Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säikähdinkö turhaan (seksiin liittyvää)?

Vierailija
17.03.2010 |

Heräsin yhtenä aamuna (mies tuli yövuorosta, minä vähän ennen saanut vauvan vihdoin nukahtamaan ja itsekin nukahtanut) siihen, että mieheni oli sisälläni. Pelästyin tuota aika paljon, vaikkei mieheni ole minua koskaan mitenkään satuttanut. Olen kuitenkin teininä joutunut insestin kohteeksi ja vei oman aikansa ennen kun opin nauttimaan seksistä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raiskausta voi verrata tuollaiseen edes.

Oma mies tuskin väkipakolla ottaa tai tekee sen kovakouraisesti ettei toinen tahtoisi.

Entä kun minäkin olen ukoltani ottanut poskeen kun hän nukkuu ja kerran kun seisokki oli niin pomppasin hänen kyrpänsä nokkaan pomppimaan johon heräsi.

Raiskasinko minä nyt oman mieheni :D

Vierailija
82/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne että raiskaus sattuu ja se tehdään väkisin ja rajusti! Oma mieheni on myös minun nukkuessani näin minulle tehnyt, mutta itse kyllä olen nauttinut siitä.

Ja jos nukkues joku sisääni tunkeutuisi, tuskinpa olisin tarpeeksi märkä. Onneksi oma mieheni aina varmastiin itse asian, sormilla ym. että olen varmasti tarpeeksi märkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raiskausta voi verrata tuollaiseen edes. Oma mies tuskin väkipakolla ottaa tai tekee sen kovakouraisesti ettei toinen tahtoisi. Entä kun minäkin olen ukoltani ottanut poskeen kun hän nukkuu ja kerran kun seisokki oli niin pomppasin hänen kyrpänsä nokkaan pomppimaan johon heräsi. Raiskasinko minä nyt oman mieheni :D

Vierailija
84/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti kyllä raiskasit!

Ei raiskausta voi verrata tuollaiseen edes. Oma mies tuskin väkipakolla ottaa tai tekee sen kovakouraisesti ettei toinen tahtoisi. Entä kun minäkin olen ukoltani ottanut poskeen kun hän nukkuu ja kerran kun seisokki oli niin pomppasin hänen kyrpänsä nokkaan pomppimaan johon heräsi. Raiskasinko minä nyt oman mieheni :D

Vierailija
85/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinen mies (nykyään ex just tämän takia) oli päälläni täydessä touhussa. Harva varmaan nukkuessa on niin märkä, ettei sattuis, jos joku survoo kalunsa sisään.

Oma mies tuskin väkipakolla ottaa tai tekee sen kovakouraisesti ettei toinen tahtoisi.

Entä kun minäkin olen ukoltani ottanut poskeen kun hän nukkuu ja kerran kun seisokki oli niin pomppasin hänen kyrpänsä nokkaan pomppimaan johon heräsi.

Vierailija
86/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni kun varovasti työntää sisään eikä tee rajusti niinkuin jotkut ehkä

ja silloinen mies (nykyään ex just tämän takia) oli päälläni täydessä touhussa. Harva varmaan nukkuessa on niin märkä, ettei sattuis, jos joku survoo kalunsa sisään.

Vierailija
87/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes kehtaa, oletan, että ap:n mies on tiennyt mitä ap joutunut teininä kokemaan.

oma mieheni kun varovasti työntää sisään eikä tee rajusti niinkuin jotkut ehkä

Vierailija
88/95 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin soittaa miehelleni töihin ja sanoa ohimennen että minäpä olen hänet raiskannut.. mahtaa saada makeat naurut aikaiseksi

Vierailija
89/95 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihan normaalia, että nuorten naisten limakalvot on niin hauraat ja kuivat kuin aavikko.

Minusta on ihana herätä siihen, että mies on sujahtamassa sisääni ja jatkaa rakastelua unen ja valveen rajamailla.

Vierailija
90/95 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
91/95 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te mammat vaan tosikkoja ja järkkyjä!!! Mulle ois tosi kiva yllätys tuollanen!

