Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mitä pitäs tehdä?
16.03.2010 |
Mulla on 6vko vanha tyttö. Maitoo on riittäny ihan hyvin paitsi nyt eilen ja tän päivän aikana oon huomannu että se on vähentynyt, siis iltaa kohden tuntuu että rinnat on ihan tyhjät. Eilen ja tänään jouduin antamaan korviketta koska omistani ei tullut mitään.. Onko maitoni loppumassa vai miks se on alkanu vähentymään iltaa kohden?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Se on normaali ilmiö, että kun maidontulo tasaantuu ja kysyntä ja tarjonta on sopivassa suhteessa, ei rinnat enää tunnu täysiltä. Itselläni esim. on jo kuukausia ollut tyhjän tuntuiset rinnat ja alkuun ihmettelin, että tuleekohan noista mitään, mutta kyllä vain joka kerta tyttö hetken rinnalla vietettyään alkaa nieleskellä kuuluvasti. Nyt jos menet antamaan sitä pulloa niin maito varmasti kyllä loppuu. Toki kerran illassa ei vaikuta radikaalisti, mutta parempi on antaa omaa rintaa niin maitomäärän kanssa ei tarvitse jatkossa taistella. Yleensä vauvat myös tankkaavat iltaa kohden enemmän, joten täyteläisyyden tunne ei ehdi kehittyäkään. Olen lukenut, että ½ tunnissa syömisestä maitoa alkaisi taas rinnoissa olla (vaikkei siis tunnukaan).Ja välttämättä silloin ei käsin saa heti lypsettyä pisaraakaan, mutta ootas, kun se paras irrottelija pääsee töihin niin johan alkaa maitoa virrata.
Luota itseesi!