Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä TEIDÄN häissä meni piloille?

Vierailija
16.03.2010 |

Meillä oikeastaan kaikki mahdollinen meni piloille.

-Ensin aamulla 2v kuopus pomppi mummilan sohvalla, vaikka kuinka kiellettiin ja ennen kuin kukaan ehti kissaakaan sanoa, poika pomppasi tyhjää ja tippui alas ja löi päänsä takan reunaan -> vaija ja taata lähtivät sitten kuskaamaan poikaa tikattavaksi.

-Sitten huomattiin, että 4v ja 6v neitien kengät olivat kotona eli kenkien ostoon (välimatkaa vaijalan ja kodin välillä oli n. 400 kilsaa). Mummu ja mummi lähtivät sitten kenkä ostoksille neitien kanssa. Ei siinä mitään, mutta meidän esikoinen on niiiiiiiin ronkeli kenkien(kin) suhteen eli heillä hieman kesti ostokset, kun neiti ei suostunut kelpuuttamaan mitään.

-Itse huomasin, ettei hame meinannut mennä kiinni (olin kuudennella kuulla raskaana ja hametta oli sovitettu toissapäivänä). Onneksi äitini oli kätevä käsistään.

-Ennen kirkkoa käytiin kuvauksessa ja kuopus pelkäsi kameraa ja kiljui kurkku suorana + esikoinen murjotti vielä niiden kenkien takia eli kummankin ilme oli hieman mörtsi + kuvaaja oli täys tumpelo lapsien suhteen (meillä piti olla toinen kuvaaja, mutta hän oli kipeä).

-Kirkossa soi väärä musiikki sisään mentäessä.

-Ulkona oli karmea ukkoskuuro, vettä tuli kuin Esterin perseestä ja salamoi. Muuten ihan kiva, mutta tuo juhlapaikan piha oli tuon jäljiltä sitten karmeaa mutavelliä.

-Pelimannit olivat myöhässä.

-Keittiössä oli tehty moka ja maidoton ruoka sisälsikin maitoa ja paikalla oli muutama maitoallerginen lapsi. Onneksi mitään vakavampaa ei sattunut, ainoastaan oksentelua ja masukipua.

-Siiderit, tequilat ja viski loppui kesken. Kiitos muutaman sukulaisen, jotka vetivät perseet olalle. Ja kahta ekaa oli laskettu 5 tölkkiä + 4 pulloa per lärvi ja kaikki eivät edes juoneet. Samoin löytyi kaljaa.

-"Seurojentalolalla" oli vaan 4 vessaa + ulkohuussi. Yksi noista sisävessoista meni epäkuntoon (ei vetänyt) eli 250 vieraalle oli 2 vessaa. Ja neljäs vessa oli jo muutenkin epäkunnossa.

Ja mitähän vielä. Yksi vanha sukulaismies vietiin ambulanssilla sairalaan, kun sai sydänkohtauksen.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin raskaana 12. viikolla ja mun hiukset eivät suostuneet asettumaan mitenkään, vaan olivat ihan lötköt (hormonit on aina vaikuttaneet jostain syystä mun hiuksiin tosi paljon). Kampaus oli sitten vähän sieltä tännepäin.

- Lapsi 2v2kk päätti ekan kerran, että ei nuku päiväunia ja mun mies oli sitä mieltä, että se on PAKKO nukuttaa, saatiin siitä hirveä riita aikaiseksi ja yritin nukuttaa lasta pari tuntia sillä seurauksella, että pukeutumiseen jäi aikaa 10 min ja olin itkenyt meikit ihan pilalle.

- Puku oli tiukka mahan kohdalta (syynä raskaus), vaikka paino ei ollut noussut yhtään, oli tosi tukala olo.

- Lähdettiin hirveällä kiireellä taksilla valokuvaan ja puolessa matkassa huomattiin, että miehen sormus oli jäänyt kotiin, eikun takaisin ja myöhästyttiin kuvasta vartti

- Kuvaamossa oli ihan paska fiilis, kun oltiin juuri riidelty ja sen kyllä huomaa kuvista.

- Kirkossa pappi piti meille lähdes identtisen puheen kuin mitä oli pitänyt kavereidemme häissä pari kuukautta aiemmin.

- Kanttori soitti häämusiikkina väärän Ave Marian

- Vieraat eivät tajunneet jäädä odottamaan meitä kirkon pihalle vaan laukkasivat hirveätä vauhtia kuka minnekin, oli vähän tyhmä olo kävellä niitä portaita kahdestaan.

- Ruoka ravintolassa oli ihan hanurista, mm. alkuruokana ollut lämmin vuohenjuustosalaatti oli tehty johonkin edellisen päivän fetasalaatin jämistä ja pippuripihvi oli niin pippurista, että sitä ei voinut syödä. Hääkakku oli ainoa mikä oli hyvää.

- Appiukko veti hirveät lärvit jatkoilla ja käyttäytyi huonosti, tätä en anna ikinä anteeksi.

- Olin tulossa kipeäksi koko päivän ja hääyönä sairastuin kunnon flunssaan, joka kesti koko seuraavan viikon. Meidän piti mennä häämatkalle kylpylään, mutta eihän me päästy kun oltiin kipeänä.

Tätä kirjoittaessa tuli ihan paha olo, miten kaikki menikin niin pieleen?!? Onneksi avioliitto on ollut onnellinen hirveistä häistä huolimatta.

Vierailija
62/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli elämäni hirvein päivä. Olisin vielä kirkossa halunnut peruuttaa koko homman. Mitään kommelluksia ei häissä sattunut. Tunnelma oli surkea ja minä voin pahoin (en  ollut raskaana, vitutti vain koko homma). Selvisin päivästä ajattelemalla, että onneksi voi erota... Ja ero siitä tulikin, tosin vasta kolmen vuoden jälkeen.

Nyt olen menossa toista kertaa naimisiin. Pienet ja rennot häät tulossa, en stressaa ja sulhanen on OIKEA <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:01"]No ihan en sitä tajua että miksi pitää maha pystyssä naimisiin mennä, mutta on kyllä tänäpäivänä todella tekopyhää ihmetellä että jotkut tekevät ensin lapsia ja sitten menevät vasta naimisiin. Paremmat mahdollisuudetkin avioliitolla on onnistua, kun on ensin eletty perhe-elämää eikä olla enää niin rakastuneita että ei edes huomata toisen vikoja ym.

[/quote]

Katsoppas kun hääpaikat pitää usein varata vuosi etukäteen, pitäisikö sitten tehdä abortti jos sattuu tulemaan raskaaksi ennen häitä? Vai perua häät?

Vierailija
64/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän häihin änkesi kuokkavieraaksi joku dementoitunut mummo, joka kyseli Maijaa! kaverin lapsenvahti oli sairastunut, joten pap-pap-paa:ta huuteleva vauva esti monia kuulemasta papin sanoja (yleensä jokelteleva & hihkuva vauva on ihana, mutta tuossa tilanteessa..) olkaimettomat rintaliivini valuivat kokoajan, yritin vaivihkaa nykiä niitä ylös mikä tallentuikin useisiin valokuviin.. kaiken kruununa

kirkosta poistuessa mies astui jotenkin väärin, kuvottava rusahdus ja tuskainen ilme kertoivat että nyt muuten sattui!  loppuillan kulki nilkuttaen hampaat irvessä , seuraavana päivänä päivystykseen jossa todettiin nilkan murtuneen

Vierailija
65/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 39 asteen kuumeessa, liha oli sitkeää. Noloin kuitenkin oli kun appiukkoni piti puheen, jossa kritisoi minua jääräpäiseksi jne. En muista edes kunnolla kun iski niin kaamee ahdistus että mieli vaan sulki sen puheenlopun ulkopuolelle. Hävetti todella kamalasti. Appiukkoni On luonteeltaan sellainen että jatkuvasti kertoo mitä virheitä muut tekee. Mulla ja hällä on kuitenkin ollut varsin hyvät välit. Siksi kauhistuinkin, että mikä hitto tää mollauspuhe on.

Häistä 7 vuotta ja nyt olen alkanut ajatella, että jos jonkun nolasi, nolasi itsensä. Kaikenkaikkiaan meidän häät oli kivat: rakkaat koolla, rento meininki ja sain miehen ihan aviomiehekseni. :)

Vierailija
66/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä käy sääliksi, esim pitopalvelun töppäily, mutta ehdottomasti suurin osa tulee ihan omista mokailuista. Esimerkiksi tuo sviitti toisella paikkakunnalla ja moka se ettei siitä hienosta sviitistä ehditty nauttia, no kenelle tulee yllätyksenä että hotelliin mennään myöhään hääpäivänä ja se luovutetaan aamupäivällä? Vähän paremmalla suunnittelulla ois moni moka ja harmi vältetty, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
67/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 19:18"]

Meillä oli kakussa marsipaaniruusuja vaikka nimenomaan oli sanottu ettei saa olla niitä.