Vierailija
92/95 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sillä tavalla ajatellen kyllä katson että hivellessäni miestäni olen siis myös syyllistynyt seksuaaliseen häirintään.

syyllistyä toisiinsa nähden seksuaaliseen häirintään. Seksuaalinen häirintä tapahtuu työpaikoilla, ei ihmisten kodeissa, eikä sen kohteena ole puoliso, vaan alainen, kollega tai esimies. Sen sijaan aviopuolisotkin voivat raiskata toisensa.

Vierailija
93/95 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei koe tehneensä mitään väärin, vaan minä ylireagoin ja huvikseni kieltäydyn seksistä.

Tämä on todella outoa, koska tästä on nyt 6v aikaa kun olin viettämässä baarissa tyttöjen iltaa ja yksi mies oli koko illan yrittänyt iskeä minua ja kun lähdin baarista kotiin niin tämä mies lähti seuraamaan. Lopulta sai minut kiinni ja yritti raiskata, mutta se jäi yritykseksi. Tästä mies oli kiukkuinen (ihan oikeutetusti) ja ymmärsi hyvin, että seksi oli jonkin aikaa jäissä tuon takia, koska vanhat muistot palasi mieleen. Nyt kun hän toimi itse samalla tavalla niin yhtäkkiä minä vaan ylireagoin.

Tällä hetkellä tuntuu todellakin siltä, että olen naimisissa täysin väärän miehen kanssa.

ap

en tykkäis, jos mieheni tekis noin, mutta en myöskään reagoisi sen kummemmin. Meillä riittäisi, että sanoisin, että ei ollut kivaa, älä tee enää. Ja se siitä. Mutta näin meillä, minulla ei ole sinun historiaasi, enkä tiedä millainen miehesi on, pitäisikö pelätä, että hän toimii samalla tavalla vaikka olette asiasta puhuneet.

Vierailija
94/95 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä mielipiteitä joillain naisilla, että muka olisi miehen omaisuuttta, jolle mies saa tehdä mitä vaan!

Siis jos mies olisi edes aloittanut vähän hyväilemällä, silittelemällä, johon olisi sitten unisena voinut sanoa, ettei jaksa tai että haluaa. Mutta että suoraan sisään kuiviltaan, yöks! Ja toisaalta, jos mies tietää, että vauva valvottaa ja että toisen pitää herätä taas aamulla aikaisin, niin varmaan huomaavaisinta ois ollut antaa toisen nukkua.

Mun ex runkkas kerran yöllä mun tukkaan. vauva oli silloin pieni, sillä oli korvatulehdus ja mä olin heti aamusta menossa sen kanssa lääkärille. Sit mä heräsin siihen, kun oli mällit tukassa, hyi hitto millainen tunne! Olin pitkään suihkussa (olin siis jo illalla pessyt tukkani, kun piti päästä aamulla aikaisin liikkeelle, sit yöllä pesin sitä uudelleen..). tosi inhottava ja hyväksikäytetty olo tuostakin. mies vaan sönkötti jotain fantasian toteuttamisesta. No, se on ex, muistakin syistä.

Vierailija
95/95 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jaksaa kunnioittaa sinua kuukausikaupalla, niin joskus voi kyllä tehdä myönnytyksiä toiseenkin suuntaan. Ihmeen itsekeskeistä väkeä, mieskin on IHMINEN.

On, ainakin nykytieteen mukaan, mieskin ihminen, mutta voisi se mieskin joskus tajuta, että nainenkin on - vain ihminen. Ei miehen tarvitsisi kuin miettiä joskus asioita yläpäällään, vaikka se alapää pystyssä sojottaisikin. Ei olisi ap:n miehen tarvinnut ruveta nukkuvaa naista kuksimaan, kun olisi etukäteen voinut miettiä, ja jos nyt välttämättä olisi sen tahtonut tehdä, niin olisi tajunnut, että kannattaa ehkä kysyä naisen mielipidettä ensin, että jospa jätetään tällä kertaa väliin ja katsotaan sitten toisella kertaa. Ja nytkin tuo kiukutteleva ap:n mies tajuaisi, että pääsisi helpommalla ja saisi ehkä joskus sitä seksiäkin, jos vain luovuttaisi ja sanoisi anteeksi, kun kerran tuli vaimon mieli pahoitettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan