Mistä olette tienneet, että mies vielä palaa luoksenne?
Kommentit (11)
Miksi edes pitäisi palata? Potkisin perseelle, jos vielä tulisi raapimaan ovea.
Miksi haluat takaisin miehen, joka jätti? Eihän se sinua arvosta.
Helpoin tapa saada jättänyt mies kaipaamaan, on pistää täysi no contact. Tehosi kyllä, mutta eihän siitä suhteesta enää mitään tullut, kun erillään olo miehestä oli jo saanut minut näkemään miehen hieman kriittisemmin silmin.
Minulla on kokemusta. Suhde oli vielä alkuvaiheessa, ei ollut intiimi suhde vaan ystävyyttä mutta kemiaa molemmin puolin ja puhetta oli, että kumpikin haluaisi vakavan suhteen.
Erinäisistä syistä tuli loukkaantumisia ja erimielisyyttä. Ensin yritys olla ystäviä noin 6 kk, ei onnistunut kun oli tunteita. Ghostasin miehen, koska oli tunteita ja toiveita. Mutta mikään ei edennyt. Välillä käytiin pari keskustelua, eka oli ihana uusi tapaaminen (mies otti yhteyttä) mutta toka päättyi riitaan.
Meni noin vuosi kun kohtalo/sattuma puuttui peliin ja tapaamisen (työn merkeissä) seurauksena jatkettiin viestittelyin ja tapaamisin. Oli uusi romanttinen sävy. Mies oli aloitteellinen ja heti kertoi suoraan olevansa nyt valmis. Minua häiritsi tällä välin hänellä ollut noin vuoden seurustelusuhde. Tuo nainen ei kuitenkaan ollut syy siihen, että suhteemme ekalla kertaa onnistunut. Miehen erosta oli vain noin 2 vuotta tapaamisemme aikaan, ilmeisesti liian lyhyt aika. Itselle oli raskasta, kun oman tunteet koko tuon ajan olivat muuttumattomat ja syvät. Mies kuitenkin käytöksellään osoitti, että rakastaa minua. Kosi minua 6 kk sisällä uudesta alusta.
Vastaus ap:lle:
Tiesin koko ajan sydämessäni, että olen miehelle tärkeä ja että juttu ei ollut vielä tässä. Mies kertoi hänellä myös tunteita olleen koko ajan, muttei ollut valmis mihinkään etenevään suhteeseen.Muuten olisin unohtanut koko tyypin enkä olisi katsonut peräpeiliin.
Ikää meillä noin 45 v
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitäisi palata? Potkisin perseelle, jos vielä tulisi raapimaan ovea.
Ainahan ne palaa, mulla ainakin. Eri asia sitten, päästänkö takaisin. Not! Olen sitä mieltä, että soppa ei lämmittämällä parane.
Kannattaa jatkaa elämää, eikä haikailla perään. Kuulostaa traumasidesuhteelta.
Taasko veeti kuvittelee olevansa nainen? Naiset on realisteja.
Ei reppahousu opi eikä kehity. Se on mikä on, joten uutta matoa koukkuun jos matoa kaipaa.
Kysymys kuuluukin, että miksi edes on ollut pakeneva mies.
Oikeasti en mistään. Osan sanaan voi luottaa, osan ei.