Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan menty perheenä todellisen prässin läpi!

Vierailija
16.03.2010 |

Miehen kanssa kahdestaan olemme pyörittäneet kolmilapsisen perheen arkea. Mies käy palkkatöissä ja minä olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja lapset siis kotihoidossa.

Haistakoot kaikki sukulaiset oman leuhkansa! Me pärjätään, eikä kuunnella teidän typeriä vinkkejänne, että lapset vain hoitoon alle vuotiaina ja molemmat vanhemmat palvomaan rahaa.

Ei kiinnosta teidän tarjoamanne rahat ja onneksi pärjäämme hyvin omillammekin, mitä te ette kyllä tunnu tajuavan! Teidän arvonne on rahassa. Meitä ei lahjota tai osteta teidän rahoillanne. Eikä kiinnosta esim luksusisovanhemmuutenne, jossa ette ymmärrä arkemme päälle yhtään mitään!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssasi samaa mieltä.

Miehen vanhemmat palvoo rahaa.

Vierailija
2/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se prässiosuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se prässiosuus?

Vierailija
4/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä arkea pitäisi sitten pyörittää?

Vierailija
5/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se prässiosuus?

niinkuin vaikea sairaus (tai useampi), erityislapsia, työttömyyttä, kaikki yhdessä mytyssä...

Vierailija
6/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että sinulla on yksipuolinen näkemys. Sukulaiset ovat neuvoilla ja avuntarjoamisillaan varmasti vain tarkoittaneet hyvää ja yrittäneet auttaa.

Vierailija
7/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja yritys ja joo vaikkei rahaa palvottakkaan niin ilmankaan ei pärjää.

Ja valitettavasti firmamme on siinä jamassa että molempien työpanos tarvitaan.

Ollaan tosi kovilla kun joku lapsista sairastuu tai itse sairastumme... jonkun on kuitenkin pakko pitää liike/toimisto auki ja miehellä on todella paljon matkapäiviä vuodessa.

Apua meillä on miehen äidistä joskus, mutta hän on myös todella sairas emmekä halua häntä kovin rasittaa, joten omillaan on vaan pärjättävä. (kaikki muut sukulaiset asuvat jossain kaukana)

Vaihtoehtona tälle elämälle on se että ajamme yrityksen alas ja siirrymme hanttihommiin jonnekkin jolloin ei sitä aika olisi luultavasti yhtään enempää, mutta rahaa olisi paljon vähemmän ja se kiristäisi ilmapiiriä.

Lomia meillä ei käytännössä ole, mutta yritämme olla lasten kanssa vuoropäivinä kesällä kotona, joten lapset saavat kuitenkin lomailla kesät.

koen että me olemme varmastri menneet paljon pahemman prässin läpoi kuin te, mikä se teidän prässinne sitten olikaan, kun en nytkyllä ihan ymmärtänyt...

Vierailija
8/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin! Rahaa tyrkyttävät, eivätkä oikeasti viihdy, eivätkä osaa olla vain lastenlastensa seurassa! Ovat sitä mieltä, että yhteiskunta hoitakoon lapset. Sitä vartenhan on päiväkodit ym...

Kyllä 1 v on pieni hoitoon vietäväksi. Perheen arkea eivät auta tylyt isovanhemmat, jotka haluavat vain juhlia myös lastenlastensa kanssa. Vanhemmilla menee aika arjen pyörittämiseen ja ei oikein olisi halua järjestää huvituksia isovanhemmille, heille jotka ovat hoidattaneet omatkin lapsensa eli meidät jo 3-4 kk ikäisestä yhteiskunnalla.

Vierailija
9/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni ja minua hoiti lapsena omat isovanhempamme. Nykyiset lastemme isovanhemmat ovat siis päässeet luistamaan sekä omien lastensa, että lastenlastensa elämästä sivuun. Eivät osaa muuta kuin tyrkyttää rahaa ja lahjoa, vaikka olisi kasvatuksen paikka!

10.

Vierailija
10/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo!

Vierailija
11/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi köyhiä ja rakkaita. Viihtyvät lastemme seurassa. Apua saamme lähes aina, jos minulla on kotiäitinä jotain tärkeää menoa (lääkäri, kampaaja ym). Eivät ole olleet työntämässä minua työelämään. Lapset ovat hetken vain pieniä.

Voimia sinulle ap. Ymmärrän, että välillä voi olla vaikeaa selvitä ilman apua.

Vierailija
12/75 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi on tosiaan sun "prässi" vaikuttaa että paljon muuta et kestäis?

Vierailija
13/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset ovat nyt jo isompia. Ollaan saatu omaa aikaakin edes joskus.

Isovanhemmat lupasivat kyllä olla avuksi silloin, kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi, mutta eivätpä ole joutuneet tuota lupaustaan lunastamaan. Ovat mukavuudenhaluisia ja eivät sitten kestäneetkään koliikkivauvan itkua tai pienten lasten aikaansaamaa vilskettä ja vipellystä.

Vierailija
14/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään prässiä tai vaikeita juttuja; vain omia ehkä tyhmiä valintoja ja rumaa kielenkäyttöä.

Vierailija
15/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä! Miten te olette selvinneet ton läpi? Onhan toi nyt ihan kamalaa, olette tehneet niinkuin omaksi parhaaksi olette nähteen ja isovanhemmat ovat olleet eri mieltä!

Hertsileijaa mikä prässi. Kai tollaseen jotain terapiaa tarjotaan, eihän toi ole ollenkaan normaalia?

Oijoi..

Vierailija
16/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin pienet murheet!

En makaan tajunnut minka prassin lapin te olette menneet? Ihanko joku on valintojanne arvostellut? Jos vaan tasta on kysymys niin voin valaista, etta nain kay miltei kaikille.

Ihmiset tehevat naes erilaisia ratkaisuja ja niista puhutaan ja niita ehka ihmetellaan.

Mutta se ei ole 'elaman prassia' vaan tuiki tavallista perhe-elamaa.

Vierailija
17/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on ajatusta:)

Vierailija
18/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on ajatusta:)

Vierailija
19/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mikä on niin kauheeta jos isovanhemmat haluaa antaa rahaa? mulle kelpaa kaverien autoon jättämät tyhjät pullotkin ja en kyllä kieltäydy jos joku haluaa lapselleni rahaa antaa, säästöön ja aikanaan sillä voi saada ajokortin, auttaa opiskeluissa tms. itse olen kaiken tän joutunu itse kustantamaan eikä se niin kauheen nastaa ollu kun muut sai kaiken sen vanhemmilta tai isovanhemmilta. ei raha ja rakkaus ole toisiaan poisulkevia?

Vierailija
20/75 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään vikaa siinä että tarjoaa/ ottaa vastaan taloudellista apua jos tekee tiukkaa. Ihmiset auttavat omalla tavallaan. Enkä välttämättä anoppina tarjoaisi hoitoapua noin tylyltä kuulostavalle miniälle :)

Jos kolmilapsisen perheen arjen pyörittäminen on "prässi", niin pyytäkää apua ystäviltänne!