[/quote]

Siis APUA! Miten selvisit tästä? Monta vuotta terapiaa takana varmaankin, koska pystyt asiasta kuitenkin avoimesti tänne kirjoittamaan?

Vierailija
68/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en halunnut mennä naimisiin

-en saanut hääpukua, koska ei ollut varaa vaan kukkamekon seppälästä

-mies valitsi hääpaikan keskeltä metsää

-en käynyt kampaajalla saati meikissä

-sormus oli vaan kultainen rengas muistaakseni maksoi 165 markkaa.

Vierailija
69/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkakku loppui kesken,noin 10 vierasta jäi ilman...ja oli vielä ainoa tarjottava kahvin kanssa..kyllä vitutti...parasta oli,että pois lähtiessä pitopalvelun tädit löysivätkin kaksi kakkua lisää jostain jääkaapin perältä.tarjoiltiin ne sitten yäpalalla,mutta ei se tilannetta enää pelastanut niiden osalta,jotka kahvilla jäivät ilman :(

Vierailija
70/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:23"]

[/quote] Miksi sitten menit naimisiin?

Vierailija
71/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli pukeutunut kokopitkään, lumivalkoiseen

leninkiin. Olen vääränlainen miniä hänen makuunsa. Hääkakku, valk.moni-kerroksinen prinsessakakku oli tuhoutunut kuljetuksessa, mutta onneksi ammattitaitoinen pitopalvelu pelasti tilanteen tekemällä 3-kerroksisen mansikkakakun, jonka ulkonäkökin oli todella kaunis ja maku hyvä. Vain minä, mieheni ja bestman tiesimme katastrofista, vaikka eihän tuo haitannut häitä mitenkään. Anopin asuvalintaa kummeksuttiin häissä ja vieläkin joku muistelee, miten myötähäpesi tätä.moni kuitenkin tiesi minkälainen ihminen on kyseessä, niin tuollaista voi häneltä odottaakin. Jos sai mielihyvää, niin ihan vapaasti.

Vierailija
72/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 20:28"]Voi että mua hävetti sen jutut! Onneksi äitini (jolla iski migreenikohtaus päälle) sai vietyä isäni hyvissä ajoin nukkumaan ettei mun tarvinnut "vahdata" sen tekemisiä koko iltaa..

Leipomo oli unohtanut toimittaa hääkakun juhlapaikalle. Leipurilla oli ollut onnettomuus ja joutunut sairaalaan hääpäivämme aamuna, onneksi kaasoni sai järjestettyä niin että saivat itse nopeasti haettua kakun, siinä sitten kaaso ja bestman kuljettivat kakun +25 asteen helteessä pikkuautolla hääpaikalle, roikkuivat ne kermakoristukset, mutta hyvälle maistui kakku kuitenkin:-)

Sukulaismies, jolla piti filmata koko häät videolle, veti myöskin räkäkännit, ja viimeiset pari tuntia oli kuvannut vaan naisten takapuolia ja rintamuksia ennen kuin sammui (kamera edelleen käynnissä) pöytään. Onneksi meillä on kuitenkin kauniita kuvia (sekä myös viralliset kuvat) muiden vieraiden ottamina.

Kova riita erään homokaverini ja heterokaverini kesken. Homokaverini oli alkanut iskemään heteromiehiä, ja tämä eräs kavereista sitten oli jo lyömässä "heinäseivästä" sinne minne aurinko ei paista:-) Onneksi sopivat kuitenkin:-)

Poliisit tulivat yöllä paikalle, koska bändi kuulemma soitti liian lujaa (lähimmät talot puolen km:n päässä juhlapaikasta). Lähinnä naureskelivat valittajalle, mutta bändin piti sitten lopettaa soittaminen... soittelimme sitten loppuyön musiikkia nauhalta.

Mikään noista ylläolevista ei ollut kamalan kamalaa, ja oikeastaan naureskeltiin jo samana päivänä noille jutuille. Lisäksi paljon muita kivoja muistoja tuosta päivästä. Tänä vuonna meillä 10. hääpäivä, ja olen edelleen sitä mieltä että menin naimisiin maailman parhaan miehen kanssa!:-)

[/quote]

Tä oli ihan hulvaton! :D ihan kuin jostain leffasta tai sarjasta, mut nauroin ihan vääränä. Kiitos tästä! :)

Vierailija
73/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi kiirehti juhlapaikalle ensimmäisenä muuttamaan istumajärjestystä mieluisakseen. Vieraat sitten ihmettelivät, kun pöytäkartat ja nimet pöydissä eivät pitäneet paikkaansa. Mm. mieheni sisaren anoppi kutsuttiin häihimme oman anoppini vaatimuksesta, vaikkemme tunteneet koko naista kuin ulkonäöltä. Häämme olivat pienet, vain 50 vierasta, ja olimme jo karsineet isolla kädellä mm. minun tätejäni pois juhlasta. Ja sitten siellä istuu tämä vieras nainen. Hänet anoppini myös plaseerasi parhaaseen pöytään. 

Appiukko puhui vain tyttärensä edellisvuotisista häistä hääpuheessaan. Hän ei maininnut minua edes nimeltä. Sen sijaan tytär ja tämän miehen suku saivat vartin verran suitsutusta osakseen. Se oli jo suorastaan koomista, katselin miten kaasoni pyöritteli silmiään. 

Vierailija
74/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 20:15"]

jos ap olisi mennyt naimisiin ennen lastentekoa.

Oltiin oltu 15 vuotta yhdessä, joista 10 vuotta kihloissa ja sitten päätettiin mennä naimisiin. Ei kaikki tee niin, että ensin häät ja sitten lapset.

ap

Oli meilläkin lapset tehtynä ja silti tuli hyvät häät. Olivat sormuspoikana ja kukkaistyttönä.

Vierailija
75/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:23"]

[/quote] Miksi sitten menit naimisiin?

[/quote] halusin lapsen ja mies ei suostunut ilman häitä.

Vierailija
76/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli korkeassa kuumeessa.

Valokuvaaja otti huonoja kuvia. :(

Vierailija
77/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt pilatko taas tätäkin ketjua jankuttamalla joutavista. Joillakin on lapset ennen naimisiin menoa, joillakin ei, mutta neitsyitä lienevät erittäin harvat naiset alttarille mennessään, vaikka valkoista ja huntua päällä olisikin.

Meillä ei sattunut mikään paha moka, pikemminkin huvittava: kun tuli aika laittaa sormus sormeeni, mies jotenkin häkeltyi ja ojensi minulle koko sormusrasian. Siinä sitten avasin sen, otin sormuksen ja laitoin sormeeni. Jälkeenpäin ollaan naurettu tuolle :D

Vierailija
78/129 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 19:37"]

Ja olin silloin nuorena ihan liian kiltti sanoakseni siitä mitään. Saati että olisin pessyt meikit pois ja tehnyt omat tilalle. :( vieläkin harmittaa kuvia katsoessa, koska olin normaalisti ihan luonnonkaunis nuori nainen.

[/quote]

Mulla myös meni meikki vähän pieleen vaikka oli selkeät toiveet että luonnollisen näköinen. Ihme kosmetologi kun hankasi luomiväriä luomiini niin kauan, että silmäni ärtyivät ja se näkyi hääkuvissa. Muut pieleen menneet asiat: unohdin sitten valokuvaamoon laukkuni. Osa sukulaisista eksyi juhlapaikalle kirkolta siirtyessä (aikaan ennen kännyköitä) ja heitä piti odottaa pitkään. Niin ja kylpylään mentiin yöksi, siellä 'hääsviitin' takka ei vetänyt ja piti vaihtaa huonetta.

Vierailija
79/129 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki onnistui täydellisesti. Monilla on häät näemmä menneet pieleen alkoholin takia. Kannattaiskohan jättää se viinalla läträäminen? Meillä oli pari kaatoa viiniä, konjakit kahvin kanssa ja boolia yksi malja. Baari oli auki, mutta ei niillä hinnoilla kukaan perseitä vetänyt. Kiva fiilis säilyi koko ajan ja kaikilla oli kivaa. Ja hääyö ja seuraava aamu.menivät ilman känniä ja krapulaa.

Vierailija
80/129 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä mokia sattui mutta ne olivat vain hassuja, ainoa pilalle mennyt asia joka jäi harmittamaan oli surkeat hääkuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi