Säikähdinkö turhaan (seksiin liittyvää)?
Heräsin yhtenä aamuna (mies tuli yövuorosta, minä vähän ennen saanut vauvan vihdoin nukahtamaan ja itsekin nukahtanut) siihen, että mieheni oli sisälläni. Pelästyin tuota aika paljon, vaikkei mieheni ole minua koskaan mitenkään satuttanut. Olen kuitenkin teininä joutunut insestin kohteeksi ja vei oman aikansa ennen kun opin nauttimaan seksistä.
Kommentit (95)
jos herää keskellä yötä kova kalu ahterissaan ja huomaa miehensä vain uneksivan (toisista naisista/miehistä). Kyllä se vie oman aikansa.
Meillä auttoi että mies nukkui sohvalla 3 vuotta ja pidimme seksistä taukoa. Annoin miehelle luvan masturboida. Sensuroin sopivan materiaalin. Jatkoimme 3 vuoden päästä ja hyvä niin. Rauha maas.
oli sitomassa käsiäni yhteen. Tarkoituksena harrastaa seksiä kanssani, niin että olen sidottu. Tällöin säikähdin ja käskin tämän lopettaa. Olen herännyt myös siihen, kun hän on sisälläni, mutta ei onneksi ollut sitonut minua. Hänellä on ärsyttävä tapa haluta harrastaa seksiä koko yö. Yksi kerta ei riitä ja sitten ottaa väkisi kun olen nukahtanut, jos en suostu. Nykyään jos en halua seksiä harrastaa hänen kanssaan en päästä häntä edes viereeni nukkumaan ja sitten tämä loukkaantuu ja valvoo mököttäen koko yön. Muuten tosi kiva ihminen, mutta tämän vuoksi en ole varma haluaisinko jatkaa seurusteluamme.
harrastatte seksiä? joo ja huomasin et on aika vanhaviesti.. mut jos luet vielä ketjua..?!
Minäkin olisin varmasti vastaavassa tilanteessa säikähtänyt, vaikkei taustalla ole edes mitään seksiin liittyviä traumoja.
Tämä on vanha ketju, mutta jos ap olet paikalla, niin mitä teille nykyään kuuluu? Siis onko tämä jäänyt hiertämään suhdettanne?
ehkä ajatellut, että tuo olisi kiihottavaa, ja että itsekin haluaisi herätä samoin.
Periaatteessa tuo on kyllä raiskaus, mutta kun mies nyt kerran ymmärtää, ettet pidä siitä, eikä aio tehdä sitä toiste, saisit kyllä unohtaa asian, ilman sen enempiä jauhamisia ja hysterisointeja.
On todella ajattelematonta miehen puolelta tehdä noin - varsinkin ap:n taustalla. Mutta on jo aivan toista syyllistää ap:tä asiasta ja antaa ymmärtää, että toinen on kohtuuton ja ylireagoi.
Seksi on alue, joka on erilainen jokaisessa parisuhteessa. Mikä toiselle on sallittua, on toiselle kiellettyä. MIes ei kunnioita lainkaan vaimonsa rajoja, jos kehtaa osoittaa käytöksellään, että ap on hänestä aivan kohtuuton. Mielestäni ap:llä on kaikki oikeudet olla järkyttynyt ja suuttunut, ja miehen pitäisi mököttämisen sijaan yrittää purkaa tilannetta, kertoa omista tuntemuksistaan ja kysellä ap:n tuntemuksia. Vain näin ap voi päästä asiasta yli, kun tajuaa, että mies on edelleen hänen puolellaan, ajamassa hänen etujaan ja hänen hyvinvointiaan, eikä määräämässä, mitä ap:n pitäisi tuntea ja sallia seksin suhteen. Jos ap nyt painaa asian villasella, alkaa koko suhteessa aivan toisenlainen kausi, jossa mies kokee olevansa se, joka määrittelee rajat. Eikä se ole ap:n etu missään nimessä. En edes usko, että ap voi päästä asian yli ilman kunnollista keskustelua ja tukea ja arvostusta miehen taholta.
jos asiasta olis keskusteltu aikaisemmin ja se olisi molemmille ok, mutten ei hyväksyttävää.
Henk.koht: musta tuo olisi kiihottavaa :))
tykkään muutenkin rajummista jutuista!
Tiedoksenne että raiskaus sattuu ja se tehdään väkisin ja rajusti! Oma mieheni on myös minun nukkuessani näin minulle tehnyt, mutta itse kyllä olen nauttinut siitä.
Toi todellakin on raiskaus. Seksiin tarvitaan molempien osapuolten hyväksyntä. Tässä ei ollu kysytty naiselta hyväksyntää.
