Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siedätte ikäviä ihmisiä?

Vierailija
26.03.2010 |

Sellaisia "pahantahtoisia", pomottavia, kiusaavia...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on kiusaamisesta, ainakin koen itseni "kiusatuksi" tai että tämä ihminen jotenkin mitätöi minua. Ongelma on vain se, että kun olen asiasta valittanut eikä kukaan oikein voi sille yhtään mitään. Ilmeisesti sen toiminta hyväksytään koska "se nyt vaan on sellainen".

Olen opiskelija, nyt sairaslomalla, ja jos joskus uskallan lähteä opiskelua jatkamaan, niin sitten jatkaisin eri ryhmässä...

Vierailija
2/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää muuttaa omaa käytöstä ilkeän ihmisen seurassa jos pois lähteminen ei ole vaihtoehto ja kiusaaminen on halveksuntaa,selän takana haukkumista,piikittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen voimatonta raivoa tästä tilanteesta!

Mua kosketti Greyn anatomia-sarjan lopussa nyt ollut kohtaus, jossa Lexie kipuili ja kävi kyykkyyn - mulla on joskus just samanlainen tunne, ahdistus käy yli ja painaa alas...

Vierailija
4/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suoraanpuhuvia, mielipiteensä kärkkäästi sanovia ja hieman pomotteleviakin ihmisiä joskus osittain huumorilla mutta ilkeät ihmiset ovat asia erikseen, heitä ei edes pidä sietää!

En olisi ilkeä takaisin mutta tekisin selväksi että nyt riittää! Voisin antaa vinkkiä kuinka olla normaali ja kohtelias ihminen...

Vierailija
5/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tämä "ei edes pidä sietää" ei nyt vissiin ihan toimi. Mä rupesin riitelemään siitä mitätöivästä käyttäytymisestä, mutta kun kukaan ei voi sille mitään! Tämän pitää saada mellastaa ihan niin kuin haluaa...

Vierailija
6/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksiasi ja käyttäytymistäsi. Et sitä toista.

Tämä on lähtökohta. Muuta et voi. Kun olet tämän sisäistänyt, ei sinun tarvitse kysyä ko. asioita enää.

Vierailija
7/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty hyväksymään sitä! Miksi mun pitäisi muuttaa käyttäytymistäni, kun tämä kiusaa... Ymmärrän todella hyvin etten voi muuttaa sitä ihmistä, mutta kun se raivostuttaa niin pahasti!

Vierailija
8/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin. Niiden jutut valuu kuin vesi hanhen selästä, ja joskus otan keskustelun tällaisen ihmisen kanssa ihan luonnetutkimuksen kannalta. :)

Ilkeyttä ja pahantahtoisuutta en kestä ollenkaan, ja yritän poistua tällaisen ihmisen seurasta niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
9/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kyse on esim. työpaikkakiusaamisesta, puhu asiasta esimiehelle tai ota yhteys työsuojelupiiriin. Ei pahansuopa kiusanteko mene pois sillä että hokee "en voi muuttaa tuota ihmistä, en voi muuttaa tuota ihmistä".

Vierailija
10/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä kommentteja?

Vierailija
11/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olis siedettävä, esim. töissä?

Vierailija
12/12 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kertoo todella typeriä juttuja, sanon asiasta suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan