkuvaa miestään, vaikka siitä ei ole sovittu etukäteen - minusta on vähän eri asia hivellä nukkuvaa ihmistä, kuin tunkea jotakin nukkuvan ruumiinaukkoihin. Minä kysyin mieheltäni aikoinaan, mitä hän olisi mahtanut tykätä, jos olisin hänen nukkuessaan tunkenut kurkun hänen anukseensa, ja hän tokaisi, että okei, ehkä hänkään ei olisi siitä tykännyt. Tiedän, että on eri asia työntää penis emättimeen kuin kurkku miehen anukseen, mutta ei parisuhde anna mitään oikeutta tehdä kumpaakaan ilman sen suostumusta, johon sitä jotakin ollaan tunkemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan niin paljon väärin, että se oikeuttaisi säikähtämiseni. Herättyäni ennen kun ehdin sanoa edes mitään mies huomasi, että olin säikähtänyt pahasti ja meni pois päältäni. Pyysi anteeksi ja vaikutti kyllä olevan pahoillaan ja lupasi ettei tuo toistu, mutta luottamus kyllä vähän meni ainakin vähäksi aikaa. Kysyin mieheltä, että oliko kysynyt minulta ja olinko vastannut, mutta silti ollut unessa. Mies ei ollut kysynyt. Oli ajatellut, että tuo olisi kiva tapa herättää minut sekstailemaan, mutta se sit päättyi hieman toisin.

ap

jos minulle itselleni tapahtuisi jotain vastaavaa mieheni taholta, en kyllä ainakaan suuttuisi. Itsekin olen miestäni hivellyt, kun hän on nukkunut ja on siihen sitten herännytkin. JA tästä hivelystä tai sen sallimisesta ei ole puhuttu etukäteen. Mutta nämä on niitä asioita, joista jokainen muodostaa henk.koht.mielipiteensä.

ole sinusta ollenkaan eri asioita? Ei minuakaan haittaa, jos mies vaikka puristaa mua tissistä tai hivelee reittä nukkuessani, mutta peniksen tunkemista mun sisään väkisin mun nukkuessani en todellakaan hyväksyisi.

Vierailija
24/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani miehen "omaisuutta" ja myös mies minun. Koen olevani miehen kanssa "yksi". Minun ajatusmaailmani mukaan ainakin meillä miehelläni olisi tuollaiseen täysi vapaus, ellei erikseen jotain muuta sovita.

Vierailija
25/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani miehen "omaisuutta" ja myös mies minun. Koen olevani miehen kanssa "yksi". Minun ajatusmaailmani mukaan ainakin meillä miehelläni olisi tuollaiseen täysi vapaus, ellei erikseen jotain muuta sovita.

Minä en ole tuollaisen kohteeksi joutunut, mutta voisin kuvitella, että jos joutuisin niin kyllä se suututtaisi ja luultavasti seksihalut miehen kanssa katoais ainakin joksikin aikaa. Ymmärrän ap:n tunteita hyvin, mutta ap:n miestä en todellakaan ymmärrä, miten voi aikuinen mies ajatella, että vaimon on suostuttava kaikkeen.

Vierailija
26/95 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta ketään ei voi omistaa, ei edes puolisoa

Minä en ole tuollaisen kohteeksi joutunut, mutta voisin kuvitella, että jos joutuisin niin kyllä se suututtaisi ja luultavasti seksihalut miehen kanssa katoais ainakin joksikin aikaa. Ymmärrän ap:n tunteita hyvin, mutta ap:n miestä en todellakaan ymmärrä, miten voi aikuinen mies ajatella, että vaimon on suostuttava kaikkeen.

ja tottakai ymmärrän jos muut tuntevat eri tavalla. Ei vaimon tarvitse suostua kaikkeen. Minä itse vain haluan suostua kaikkeen, mitä mies haluaa. sillä tavalla koen olevani enemmän nainen.

Vierailija
27/95 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään yllätyksistä, mutta ei ole kyllä traumaattisia kokemuksia taustalla. Pahoittelut sinulle - mieheni tekee tuota toisinaan, mutta tietää että nautin, kuten hänkin.

Vierailija
28/95 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jaksaa kunnioittaa sinua kuukausikaupalla, niin joskus voi kyllä tehdä myönnytyksiä toiseenkin suuntaan. Ihmeen itsekeskeistä väkeä, mieskin on IHMINEN.

[i...

Kyllä mun mielestä mun kroppani on edelleen mun kroppani, vaikka mulla nyt sattuu sormukset sormessa komeilemaankin. Minä määrään tästä vartalosta yhä edelleen, ei mies. Hänkin määrää omasta ruumiistaan ihan yhtä lailla kuin ennen avioliiton solmimistakin. Juu, seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta parisuhteeseen kuuluu myös toisen osapuolen huomioiminen.

[/quote]

Vierailija
29/95 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain miehen mieliksi. Ja jos ajatellaan ap:tä niin eihän hänen mielipidettään kysytty vaan mies teki mitä huvittaa. Ap:n mies toimi väärin, siitä ei pääse mihinkään. Nyt ap:n vaan pitäis saada miehensä tajuamaan miten lapsellisesti käyttäytyy kun kiukuttelee ap:lle kun ei saa seksiä.

Jos mies jaksaa kunnioittaa sinua kuukausikaupalla, niin joskus voi kyllä tehdä myönnytyksiä toiseenkin suuntaan. Ihmeen itsekeskeistä väkeä, mieskin on IHMINEN.

[i...

Kyllä mun mielestä mun kroppani on edelleen mun kroppani, vaikka mulla nyt sattuu sormukset sormessa komeilemaankin. Minä määrään tästä vartalosta yhä edelleen, ei mies. Hänkin määrää omasta ruumiistaan ihan yhtä lailla kuin ennen avioliiton solmimistakin. Juu, seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta parisuhteeseen kuuluu myös toisen osapuolen huomioiminen.

Vierailija
30/95 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö hively ja tunkeutuminen ruumiinaukkoon

ole sinusta ollenkaan eri asioita? Ei minuakaan haittaa, jos mies vaikka puristaa mua tissistä tai hivelee reittä nukkuessani, mutta peniksen tunkemista mun sisään väkisin mun nukkuessani en todellakaan hyväksyisi.

ja itsemääräämisoikeutta.

Eli sillä tavalla ajatellen kyllä katson että hivellessäni miestäni olen siis myös syyllistynyt seksuaaliseen häirintään.

Vierailija
31/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki väärin, vaikka täällä monet näyttääkin puolustelevan miehesi tekoa ja väittävän, että se on oikein.

Vierailija
32/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehesi tarkoitti pahaa.

Meillä tuo on ihan yleistä puolin ja toisin. Mikäs sen ihanampi tapa herätä kuin että toinen pitää hyvänä ;)

Mutta ihmisiä on monenlaisia, toiset on estottomampia ja toiset estollisempia. Riippuu varmaan taustoistakin. Juuri pari viikkoa sitten luin tän palstan seksiosuudesta, ettei moni nainen tykkää rinnoille laukeamisesta, koska se on perverssiä jne. Itse taas nautin siitä!

Keskustelu on tärkeää!

Vierailija
33/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut heränneensä kipuun? Nautti varmasti tosi paljon...

Ap:n mies saisi rangaistuksen, jos ap ilmottaisi tuosta poliisille. Eli todellakin ap:lla oli oikeus säikähtää, kyllä minäkin säikähtäisin, vaikkei ole mitään insestiä tmv. taustalla.

Tuskin miehesi tarkoitti pahaa.

Meillä tuo on ihan yleistä puolin ja toisin. Mikäs sen ihanampi tapa herätä kuin että toinen pitää hyvänä ;)

Mutta ihmisiä on monenlaisia, toiset on estottomampia ja toiset estollisempia. Riippuu varmaan taustoistakin. Juuri pari viikkoa sitten luin tän palstan seksiosuudesta, ettei moni nainen tykkää rinnoille laukeamisesta, koska se on perverssiä jne. Itse taas nautin siitä!

Keskustelu on tärkeää!

Vierailija
34/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan unissani hinkuttamaan miestä ja vaikka seksiin heräänkin niin ei se minua haittaa.

Vierailija
35/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäis, jos mieheni tekis noin, mutta en myöskään reagoisi sen kummemmin. Meillä riittäisi, että sanoisin, että ei ollut kivaa, älä tee enää. Ja se siitä. Mutta näin meillä, minulla ei ole sinun historiaasi, enkä tiedä millainen miehesi on, pitäisikö pelätä, että hän toimii samalla tavalla vaikka olette asiasta puhuneet.

Vierailija
36/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisi tehneensä väärin. Mieheni kuitenkin on sitä mieltä, ettei minulla ole oikeutta tästä suuttua ja ottaa aikaa saada vanhat muistot pois mielestä, jotka tuo tapahtuma toi mieleen.

Välillä tuntuu, että tunnenko miestäni enää, käyttäytyy tässä asiassa tosi lapsellisesti.

ap

en tykkäis, jos mieheni tekis noin, mutta en myöskään reagoisi sen kummemmin. Meillä riittäisi, että sanoisin, että ei ollut kivaa, älä tee enää. Ja se siitä. Mutta näin meillä, minulla ei ole sinun historiaasi, enkä tiedä millainen miehesi on, pitäisikö pelätä, että hän toimii samalla tavalla vaikka olette asiasta puhuneet.

Vierailija
37/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksen ja siinä ei kivusta mainittu. Sen jälkeiset viestit näyttivät äkkivilkaisulla olevan täynnä raiskauslietsontaa, joten ajattelin kirjoittaa pikaisesti oman kantani.

Käsitin, että tuollaisesta asiasta ei ollut aikaisemmin puhuttu ja mies ehkä ajatteli yllättää vaimonsa (ehkä olen itse poikkeus, mutta pidän seksiin heräämisestä). Mies lopetti, kun vaimo säikähti, joten mikä on ongelma? Eikö seksissä välilä koiteta jotain uutta? Vai keskeytättekö te aina ennen uutta kokeilua koko seksin ja pidätte palaverin, että onko soveliasta?

Ymmärrän AP:n taustan, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tehkö normaalista ihmisestä raiskaajaa!

Ja edelleen AP, jos miehesi ei aikaisemmin ole ollut väkivaltainen tai alista sinua henkisesti, ei varmasti ole syytä huoleen. Hyvää jatkoa :)

77

Vierailija
38/95 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on tod.näköisesti nekrofiili

Vierailija
39/95 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut petipuuhiin useastikin unen rajamailta. Nyt kun mietin, niin ainakin kahden kumppanini (pitkäaikaisia) kanssa on käynyt näin useammin kuin kerran.

Osa kerroista ollaan aamulla pohdittu että harrastettiinko me seksiä? Ja toisilla kerroilla olen havahtunut vaihtelevasti jo alkuhyväilyihin, tai sitten kun mies jo hieman riisuu minua. Ihan mukana olen ollut unessakin, eli en todellakaan ole vain maannut paikallaan ja mies olisi vaan "jyystänyt" päällä.

Pikkulapsiaikana ei yhteistä aikaa olekaan kuin yömyöhään ja melkein aina jompi kumpi on jo melkein unessa kun toinen alkaa hiplailemaan.

Vierailija
40/95 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän lopetti heti, kun huomasi, että ap säikähti! Jos mies olisi kysynyt luvan (ja jäänyt ilman) tai etukäteen tiennyt, ettei ap moisesta tykkää ja siitä huolimatta toiminut noin, olisi kyseessä ollut raiskaus. Tässä tapauksessa kyseessä oli vain ihan väärä lähestymisyritys, joka ap:n miehen olisi ehkä pitänyt etukäteen tajuta ap:n taustat huomioon ottaen. Mutta mies lopetti, kun tajusi ap:n säikähdyksen, ymmärsi toimineensa väärin, katui ja pyysi anteeksi. Raiskauksesta EI ollut kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän