Mun poika tuli kaveriltaa ja kertoi että sen vanhemmat piereskelee
kokoajan ja kovaa :D
Voi olla vähän pokassa pitelemistä kun seuraavan kerran näen ne.
Kommentit (15)
Mä voin paljastaa, että ne käy myös wc:ssä, ihan paskallakin. Nyt et saa pidettyä pokkaa millään ;)
Niin minäkin käyn. Mutta on mulla nyt sentään jotkut tavat, en mä piereskelä täällä kun mun lapsilla on kavereita kylässä. Teini sais itse paskahalvauksen ja kuolis häpeestä ja nuorempikaan ei varmasti tykkäis.
Mutta ehkä jotkut ajattelee että pieni ihminen ei ole niin arvokas vieras että ei voisi pierujaan pidätellä tai mennä vessaan.
Voi olla että harrastavat seksiä myös... heh, ja kovaa!
Apua, nyt et voi heitä silmiin koskaan enää katsoa!
Mä voin paljastaa, että ne käy myös wc:ssä, ihan paskallakin. Nyt et saa pidettyä pokkaa millään ;)
Niin minäkin käyn. Mutta on mulla nyt sentään jotkut tavat, en mä piereskelä täällä kun mun lapsilla on kavereita kylässä. Teini sais itse paskahalvauksen ja kuolis häpeestä ja nuorempikaan ei varmasti tykkäis.
Mutta ehkä jotkut ajattelee että pieni ihminen ei ole niin arvokas vieras että ei voisi pierujaan pidätellä tai mennä vessaan.
Muista että se pieriskely oli nimenomaan piiloviesti siitä, ettei isäntäperhe arvosta lastasi, niin hyvin menee jatkossakin...
Oma poika, 5v, kertoi eilen päiväkodilta lähteissä isoon ääneen: "Toi Tiinan ukki pieree aina Tiinan naamalle, Tiina on sanonu!" kun kyseinen ukki oli juuri tyttöä tarhasta hakemassa... pikkasen nauratti, ukin ilme oli melko kummallinen :D
Hei olette unohtaneet mainita sen että mä olen estynyt, kun en paukuttele vieraiden kuullen enkä harrasta kovaäänistä seksiä silloin :)
Niin minäkin käyn. Mutta on mulla nyt sentään jotkut tavat, en mä piereskelä täällä kun mun lapsilla on kavereita kylässä. Teini sais itse paskahalvauksen ja kuolis häpeestä ja nuorempikaan ei varmasti tykkäis. Mutta ehkä jotkut ajattelee että pieni ihminen ei ole niin arvokas vieras että ei voisi pierujaan pidätellä tai mennä vessaan.
tupa täynnä lasten kavereita, niin mitä siinä muutakaan voi tehdä?
Talo elää tavallaan, vieraat tulee ajallaan.
Voi olla että harrastavat seksiä myös... heh, ja kovaa! Apua, nyt et voi heitä silmiin koskaan enää katsoa!
siitä että on päässyt inner circleen tai että on halveksittu vieras, eli ei toivottu.
Piereskely kovaan ääneen voi merkitä siis sitä että lapsesi on hyväksytty perheeseen yhdeksi jäseneksi.
Lapsesi luultavasti saisi jo nyt käydä omin toimin heidän jääkaapillaan sillä luottamussuhde on rakennettu, hän on yksi heistä. Suhdetta vahvistaisi se että lapsesi pierisi heidän kanssaan yhdessä.
Sitten on perheitä joissa osotetaan halveksunta tiettyä vierasta kohtaan sylkemällä ja pieremällä päin.
meillä piereskellään, kun olen suolistovaivainen ja mies muuten vaan kova paukuttelemaan... voi kyllä piettääkki. no ei me vieraiden kuullen piereskellä, mutta tooosi paljon. ja koulutustasoa on turha vetää tähän.
Mulla on likainen työ enkä todellakaan jaksa odottaa iltaan asti suihkuun menoa kun olen tullut töistä kotiin, ihan turha pukea enää illaksi päällysvaatteita jos ei oo kumminkaan enää menossa ulos. Meillä joskus lapset mainitsevat tästä, eli lapset häpeävät käytöstämme. Kaverit ei oo koskaan ainakaan suoraan sanoneet mitään. Taitaa ollakin arvostuksen puutetta lapsivieraita kohtaan.
No en mä ainakaan samassa huoneessa piere missä vieraat on.
Huomasin vain sellaisen jutun että outoja vertauskohtia osalla. On ihan eriasia harrastaa seksiä lasten nähden tai kulkea kylpytakissa, käydä vessa jne, kuin että piereskelee alvariinsa vieraiden kuullen.
Jotenkin ontuu noi vertaukset.
häpesin ja PALJON. Näin aikuisiällä en tod. paukuta muiden kuullen, sen verran olen käytöstapoja oppinut.
Ei haistatella edes lapsivieraille.
Mä muistan että kaveri välillä suuttu vanhemmilleen siitä, se huus niille jotain että, "lopettakaa" tai jotain. Mua se ei sinänsä häirinnyt, mutta muista että kyllä mäkin välillä ihmettelin sitä koska ei mun omat vanhemmat käyttäytyneet niin.