Miettikäähän vaan puolustajat, että jos joku mies/poika työntää peniksensä teidän tyttären jalkoväliin, tytön nukkuessa, niin eikö se ole raiskaus? Tai jos teidän poika tekee niin tyttöystävälleen, niin ettekö ole pojalle yhtään vihasia. Haloo!
Onhan sekin raiskaus, jos nainen huumataan ja tunkeudutaan sisään. Eikös se sitten ole raiskaus, kun sitä ei ole tehyt väkisin ja rajusti.
Aivan eri asia on, kun täällä näköjään monet ovat sanoneet miehellensä, että se on ok, tai jopa suotavaa että mies tekee niin.
Jopa avioliitossa nainen saa kieltäytyä seksistä, älkää unohtako sitä.
musta tuntuis jopa kivalta ajatukselta, mutta mun nukkuma-asennoissa ei mies pääsisi edes kiviporalla sisääni, siten, etten heräisi.. x) Takaapäin joudutaan aina tekemään kunnon vääntö rakastellessakin, että löytää tiensä perille.. ;)
Tuntemattomien välillä oletuksena on, että seksiä ei harrasteta ja siksi siitä pitää sopia erikseen, että päästään varmuuteen molempien halusta.
Parisuhteessa taas oletuksena on, että seksiä harrastetaan yhdessä, jolloin puolisot voivat automaattisesti tehdä aloitteen fyysisestikin. Jos vaimoa ei haluta, hän voi sen sanoa, ja vasta sen jälkeen mies tekee väärin jos jatkaa.
Ap:n mies ei tehnyt mitään väärin!
Oletteko raiskauksen huutajat miettineet tuon oman kantanne ihan loppuun? Mitä jos te koskette miestänne, ja hän päättää ettei olisi tahtonut sitä? Voiko hän haastaa teidät oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä?
Tajutkaa nyt hyvät naiset, että parisuhteeseen liittyy tiettyjä odotuksia myös seksin suhteen, ja mikäli ne tuntuvat vastenmielisiltä, on siitä kerrottava selkeästi etukäteen!
tai ainakin seksuaalista hyväksikäyttöä!
Yäk, mä en ainakaan pääsisi tollaisesta ihan helposti yli!
Tuntemattomien välillä oletuksena on, että seksiä ei harrasteta ja siksi siitä pitää sopia erikseen, että päästään varmuuteen molempien halusta. Parisuhteessa taas oletuksena on, että seksiä harrastetaan yhdessä, jolloin puolisot voivat automaattisesti tehdä aloitteen fyysisestikin. Jos vaimoa ei haluta, hän voi sen sanoa, ja vasta sen jälkeen mies tekee väärin jos jatkaa. Ap:n mies ei tehnyt mitään väärin! Oletteko raiskauksen huutajat miettineet tuon oman kantanne ihan loppuun? Mitä jos te koskette miestänne, ja hän päättää ettei olisi tahtonut sitä? Voiko hän haastaa teidät oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä? Tajutkaa nyt hyvät naiset, että parisuhteeseen liittyy tiettyjä odotuksia myös seksin suhteen, ja mikäli ne tuntuvat vastenmielisiltä, on siitä kerrottava selkeästi etukäteen!
jos sitä ei ole niin se on raiskaus. Myös parisuhteessa. Parisuhde ei tuo mukanaan niin mitään avointa valtakirjaa "aina seksiä kun haluan" vaan parisuhteessakin seksiin tarvitaan molempien suostumus.
Ap:n miestä ihmettelen, tuo todellakin on raiskaus - jos mies on tiennnyt aiemmasta hyväksikäytöstä niin tuo on todella erityisen törkeää.
jos aina ennen hyväilyjä pitää kysyä lupa! Haloo!!!
Millaista elämää te oikein vietätte? Eihän ketään saa suudella tai koskeakaan ilman lupaa, saati ehdotella "rivouksia"! Eli teillä sitten aina kysytään että "saanko koskea sinua?" "saanko ehdottaa seksiä?" "saanko antaa suukon?" jne.
Ja tämä on sitten sinusta terve suhde??? Ei herran tähden, en enää ihmettele miksi ihmiset ovat niin ahdistuneita..!
ja olisin sanonut, että haluaisin miehen joskus tekevän niin. Meillä ei kuitenkaan ole koskaan ollut tällaisesta puhetta ja luultavasti olisin sanonut, etten halua sitä. Teininä kokemani insesti jätti arpia, jotka tuskin koskaan katoaa, vaikka nykyään nautinkin seksistä niin on tiettyjä asioita, joihin en vieläkään suostu seksissä. Mutta meillä ei ole ollut mitään tällaista keskustelua ja näin ollen minusta mies teki väärin ja itsekin vielä myönsi, ettei ollut edes kysynyt vaikka nukuin. Mies perustelee tuota ymmärtämättömyyttään säikähtämisellä samalla kun osa täällä eli kun olemme naimisissa niin seksi kuuluu parisuhteeseen. Tottakai kuuluu, muttei se oikeuta tekemään sitä nukkuessani.
Joku kysyi miten tuo on mahdollista, minulle on kertynyt univelkaa kun vauva itkenyt monet yöt, yleensä nukahtaa aamuyöstä tai aamulla, mutta itse en yleensä kauaa saa nukkua kun sit herää isommat lapset. Tuon takia en yleensä havahdu mihinkään, jos vauva sattuu nukkumaan pidempään kun tunnin. Heräsin siis kipuun tuollon.
Olen tässä kyllä miettinyt sitäkin, että voiko liittomme enää jatkua. Ei tee ainakaan tällä hetkellä pätkääkään mieli seksiä, ajatuskin kuvottaa, samoin miehen kosketus. Ja mies kiukuttelee kun ei saa seksiä. Tottakai parisuhteeseen kuuluu muutakin kun seksi, mutta mietin oikeastaan sitä, että kykenenkö enää ikinä nauttimaan mieheni kosketuksesta. Toisaalta meillä on pienet lapset enkä ihan heppoisin perustein haluaisi erotakaan, mutta en myöskään halua mitään kulissiliittoa, jota pidetään yllä vain lasten takia.
ap
Jos vaimoa ei haluta, hän voi sen sanoa, ja vasta sen jälkeen mies tekee väärin jos jatkaa. Ap:n mies ei tehnyt mitään väärin!
Mitä jos te koskette miestänne, ja hän päättää ettei olisi tahtonut sitä? Voiko hän haastaa teidät oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä? Tajutkaa nyt hyvät naiset, että parisuhteeseen liittyy tiettyjä odotuksia myös seksin suhteen, ja mikäli ne tuntuvat vastenmielisiltä, on siitä kerrottava selkeästi etukäteen!
Että naisen sitten joka ilta pitäisi sanoa miehelle, etten halua että tunkeudut sisääni nukkuessani? Eipä monella naisella tollanen nyt oo edes käyny mielessä, että mies niin saattaisi tehdä.
Vaikka seksi nyt kuuluu normaalisti parisuhteeseen, niin onhan täällä monia, jotka ovat kertoneet, etteivät ole harrastaneet miehensä kanssa seksiä vuosikausiin.
Eipä sitä saa miehenkään munaa tunkea sisäänsä miehen nukkuessa, ellei mies siitä ole erikseen antanut lupaa aiemmin. Ei edes vaimo.
Ei mikään ihme että yleensäkin raiskauksista tulee pienet tuomiot, kun tähänkin on aika salliva asenne monilla.
En tietenkään sano että tästä ap:n tapauksessa mikään tuomio pitäisi tulla. Ap:n ja miehen pitäisi keskustella asiasta, niin kuin ovat keskustelleetkin, ja päättää onko tämä sallittua tulevaisuudessa vai ei. Ap:nä koittaisin unohtaa asian, ja jatkaa eteenpäin. Mies taisi nyt mennä vaan himojensa mukaan. Mutta jos tekee toisen kerran niin, ja olet sen nyt kieltänyt, on tilanne sitten aivan toinen.
Mullekin on käynyt näin kerran parisuhteessa. Sillon olin juonut aika lailla, ja nukkuessa ollessa heräsin kun poikaystävä jyysti päällä. Sekään ei tiennyt ettei sellainen ole sallittua. Juttelimme ja koitin unohtaa asian. Ei tehnyt sitä toista kertaa enää.
29
ryhtyi naimaan ,säikähdin ja suutuin tosi paljon.Odotin ensimmäistä lastamme,Enpä ole sen tapauksen jälkeen oikein ,kunnolla osannut nukahtaa ,ennen kuin ,mies on nukahtanut.Minua kohtaan eiennen sitä ole tapahtunutmitään seksuaalista hyväksi käyttöä.Onhan pyytänyt anteeksi käytöstään,mutta on jääänyt alitajuntaani.
yksityinen ja nämä rajat ovat jokaisessa suhteessa omat. Minusta sinun pitäisi ajatella sitä, mitä mies tarkoitti. Tarkoittiko loukata ja satuttaa ja muistuttaa kamaluuksista menneisyydessä? Jos hän vilpittömästi uskoi, että olisit saattanut herätä ja innostua, niin en olisi kovinkaan pahoillani.
Meillä tuollaista voi ihan hyvin tapahtua, eikä se aiheuta jatkotoimenpiteitä. Olen myös joskus ollut sammunut ja mies on silloin "raiskaillut" minua mielensä mukaan ja kertonut siitä aamulla. Minusta se on ollut lähinnä ..hmm.. hauskaa? Luotan mieheeni siinä mielessä, ettei hän pahaa tarkoittaisi vaan ehkä vain tahtoo nauttia minusta sillä oletuksella ettei minua haittaa, mikä opnkin totta.
jos aina ennen hyväilyjä pitää kysyä lupa! Haloo!!! Millaista elämää te oikein vietätte? Eihän ketään saa suudella tai koskeakaan ilman lupaa, saati ehdotella "rivouksia"! Eli teillä sitten aina kysytään että "saanko koskea sinua?" "saanko ehdottaa seksiä?" "saanko antaa suukon?" jne. Ja tämä on sitten sinusta terve suhde??? Ei herran tähden, en enää ihmettele miksi ihmiset ovat niin ahdistuneita..!
Ei kai kukaan sano että joka kerta pitää kysyä toiselta lupa. Miten tää keskustelu on taas menny aivan väärille poluille?
Siis, tietty tarkoitetaan että jokainen voi pussailla, puhua rivoja, harrastaa seksiä normaalisti. Mutta jos toinen sanoo, että "en halua nyt" niin sitten toisen pitää lopettaa. Normaalia elämää kai?!
Kysymys on, että JOS ei parisuhteessa ole koskaan puhuttu, saako mies työntyä naisen sisään naisen nukkuessa, niin niin ei saa tehdä. Vaan miehen pitäisi joku ilta esim sanoa, että "musta olis ihana joku yö tunkeutua sun sisääs kun nukut". Jos nainen sanoo että ei, niin mies ei sitten niin tee. Jos nainen sanoo että joo, se olisi ihanaa, niin mies voi niin tehdä. Mutta todellakaan EI, jos nainen ei ole antanut siihen hyväksyntää aiemmin.
Ap, ymmärrän että aiempi insestikokemus syö sua nyt. Pyytäisin kuitenkin ymmärtämään, ettei mies varmaankaan ymmärtänyt yöllä mitä teki. Joskin, olisi pitänyt ymmärtää. Mun mielestä tällänen ei kuitenkaan ole eron paikka. Tietty jos kaikki asiat on päin mullin mallia, niin kaipa tää nyt voi olla yks sysäys eroon päin. Mielestäni kuitenkin liian pieni juttu eroon.
Jos mies ei ymmärrä että teki väärin, on vähän outoa. Mutta niin kuin näät, täällä keskustelussa on myös paljon naisia, joidenka mielestä miehesi ei tehnyt mitään väärää.
29 ja 36
Toisaalta kun mies tietää taustani niin ois kyllä mielestäni pitänyt, että hänen pitäis ainakin kysyä onko tuo ok ennen kun tekee.
Ja nyt tämä miehen käytös tapahtuneen jälkeen ja mielipiteet on vähän lapselliset. Siis miehen mielestä hänellä oli oikeus tehdä noin, koska seksi kuuluu parisuhteeseen ja minulla ei ole nyt tämän tapahtuneen takia miehen mielestä oikeutta kieltäytyä seksistä vaan pitäisi esittää että kaikki on ok. En vaan kykene siihen, ainakaan näin pian.
ap
yksityinen ja nämä rajat ovat jokaisessa suhteessa omat. Minusta sinun pitäisi ajatella sitä, mitä mies tarkoitti. Tarkoittiko loukata ja satuttaa ja muistuttaa kamaluuksista menneisyydessä? Jos hän vilpittömästi uskoi, että olisit saattanut herätä ja innostua, niin en olisi kovinkaan pahoillani.
Meillä tuollaista voi ihan hyvin tapahtua, eikä se aiheuta jatkotoimenpiteitä. Olen myös joskus ollut sammunut ja mies on silloin "raiskaillut" minua mielensä mukaan ja kertonut siitä aamulla. Minusta se on ollut lähinnä ..hmm.. hauskaa? Luotan mieheeni siinä mielessä, ettei hän pahaa tarkoittaisi vaan ehkä vain tahtoo nauttia minusta sillä oletuksella ettei minua haittaa, mikä opnkin totta.
Jäi kommentoimatta yksi asia. Ap:n ja miehensä ei tarvitse olla tilanteesta samaa mieltä, riittää, kun ymmärtää toista. Ap voi sanoa, että anteeksi, kun reagoin niin voimakkaasti, ymmärrän, mitä ajoit takaa ja omaan reaktiooni taas vaikutti taustani. Ja ap:n mies voi sanoa, että anteeksi, kun säikäytin sinut, tarkoitus oli yllättää positiivisesti, mutta en ymmärtänyt, että voisit säikähtää noin. Molemmat säilyttää oman kantansa, mutta osoittaa toiselle ymmärrystä ja pahoittelee, että loukkasi toista, tavalla tai toisella. Ja molemmat on onnellisia, tapahtuneesta ei aiheudu suhteeseen lisäharmia ja niin edelleen.